Teplická nuda
|Do Teplic se celý tým těšil, páč to byl nový okruh a byli jsme na něj všichni zvědaví. Ovšem týden před závody se nám začala rozpadat soupiska. Olda nemohl a museli jsme za něj shánět náhradu. Náhradníka se nám podařilo najít až na pátý pokus a stal se jim Honza Beneš.
Nikdo nevěděl, jak na tom jsou káry s výkonností, takže bylo uplně jedno, kdo s jakou pojede. To jsme zjistili až po kvaldě. V kvalifikaci byla nejhorší jednička a pětka. Ty měl bohužel Honzík. Ondra měl trojku a šestku. Trojka byla průměr, ale šestka stála v první kvaldě za starou bačkoru, ale v druhé časti kvalifikace se začala výkonnostě zvedat. To bylo lehce povzbudivé. Pavel Klouda měl káru č.2 a č.4. Čtyřka byla v kvaldě nejrychlejší a díky tomu si Pavlík vyjel první závodní skupinu ve druhém závodě. V prvním závodě startoval ve skupině druhé. Ondra se kvalifikoval do obou závodů do druhé závodní skupiny a Honzík do skupiny čtvrté. Začali jsme lehce spekulovat o taktice. Jakmile jsme ale uviděli los kár do závodu, hned jsme byli otrávení. Nikdo z nás nedostal káru, se kterou by se dalo bojovat o vítězství ve skupině a celkové šesté místo po tomto závodě je ostudné. Ale nebyli jsme jediní, kdo skončil takhle dole. RS a Shikari si také vybrali pořádnou porci smůli. Nezbývá nám nic jiného, než na tohle zapomenout. Další závod se jede v Lipníku nad Bečvou. Pokud bude hezky, pojede se na 390kách. To pro nás budou závody a ne jako v Teplicích, kde jsou výkony kár v rozmezí jedné a půl vteřiny a nebudeme se muset spoléhat na los kár. Na 390 záleží hlavně na umění. Pokud se na Wasabi Circuit nezmění startovní rošt, neupraví se trať, aby se dalo předjíždět a hlavně nepřipraví se na závod motokáry, které budou výkonostně stejné, tak sem přiští rok 3K Racing Team nepojede. Páč aby byla mezi náhradními kárami motokára, která je trochu konkurenceschopná, nebo aby se až po kvaldě seřizoval plyn či po závodě čistil karburátor, tak je to škoda peněz a líp si zajezdíme na Matějský pouti. Motokárám zdar.
3K Racing