RS Solid Drive Racing si jízdu na 390tkách užil
|Radim: „V loňském roce se nám v Lipníku nedařilo. Ani nemůžeme říci, že jsme tehdejší závod přestáli bez úhony, protože náš někdejší kolega Petr Kabourek odjel domů se zlomenými žebry (následkem odstředivých sil v zatáčkách, které podle dostupných údajů dosahovali hodnot 1,5 g).“
„Letos jsem dorazil na místo hezké a upravené lipnické dráhy s tím, že budu spokojen, skončíme-li v týmovém hodnocení do 6. místa.“
„Cestu k dobrému výsledku nám zkomplikovalo, že jsme při losování neměli k dispozici Slepejšovo zlatou ručičku. Musela zaskočit má a vůbec se jí nedařilo. Start v první skupině náš tým pasoval do role zahřívačů motorů a pneumatik.“
„Vystupování v prvním dějství mi moc nesedlo a ke svému úžasu jsem se otočil na trati hned po výjezdu z 1. zatáčky. Jakoby mi někdo pod sliky hrstnul kýbl s vodou. Toť má první zkušenost se zahříváním studených závodních pneumatik :-).“
„S jízdními vlastnostmi káry č.13 jsem byl velmi spokojen. Jen jsem měl pocit, že se mi gumy zahřívají pomaleji, než mým kolegům na trati. Po asi 4 kole se zajely natolik, že jsem z nejostřejší zatáčky dráhy vybalancovával po dvou „zagripovaných“ kolech.“
„Svůj finiš jsem si připravoval pro závěr naší jízdy, cítil jsem, že do té doby dosahované časy nejsou vše, co mohu za daných podmínek říci. Jenže 8 kol před koncem našeho vystoupení Rikovi odumřela kára. Traťový komisaři vyvěsili až do konce naší jízdy žluté vlajky a ty jsem, byť nerad respektoval (na trati byli mechanici, snažící se uschopnit RIKův stroj pro další jízdy). Náš tým byl tím zatížen časem 25,87 což sice nakonec nemělo vliv na celkové umístění RS Solid Drivu, ale rozhodně nepotěšil.“
„RIK zajel jako vždy skvěle a zachraňoval náš mezivýsledek z první jízdy. Petr měl smůlu na káru (č.16) ale i tak si počínal velmi dobře.“
„Do druhého klání mi týmová strategie přidělila káru č.14. Plně konkurenceschopný stroj, který se v případě mé jízdy choval v levých zatáčkách překvapivě nestabilně, doslova divoce. Balancoval jsem na hranici rizika a postupně se dostal do pro mě uspokojivého tempa. Z rytmu mě vytrhla zastávka v boxech řešící odhození ze sedačky odstředivými silami odcházejících výstelek. S dosaženým časem 25,43 jsem relativně spokojen.
Petr zajel velmi pěkný čas, RIK ze své techniky vyždímal podstatně více, než naši soupeři.“
„Takže 5. místo celkově. Pěkné, jsem spokojen a přesvědčen o tom, že se náš tým v Lipníku odlepil od smůly, odrazil od dna a do zbývajících závodů sezóny přijedeme ve formě, umožňující bojovat o příčky nejvyšší.“
„Výkonné 390-ky byly příjemným zpestřením sezóny a tímto chci poděkovat všem, kteří nám jízdu v nich připravili a umožnili.“
RIK: „Radimův komentář je natolik vyčerpávající, že ani nevím co bych dodal.“
„Díky Slepejšovi i Radimovi za skvělé výkony na trati, zajeli jsme letos velice slušně a velmi jsme si jízdu na rychlých strojích užili.“