RS Racing zajel slušně v oslabené sestavě

Radim: „Smůla na patách nás lepí stále k zemi“, tak nějak bych vystihl situaci, ve které se RS Solid Drive již od závodu v Chebu nachází. „

„Tentokráte jsme to poznali již sobotní den před závodem, kdy Slepejšův manager oznámil týmu, že jeho svěřenec z důvodu povinností k hlavním sponzorům nenastoupí do nedělního závodu. Ani RIKovi, ani mě se nepodařilo zajistit zkušený záskok a tak dostal v našem týmu šanci kartingem téměř neposkvrněný nováček – Chris.“

„Reálná šance na stupně vítězů se při neúčasti jednoho z našich nejrychlejších pilotů smrskla na šanci solidně se umístit a minimalizovat ztráty v celkovém účtování šampionátu tak, abychom mohli uhájit své celosezónní okupování stříbrné pozice v klasifikaci týmů.“

„Štěstí se k nám obrátilo zády i při losování a tak jsme již potřetí v řadě (od Teplic) zahřívali soupeřům gumy i motory! I tak se nám podařilo zajet první kvalifikaci velmi dobře. RIK se 5. časem vyhoupl do první skupiny, mě se 9.časem nabídlo působení ve skupině druhé. Tím se nám otevřela možnost bojovat s Mělníčkem o celkovou 5. příčku závodů v Litomyšli.“

„Ve druhé kvalifikaci nám opět zaťukala na záda paní Smůla. To když RIKovi po 4. kole vypověděla službu rychlá kára č.8 a zbytek session musel odkroužit na zcela nekonkurenceschopném náhradním stroji s č.7. Jak se později ukázalo, jela se naše session jako poslední, pátá v řadě, před neplánovanou přestávkou na vyvětrání haly. V hale v té době nebyl kyslík nejen pro traťové komisaře, ale i pro jezdce a dokonce i motory. Jak známo, motory dávají jen tolik výkonu, kolik kyslíku nasají. V našem případě zřejmě i toto mělo za následek náš nezdar v 2. kvalifikaci. Jinak se naše umístění s RIKem nedá ani nazvat.“

„Vědomi si nutnosti, co nejvíce eliminovat nepřítomnost Petra a boje o každou pozici, jsme se s Rikem v prvních závodních vystoupeních zamotali do kolizí. Ztratili tak své kvalifikační pozice a jak se později ukázalo, těsně kvůli těmto kolizím prohráli i naše klání s Mělníčkem o páté místo.“

„Poslední závod jsem si užil a na prvním místě jedoucího Míru Ullmana dost potrápil. Nicméně Míra neudělal žádnou větší chybu a tak nebylo co „trestat“. S károu č. 1 se mi jelo výborně a s dosaženým časem 24,400 jsem mohl být spokojen.“

„Šesté místo našeho týmu považuji v Litomyšli za slušně odvedenou práci. Není to místo, kde bychom si přáli být, ale za daných okolností můžeme být se ziskem 3 bodů spokojeni. Spokojeni jsme i s vystoupením Chrise, který v průběhu závodů systematicky oživoval své někdejší dlouholeté zkušenosti z motocyklových závodů a jízdu od jízdy se v motokáře zrychloval.“

„Trať, technika i zázemí se mi v Litomyšli líbily a tak se těším, že příští rok odjedeme z Litomyšle s kovem na hrudích. Jízda v hale našemu týmu přece jde!“

„Riku, Chrisi, díky za dobré závody.“

„A na závěr: Zadostiučiněním v Litomyšli byla možnost se závodními kolegy přihlížet, jak vlajkonoš týmu Ferrari dovezl svůj rudý monopost až k titulu mistrů světa. Zaslouženému!“

RIK: „Dost špatně se něco dodává, když to Radim pojal takto komplexně. Myslím, že jsme všichni v rámci možností zajeli dobře, mně osobně mrzí hloupá chyba, která způsobila kolizi s Michaelem Schumavlátem … kterému se tímto ještě jednou omlouvám.“

„Rád bych poděkoval Chrisovi, který usedl do káry prakticky poprvé a přesto odjel velmi dobře. Také díky, že byl ochoten přijet znenadání takřka do pár hodin, poté co nám vypadl Slepejš.“

„V rámci možností a štěstí na techniku jsme zajeli solidní výsledek. V posledním závodě sezóny stále bojujeme o druhé místo a my ho uhájíme.“

Přidat komentář