Teplice…

PED: „Po příjezdu do Teplic jsme bez problémů našli okruh WASABI KART, kde ještě jezdila liga A své závody. Podívali jsme se této halové trati trochu na zoubek a zjistili, že samotná hala chybí (pravděpodobně odvezena do sběru surovin místními?). Osobně preferuji okruhy venku, takže mne tohle zjistění potěšilo. Přesto trať vypadala, že plně odpovídá filozofii halových tratí.
V první kvalifikaci se moje obavy potvrdily a ujistil jsem se, že se jedná o zbytečně překomplikovanou trať bez závodní pointy. Kromě toho jsem špatně odhadl konec 10 min. kvalifikace a nezajel ani jedno ostré kolo, nastěstí v rámci experimentů se stopou jsem zajel alespoň čas, který stačil na třetí skupinu.
Ve druhé kvalifikaci jsem již ostré kolo udělat nezapomněl, ale kára č. 4 nějakou 1-2 desetiny na ty nejlepší ztrácela a mne se taky nepovedlo najít úplně optimální stopu (což byl na okruhu pogumovaném na naprosto nesmyslných místech docela problém, protože to, co teoreticky mělo být rychlé, bylo pomalé, a tam, kde to mělo být pomalé, jezdili všichni a rychle), takže to stačilo jen na druhou skupinu.
Na okruhu se objevily i sympatické Red Bull slečny, které byly příjemným osvěžením závodního víkendu. Naneštěstí rozdávaly i nějaké modré plechovky s tekutinou, která údajně dává křídla, a kterou požila většina závodníků. V prvním závodě se to nejdřív začalo projevovat tím, že mi vůbec nedržela zadní část závodního monopostu a snažila se pořád létat. Po ťuknutí na začátku technické pasáže jsem již zadní část nedokázal přemluvit k rozumnému chování a v rámci stupnující se paniky jsem pro jistotu zastavil uprostřed trati (omlouvám se lidem od 3. pozice dál za nepřehlednou situaci; závodníkovi na druhé pozici se neomlouvám, častečně si za to může sám). Následně se inkriminovaná tekutina projevila naplno, a to ve chvíli, kdy jsem dojížděl pomalou káru číslo 5, se kterou zoufale bojoval pilot MishMash teamu. Najednou vzlétl do vzduchu a přistál mi na přední části mé káry a mých ruk a noh (dopadlo to dobře, do přístího závodu budu fit).
Navrhuji FIA zakázat požívání tekutiny „Red Bull“ a jiných prostředků, které podporují létání, protože tyhle létající káry jsou docela nebezpečné (možná by trochu pomohla i vyšší bezpečnost okruhu, nejsem si úplně jistý, jestli zmíněné situaci nepomohly příliš pevně spojené pneumatiky, které tak fungovaly spíš jen jako trochu mekčí zeď místo měkkoučké nárazové zóny, která pohltí energii). Samotných slečen se samozřejmě zákaz týkat nemusí.
Po uvedeném nárazu jsem ztratil veškeré poslední zbytky chuti závodit, odkroužil jsem zbytek prvního a následně druhého závodu a těšil se na cestu domů, teplou vodu a vanu bez většího zájmu o mé umístění.
Gratuluji WASABI teamu k výborné tréningové trati, ale mně osobně jako závodní trať nenadchla. Omlouvám se zbytku teamu za svůj nemastný neslaný výkon na trati, přístě si již určitě závodnické srdce vezmu s sebou.“

Mišo: „Prejsť Prahou bol celkom zážitok, nečakal som, že v sobotu na obed pojdu všetci na Spartu. Po hodine meškania sme dorazili na pumpu, kde čakal mierne rozrušený Vitek, takže bleskem smer Teplice, aby sme to stihli. Vitek sa cestou ukludnil a ja som sa tešil, že bude mať aspoň bojovú náladu do závodenia. Nestalo sa tak. Kvalifikácie prebehli podľa očakávania, závody však nie. Vítkovi prvý závod absolútne nevyšiel, druhý takisto. Peťo mal smolu a aj keď robil, čo mohol, body chýbali. Mne sa celkom zadarilo, ale bodový deficit bol tak veľký, že sme nakoniec boli radi za 6. miesto.
Okruh uz zhodnotil Peťo, v podstate s ním súhlasím. Je to okruh zaujímavý, pomerne zábavný, avšak na závody sa bohužiaľ nehodí. Voziť sa za niekým 18 minút človeku nálady nepridá. Ešteže vyšlo počasie a nemuseli sme driftovať v daždi. Zaujímavé bolo obecenstvo z miestnych radov tuningárov. To ma fakt dostalo. :))) Holt žehlící prkno miesto spoileru je neska IN. Zadné pneu šírky parného valca má na Golfe s predným náhonom isto praktické využitie. Komická komunita. Záverom asi toľko – trať fajn, ale len na vyblbnutie s kamošmi.“

V-tec: „Kluci už vlastně všechno řekli. Já jen jestli se v Teplicích na stejné trati pojede znovu, asi raději za sebe seženu náhradníka, protože mně to závodění vůbec nebavilo.“

V-tec

Přidat komentář