Rozhovor s Radkem Peterou

Radim Hradecký: Jak hodnotíš svůj výsledek a výsledek týmu v pátém závodě?

Radek Petera: „Do prvních sprintů jsme šli bez znalosti tratě, podle toho to vypadalo. Od dalších závodů jsme už bojovali o poslední místa, a začli zbírat bodíky, ale cekově jsme na předposlední místo neměli. Já ztrácel hrozně míst na startu a promarnil tak jízdy s nejlepšími kárami. Jsem tak rád jen za 13. nejlepší čas a další velkou zkušenost závodů kolo na kolo. Příště musím závodit jinak.“

RH: Na závodě jsme se vážili, jak moc velký vliv má váha v závodech kartrace?

RP: „Doteď bych to vůbec neřešil, ale tady byl ten vliv velký. Jednak je Cheb rychlá trať a nepříliš technicky náročná (pro 270ky), takže v té obrovské vyrovnanosti hraje roli každá maličkost. Největší vliv je ale na startu, jede se dlouho na plný plyn a v prvním vracáku to už může dělat několik metrů a tím míst. Pak už se to dohání těžko. Při mé výšce už můžu těžko něco shodit, i když je tu i pár těžších jezdců.“

RH: Připomínek k práci komisařů bývá v Chebu hodně, tento závod nebyl vyjímkou. Jak jsi byl spokojen s jejich prací?

RP: „Nechci je moc kritizovat, protože jim tu práci vůbec nezávidím. Koneckonců byl jsem za celou dobu vystrčený pouze jednou. Viděl jsem ale rozdíl mezi posuzování v závodech v Hořovicích a Chebu, přičemž v tom prvním jmenovaném se mi to líbílo více. Ale jak chápu z komentářů, je to tak normální.“

RH: Na který ze zbývajících závodů se těšíš nejvíce?

RP: „Jestli se pojede v Písku s 390, tak určitě tam. Určitě i do Wackersdorfu, když pominu tu dlouhou cestu.“

Přidat komentář