Měcholupský RACE ze závodní sesle

Jak jsme slibovali v naší tiskové zprávě, přinášíme Vám nyní detailnější pohled na závodní trať v Měcholupech z pohledu našich jezdců.

YARDA: „Do prvního závodu, jsem startoval z šesté pozice na káře číslo šest. Šestka* byla stroj s dobrým chováním v technických pasážích, ale zoufalou rychlostí. Celý první závod byl pro mě utrpením. Věděl jsem, že startuji z poslední pozice a tak jsem neměl co ztratit, proto jsem si mohl dovolit více riskovat v předjížděcích manévrech, ale defensivní stopa výrazněji pomalejšího Pavla Kloudy mi nedávala moc naději. Jedinou šanci jsem viděl v poslední zatáčce. Zvolit lepší nájezdovou stopu a při výjezdu se dostat na vnitřek, kde Pavel nechával více místa. I když se mi několikrát povedlo dostat se vedle něho, kára na rovince odmítla zrychlovat a tak před tunelem byl Pavel o dvě délky napřed. V prvním závodě měl problém jezdec Wasabi Racingu a tak jsem nakonec dokončil na pátém místě.“

„Od druhého závodu jsem si sliboval více zábavy, až do té chvíle než jsem nahlédl do startovní listiny. Kára číslo 3 byla jako studená sprcha. Trojka byla rychlá na rovinkách, ale zoufalá v nižších otáčkách, nemluvě o neschopnosti zatáčet. Start ze třetí pozice se najednou stal startem z páté pozice, když mě přespurtovali jezdci Daniel Škvorvaga z Wasabi Racingu a Štěpán Král z TBA. Průběh celého závodu byl pak o defensivní stopě. Nakonec se mi podařilo (rozhodně ne mojí zásluhou) jednu pozici získat zpět a v cíli z toho bylo 4. místo.“

„Celkově jsem obsadil sedmé místo a přivezl 35 bodů pro tým. V zásadě jsem se svým výsledkem spokojen, byla to moje letošní závodní premiéra, přesto vím, že jsem mohl podat lepší výkon v kvalifikaci. „

MIKI: „Na tenhle závod sem se těšil a dost sem si věřil, ale všechno dopadlo úplně jinak než očekávání.“

„Za prvé do kvalifikace sem si nešťastně vybral káry 3 a 6 což byly 2 nejslabší káry, zvláště trojka byla opravdu zoufalá.Nicméně ve druhé kvaldě přišel jeden ze dvou pro mne nejhezčích momentů dne a to když se mi podařilo zajet s károu 3 čas 0:30.980, čili jako jedinému se mi podařilo jí dostat pod 31s. Celkově jsem se šestkou zajel devátý čas což bylo potěšující, nicméně s trojkou na mě čekala až třetí skupina.“

„Do obou závodů jsem dostal losem opět káru 6 !“

„V prvním závodě mě po pár kolech předjela raketa 4 čímž sem klesnul na 4. místo ve skupině, ale časy se mi dařilo držet docela solidní, jel sem stále naplno. Na vedoucí trojici sem ke konci závodu mohl ztrácet cca 7s když se všichni srazili a mě se podařilo 2 jezdce předjet takže první závod druhé místo ve skupině, celkem 8..“

„Druhý závod opět šestka, ovšem poměr sil se mezi kárami trochu změnil. Čtyřka i jednička byli stále dominantní avšak dvojce a pětce trochu docházel dech. Po startu z pátého místa ve skupině sem se po několika kolech dostal už na třetí místo, ale hned nato kára ztratila většinu výkonu a do boxů sem dojel pouhým krokem. Motor nejspíš ztratil většinu olejové náplně protože mu byla následně ve značném objemu doplněna. Vyjel sem ještě na trať, ale už to byla jen projížďka a v cíli celkové 18. místo.“

„Upřímně doufám, že v Rychnově se mi vyhnou technické poruchy a taky, že se náš tým konečně dostane na stupně vítězů kam patří !“

„Tak ahoj v Rychnově! Miky.“

ALEX: „K počasí: bylo trochu až moc vedro! Ke strojům: byly až moc ve špatném stavu, ale k férovosti kvalifikací a závodů na tom byly všechny podobně špatně!“

„K výsledku trochu se štěstím, ale bohužel opět čtvrtí!“

„K závěru pro mě jako jezdce byl nejlepší poslední závod, ve kterém jsem si pěkně zazávodil. Příště se nám snad už podaří prolomit tu bramborovou příčku a ukázat naše kvality.“


* opravdu nejde o skrytou reklamu na jisté obchodní centrum, i když tento závod nás klidně mohli sponzorovat :-/

Přidat komentář