Rozhovor se Solid Curves Drive
|F1 Racing: Jak hodnotíte oba okruhy a celkovou úroveň půjčoven ?
Michal: „Obě haly / půjčovny jsou velmi pěkné. V Čechách nic tak dobrého pod střechou bohužel nemáme.“
Zbyněk: „Moc povedené. Oba okruhy jsou sice poměrně úzké, ale tvůrci okruhů se vydali dobrou cestou namixovat různé typy zatáček, raději než jedním typem maximálně využít prostor. To se mi moc líbilo.“
Radim: „Oba moderní slovenské okruhy hodnotím velmi pozitivně. Realita předčila veškerá očekávání. Takovou úroveň v Čechách v současné době nikde nevidím. Oceňuji i skvělou práci, přípravu a přístup slovenských mechaniků a majitelů okruhů. Blahopřeji pořadatelům ze 3K k nápadu a perfektní realizaci.“
F1 Racing: Jak hodnotíte výsledek týmu a svůj vlastní výkon ?
Michal: „Sobota skvělá, neděle špatná. Dělali jsme, co jsme mohli. Zejména v neděli jsem nic uvěřitelného nezajel a sobota v tomhle směru nebyla o mnoho lepší.“
Zbyněk: “ Chtěli jsme vyhrát, takže jednoznačně neúspěch. Individuálně v sobotu jednou vítězství, jednou třetí, ale v neděli jsem si to vyrovnal.“
Radim: „S výsledkem týmu na elektro technice jsem velmi spokojen. S výsledkem v následném závodě být spokojeni nemůžeme. Mám radost, že se mi povedly první dvě kvalifikace na elektrotechnice. Náhled do 1/2 startovního pole mě potěšil. V závodech mě překvapilo odstrkování některých soupeřů, kteří se poněkud rázně vrhali do míst, kde nebylo místo. U formulek by létala kola . Myslím, že bychom neměli využívat toho, že naše technika umožňuje styl pohybu jako na „italském autodromu“. Na druhém okruhu jsem se pohyboval v kvalifikacích na chvostu pole. Zde mě potěšilo, že myslím s relativně příznivým časovým odstupem za nejlepšími.“
F1 Racing: Jak se ti líbila jízda na elektrokárách ? musel si upravit jízdní styl ?
Michal: „Velká zajímavost. Jistou změnu stylu to vzhledem k mnohem většímu krouťáku chtělo. Že to nebude špatné jsem čekal, ale realita byla ještě lepší.“
Zbyněk: „Super. Bál jsem se, že pojedou jak po kolejích, ale nakonec to byly káry jako každé jiné. Víc jsme spíš bojovali s podvozky, asi hůř zvládají váhu elektromotorů s baterkou.“
Radim: „Elektrokáry mě velmi pozitivně překvapily. Vyhovovaly mému jízdnímu stylu. Měnit jsem jej nemusel. Oceňuji pocit akcelerace díky elektrickému pohonu. Nedařilo se mi moc využívat novinku „KERS“. Avšak byla příjemným zpestřením.“
F1 Racing: Jsi pro to, příští sezonu opět uspořádat tento dvojzávod ?
Michal: „Ano. Rád se do Blavy zase podívám.“
Zbyněk: „Jo, jsem spokojený, takže rád se tam podívám znovu.“
Radim: „Určitě a jednoznačně ano. Byl to výborný pořadatelský tah.“
F1 Racing: V květnu nás čeká prodloužená verze dráhy v Chebu, pojede Váš tým vyzkoušet dráhu před závodem ?
Michal: „No, rád bych tam zajel. Otázkou je, jestli to vyjde. Ještě to probereme.“
Zbyněk: „Nevím, jak můj tým, ale já určitě ne, respektuji strategii Formule 1, závodíme pro diváky, netestujeme.“
Radim: „Pro mě by to byl dost daleký výlet, takže trénovat určitě nebudu.“