Nová image a věčně druhá série …
|MishMash Team Motorsports přijel na 5. závod, který láme sezónu do své druhé poloviny, s řadou novinek. Především jsme představili nového partnera MishMash teamu, a to firmu AB Consult , chystá se speciální PR, kde se dovíte více o tomto kontraktu i samotné firmě, zatím vám poskytneme odkaz www.abconsult.cz, kde se dovíte veškeré informace pro případné zájemce z řad veřejnosti.
Dále jsme konečně mohli představit totální změnu v image týmu, kde jsme nahradili původní loga a i barvy za mnohem elegantnější variace vše v červeno-bílo-černé kombinaci. V těchto barvách vznikly i kombinézy, se kterými se MM tým představil právě na okruhu v Žebráku. A přispěl tak v zázemí týmu k postupné větší profesionalizaci týmu, která bude v jiných seriích, které máme v příštích letech odjezdit určitě třeba. Dále jsem k týmu připojil profesionální fotograf a manager Jakub Zajíček, který by měl postupně přebírat veškeré marketingové činnosti uvnitř týmu. Náhled fotek je možno vidět na adrese www.zajda.biz/mismash23.6.2007/index.html. Budeme se snažit je brzy zveřejnit přímo na web šampionátu.
Závod jako takový byl pro nás velkou výzvou ale i otazníkem, vzhledem k tomu, že byl zvolený pro náš tým neoblíbený formát „ne“spravedlivých sprintů, zvlášt na dráze, kde se horko těžko dá soupeře předjet, i když je o 2 vteřiny pomalejší, je opravdu fatální. Taky to bylo vidět na dráze, kde někteří se vozili za mladíčky ze SOME Racing takřka půl závodu. Ovšem podmínky měl každý stejné a určitě se na tento formát závodů nechceme vymlouvat. Každý pilot našeho týmu si trať několikrát projel a věděli jsme, kde máme své hranice i možnosti a těch jsme se v závodu pokusili beze zbytku využívat.
V prvním závodě jsme dostali nejhorší techniku z celé soboty a i po pár chybách, zapříčiněných právě nesmírnou klouzavostí vozu v technické části tratě, dokroužil Lukáš Liška na průměrném 4. místě. Druhý závod byl šťastnější, kdy už jsme měli k dispozici adekvátní kvalitní stroj a Jakub Zbořil odkroužil závod na 2. místě. Ve třetím závodě jsme doplatili právě na pomalejší jezdce před námi a Lukáš Liška se dostal před půlkou závodu do hromadné kolize a propadli jsme se až na poslední místo. Ale dravou, přesnou jízdou, která mu chyběla v první části závodu, ukázal své silné stránky a vybojoval zpět své 3. místo, přičemž během cca. 8 minut se dostal před 5 soupeřů a dokázal tak, že se na Žebráku dá předjet. Další závody probíhaly v průměrném duchu, neměli jsme žádný propad, Míra Hodek zajel tentokrát také velmi kvalitní závody a získal tak několik důležitých pozic pro konečné pořadí. V posledním závodu nasedl po tropickém dešti na pole position Lukáš Liška a měl za úkol svůj stroj na této pozici také dovést do cíle. Což jsem mu i po počátečních problémech s neznalostí protisměrné tratě a ještě k tomu na vodě podařilo a MISHMASH MOTORSPORTS se mohl radovat z pro nás překvapivého, i když prokletého druhého místa. Důležité ovšem je, že jsme nepatrně snížili odstup Kary.cz v celkovém pořadí a druhá polovina sezóny bude ještě hodně dramatická.
Lukáš Liška po závodu řekl: „Závodního víkendu jsem se trošku obával už jen z důvodu nevyhovujícího počasí. Také nedostačující trénink našeho týmu nebyl zrovna hnacím motivem. Několik kilometrů žebrácké trati jsme sice natestovali během předcházejícího týdne, avšak v konečném výsledku se projevila lepší připravenost našich soupeřů.“
„Co se týče konkrétně mě, první závod jsem startoval z druhého místa, ale bohužel jsem se potýkal s nestabilitou vozu v technické části tratě, kde jsem nemohl jet podle svých představ a vyrobil tím pár chyb, kterých soupeři samozřejmě využili. Skončil jsem tak na pro mě ne příliš uspokojivém čtvrtém místě, ale s touto technikou jsem to lépe zvládnout neuměl. Naopak v druhém závodě jsem byl s již zmíněnou technikou spokojený, kára držela výborně i v oněch technických pasážích. Problém nastal ve chvíli, kdy jsem se nešťastně dostal za pomalejšího jezdce z týmu SOME Racing, který mě půl závodu držel za sebou. Výsledkem toho bylo, že jezdec tohoto týmu drobně chyboval a já do něj narazil, čímž jsem přišel o svou třetí pozici propadem na osmé místo. Po této kolizi jsem zkusil zachovat chladnou hlavu a prodrat se co nejvíce vpřed, což se mi podařilo a závod jsem tak dokončil na uspokojivém třetím místě.“
„Na závěr musím pochválit své kolegy z týmu, kteří zajeli až na pár drobností perfektní závody. I přes nepřízeň počasí a neznalost protisměrného okruhu podali maximální výkony a výsledkem bylo konečné druhé místo, které jakoby nám bylo prokleté. Nyní je šampionát na čele tabulky více vyrovnaný a to nás motivuje do dalších závodů, abychom bojovali o celkové prvenství. Těším se, až opět všechny uvidím a doufám, že se tým sejde v plném počtu.“