RS Solid Drive, Cheb a nejhorší výsledek sezóny

Slepejs: „Jizda na trati v Chebu pro me byla cista premiera, nebot jsem nemel cas trenovat. Byl jednim z tech, kteri prosazovali tri zavadeci kola, protoze jsem si to chtel zkusit, alespon trosku.“

„Pri prvni jizdu jsem vyfasoval karu c 14, coz byla kara opravdu pomala a ja jsem byl v pozici, ve ktere je to sice zabava, ale je to velmi narocne.  Ta pozice byla „BRZDIC“. Sam nadavam kdyz nekdo jede jako brzda, ale po zavode v Chebu vim, ze to neni jednoduche. V zatacka jsem s klukama drzel tempo, tj. neotukavali me prilis, ale na rovinkach jsem ztracel cca 5 metru kazde kolo. Nadruhou stranu jsem nechtel se nechat predjet a tak jsem jel co nejlepsi stopu, aby kluci to meli tezke me predjet. V prvni jizde se to dvema podarilo a jsem predaval karu na ctvrtem miste. „

„Druhy zavod nam prisoudil o hodne lepsi karu, avsak s mym vzrustem ( idealni pro boj ve vysoke trave:-) ) sem v te kare plandal jak nudle v bande. bez vselijakych podlozek zad jsem ani nedosahl na plyn a s podlozkami jsem zase sedel na pulce zadku. To opravdu neni muj jezdecky styl, nebot poprve v historii jsem si udelal puchyr na ruce. Ten jsem nemel ani po 66ti hodinovkce.“

„Statecne jsem predjel ve druhem kolem pilota na prvnim miste a cca 10 kol jsem prvni a za mnou celkem hezky vlacek. potom jsem udelal chybu v najezdu do prvni zatacky a hned jsem byl predjet. Pouze jednim jezdcem, nebot jsem se vcas vratil do sve stopy.“

„Chtel by jen rict ze doufam ze nekteri nejsou na me nastvani, ze jsem delal brzdu, ale opravdu jsem se snazil jet ciste a neblokovat. Jinak z meho pohledu jsem si krasne zazavodil.“

„Diky RIKovi a Radimovi, kteri byli rychlejsi a to ze znaji pravidla (zluta vlajka neznamena konec zavodu):-) „

Radim: „„Zakletý Cheb“ tak bych vystihl naše působení na pěkném a pro mě jezdecky zajímavém chebském okruhu.“

„Minulý rok se nám zde po nešťastném losu techniky nedařilo. Dobře jsme si pamatovali, že nám tehdy cestu ke stupním vítězů uzamkla nekonkurenceschopná kára č.14. Letos se situace opakovala a naopak, jak se ukázalo byla pro nás ještě nešťastnější. Nejenom proto, že jsem nám ji do prvního závodu vylosoval, ale i proto, že nám situace pro druhý závod přidělila další špatný stroj startovního pole, káru č.12.“

„Přes tento zjevný handicap, se nám podařilo v prvním klání dojet na až nečekaně hezkém 6.místě a ve druhém na 4. Podobně se se stejnými stroji dařilo i výborně obsazenému SHIKARI a to nám jen potvrdilo to, že přes náš dobrý výkon na trati, jsme tentokráte nemohli stanout na za cíl vytčeném stříbrném stupínku.“

„V průběhu závodu jsme se utvrdili v jezdecké zkušenosti naší sestavy. Všichni členové týmu odvedli velmi dobrou a vyrovnanou práci. Slepejšovo statečné srdce v obou závodech bránilo naší startovní pozici, kterou se po střídání ukázalo jako prakticky nereálnou udržet. Právě v průběhu střídání využili soupeři svých strojů k našemu posunu na opačnou stranu jezdeckého pole.“

„Jsem přesvědčen o tom, že výsledek závodu neodpovídá našim výkonům na trati a že v dalších závodech seriálu se na přední příčky opět vrátíme :-).“

„Riku, Petře, díky za dobrý závod.“

RIK: „V Chebu mi to nikdy nešlo a loni jsem tam ani nejel. Spoléhal jsem na své dva skvělé týmové kolegy. Nicméně poté, co se Slepejš (ačkoli stále držel skvělé 2. místo) viditelně trápil se čtrnáctkou, bylo mi jasné, že na medaili to dnes nebude. Sice jsem zajel o kousek rychleji, ale to bylo jen díky osychající trati. Vpodstatě jsme vesele zametali a šesté místo je za těchto okolností úspěch.“

„Dvanáctka byla opravdu trochu delší. Asi o půl člověka. Snažil jsem se, sedě šikmo na bok, nohu křečovitě nataženou do špičky na plynu, opíraje se lýtkem o spojovačku … chvíli to nevypadalo špatně, dotahoval jsem Peppu z Infinity a viděl, jak mě každým kolem stahuje o kousíček Aleš Wasaburger. Bylo mi jasné, že mám pár kol na útok, ten se ale bohužel nezdařil, ztratil jsem 10m a Aleš už mi visel na zádech. Při první možnosti mě předjel, to mě asi mrzelo z celé jízdy nejvíce, protože jsem tu situaci hodně podcenil a nechal ho svojí hloupostí celkem snadno předjet.“

„Zbytek už bylo jen trápení a čekání a vysvobozující střídání.“

„Slepejš a Radim jeli tentokrát mnohem lépe než já a ačkoli jsme ztratili na 3Káčka celých 7 bodů, takže ztráta nyní činí neúprosných 10, kluci zajeli báječně. Rozhodně se nevzdáváme a věříme, že již na Wasabiringu náskok výrazně snížíme. Jak správně prognostikoval jeden španělskej floutek tomu svýmu britskýmu kámošovi: „I on bude mít špatné závody…“ a ani netušil, jak rychle se to vyplní, stačil k tomu jeden defekt v kvaldě a trapná přeháňka po startu závodu …….“

Přidat komentář