Rozhovor s RS Racing

Jak hodnotíš svůj výsledek a výsledek týmu ?

Luboš: „“Rozjeté jsme měli oba závody moc dobře, první závod ze sedmého na startu až na třetí do prvního střídání, druhý závod ze čtvrtého na první, nakonec ale klasické umístění. Věřil jsem v lepší výsledek. Tak trošku zklamání. Poježdění moc pěkné, na suchu i na vodě.“

RIK: „Já se závodu neúčastnil, ale kluci zajeli výborně, takže spokojenost.“

Po dlouhé době se do seriálu vrátil formát vytrvalostního závodu, byla to příjemná změna?

Luboš: „Vytrvalák jsem jel naposledy v roce 2012 v Pánově u Hodonína ještě v týmu Some. Tehdy jsme zvítězili. Hodně jsem se tedy do Brna těšil a cítil jsem při tomhle formátu šanci na lepší umístění než obvykle. Což se nakonec nepovedlo. Formát se mi líbí. Nemám rád jízdu na jedno kolo. Jsme soutěží týmů, tak tenhle formát, kde spolu bojuje na trati všech 10 týmů podobně jako ve sprintech, je nejlogičtější.“

Jak hodnotíš okruh v Modřicích ?

Luboš: „Nejprve jsem nebyl moc nadšený. Okruh se mi zdál krátky, jednoduchý a drahý. Oba závody jsem rozjížděl a musím říct, že jsem si jízdu užil, k čemuž přispěla změna směru i počasí. Trať je velice hrbolatá, na ní občas kameny, ale i to se mi začalo líbit. Motokáry mi přišly velice vyrovnané. Takže nakonec palec nahoru a příští sezonu klidně znova.“

Po Písku tu máme další výzvu, závod v Chebu na 390kách, jak se těšíš a jaké šance dáváš svému týmu ?

Luboš: „Na 390ky se těším, ale narozdíl od minulého závodu si žádné předběžné naděje nedávám. Máme v KR dost pilotů co na 390kách najeli mnohem víc. Písek byl bezva otrkání. V Chebu už to bude kontaktní. Tak hlavně aby se to obešlo bez problémů.“

RIK: „Tak kdo by se netěšil na 390tky, že jo ;) V Chebu se mi moc líbí nová trať a na rychlejších kárách to bude ještě zábavnější. Otázka samozřejmě je, jak to opravdové závodění zvládnou jezdi a komisaři. Já osobně doufám, že dobře.“

A co Jan Tleskač ?

Luboš: „Geniální konstruktér.Jako první dal křídla pozemnímu vozidlu. Jeho plánky,ukryté v důmyslném hlavolamu objevil po mnoha letech průměrný Adrian Newey a dal vozům Red Bull křídla. Díky Janu Tleskačovi se podobně průměrný pilot, Sebastian Jetel stal čtyřnásobným mistrem světa. 1.1.2000 pět minut po půlnoci vznikla na počest genia Jana Tleskače hudební skupina Tleskač a v roce 2014 pojmenovalo město Dobříš ulici Jana Tleskače.“

RIK: „Tak nejlépe se zeptat přímo pana Mareše, který tuto otázku zpopularizoval, protože pan Foglar se už pravděpodobně nevyjádří.“

Přidat komentář