Je to srab!

Zděšení Davida nastalo v den, kdy zjistil, že v neděli večer ani druhý den ráno už není žádná volná letenka do Bruselu, kde se měl v 10:00 zúčastnit školení. Ano, mluvíme zde o závodní neděli a „pozávodním“ pondělí. Všechny výpočty totiž říkaly, že pokud by závod absolvoval s týmem, musela by zákonitě místo spánku následovat jízda přes noc. To by sice zaručovalo velmi stylový přístup k prvnímu dni školení, avšak záhy by zřejmě nastal fyzický kolaps. I „jet set“ zákony, kterými se dnes již všichni členové týmu Jongens řídí, musí minimálně s faktorem biologických přestávek počítat. Absolvování závodu a následná cesta do Bruselu nad zemí ani po zemi tedy nepřipadala v úvahu. Takže pod zemí? Ehm…

„Ahoj, neruším?“

„Ne, v poho.“

„Mám na tebe dotaz. Co děláš příští neděli?“

„Nevim, asi nic.“

„Super. Tak to já už vím, co budeš dělat.“

„Co?“

„Pojedeš závod v Lipníku. Já musím odjet.“

Smutné rozloučení se závodem bylo však následně zmírněno zjištěním, že Ondřej jezdí velmi konkurenční časy. Představa Davida, že nebude během závodů s týmem, by se ale stále dala přirovnat k pocitu oddělení novorozence od matky. A tak nalezl tým Jongens geniální způsob, jak zajistit informační a citový tok mezi týmem a Davidem mířícím úplně jinam. SMS.

13:25 – Dálnice A6 před Norimberkem

„Uz jsme na miste, pekne zabydleny, sedime u posledniho stolu u zachodu, mame prehled. Xxx xxx napařuje :-) Xxx xxx. Kluci koukaji na prvni zavod A. Nej cas 23,9?? Jinak RIK 24.4?? a podruhy 24,7?? To umime taky :-)“

16:35 – Dálnice A3 u Frankfurtu

„Ja 24,070 Ondra 24,6?? Tom 25,3?? Zatim dobry, ted jsou na trati Kary a Misch :-)“

Při přechodu na podzvukovou rychlost se ozve rána a auto na dálnici mírně zpomaluje, aby mohl David reagovat.

„Tak to zni dobre… Ja uz mam pred sebou jen 660 km :-)“

16:38 – Dálnice A3 u Frankfurtu o 6 km dál „Uvidime, ted jedou machri :-)“

17:15 – Dálnice A3 u Kolína

„Zatim to vypada zajimave: Kary 6 bodu, JAR 5 bodu, my 7 bodu, MM 6 bodu, GW 6 bodu.“

17:25 – Dálnice A360 kolem Kolína

„My: Petr 1., Ondrej 8., ja 20. (1+2+4=7 bodu). Kary: Oleg 6. (24,622), Lubos 7. (24,637), Petr 15. (25,088). JAR 4. (24.473), 5. (24.588), 16. (25,123). MM 3. (24.436), 11. (24.850), Liska 13. (24.946). GW 2. (24,233), 10. (24,804), 17. (25,149).“

Jedna věc je tuhle SMSku přečíst. Věc druhá je ji přečíst v autě. Další level už je jen německá dálnice u velkoměsta v době odpolední nedělní špičky. A kdybyste ji náhodou i za těchto podmínek přečetli, tak už ji nestihnete pochopit. Po prvním mrknutí a zjištění, že vidím jen čísla, to musel jistit právě po levé straně smějící se BurgerKing. V levé mobil, v pravé Big King, na židli kečup, v mozku hokej.

18:17 – Dálnice A4 na Brusel

„Zatim to vypada dobre. Prodlouzili trat o 1 pneumatiku, podle Kubky tak 0,3 – 0,4 s zpomaleni. Petr 24,4, Ondra 24,8, ja 25,1. Zatim to vypada prinejmensim lip nez poprve, prestoze Petr i Ondra meli technicky potize (hodne se trhaj plynovy lanka). Tentokrat to mozna bude zajimavy do posledni chvile.“

18:22 – Dálnice A4 na Brusel o 10 km dál „Za 7 minut konci posledni kvalifikace, pak budeme hodne zvedavy.“

Stau. A sakra, klukům určitě zase prasklo plynové lanko!

18:53 – Dálnice (číslo nevím, vedl mě Miloš schovaný v navigaci) zase o kus dál „Tak 6 bodu (1., 8., a 14. misto). Podrobnejsi analyza za 10 minut.“

To by jeden neřekl, jak ten čas na závodech rychle letí :-)

19:54 – Dálnice (nevím, Miloš ví) už skoro u Bruselu „5. zavod – Petr 1., predjel Lisku skoro o 2 kola.“

19:59 – Zase o 8 km dál

„Bohuzel mam pocit, ze nehlede na tuto milou satisfakci je MM prvni a pred nama jsou i Kary, takze nejspis boj o bronz. Nechci syckovat, jen abys na to byl pripravenej. Uz jsi na miste?“

Skoro.

20:45 – Hotel

„Tak bohuzel je to 4. misto, 3. JAR, 2. Kary, 1. MM.“

Po předposledním závodě sezóny mohou tedy Jongens zvolat „bye bye áčko“ a těšit se, že v sezóně 2008 natrhnou „béčku“ místo, na které slunce nesvítí :-)

A David? Je to srab! Stejně všichni víme, že by to stihnul i přes noc :-)

Přidat komentář