Rozhovor se Solid Curves Drive
|Radim Hradecký: Jak hodnotíš svůj výsledek a výsledek týmu v pátém závodě?
Jan Ranný: “ I když to bude trochu smrdět, tak za výsledek musím tým i sebe osobně pochválit. J Závod jsem si moc užil a na to, že jsem dobrovolně odjel jen 6 závodů, tak 23 bodů a 17. místo mezi jezdci považuji téměř za své maximum, zvlášť když jsem si pak na webu Kartrace přečetl, jak „neuspokojivé“ nejlepší časy jsem zajížděl. Celkovým sedmým místem navázal náš tým na úspěch, který přivezli kluci z Písku a kdyby neměl Karel tak ukrutnou smůlu, jak píše, tak to bylo určitě ještě minimálně o stupínek lepší. Takže doufám, že nám týmová forma do dalších závodů vydrží . J“
Michal Pavlát: „Můj výsledek byl naprosto tragický. Ani ne tak z hlediska tempa, jako z hlediska závodního provozu. Ale byla to docela zábava, to ano. Kluci naštěstí zajeli skvěle, takže výsledek týmu je velmi dobrý.“
Karel Znamenáček: „Delší závodní pauza se projevila, vloudila se spousta malých chybiček, jedna větší, a k tomu smůla s plynovým lankem. Úplně spokojený být nemůžu, protože neudělat jednu ze tří chyb, bylo to možná 6. místo, a nebýt prasklého lanka, tak jsme skoro určitě pátí.“
RH: Na závodě jsme se vážili, jak moc velký vliv má váha v závodech kartrace?
JR: „Nějaký vliv určitě má, ale jak velký si neodvažuji soudit, záleží to také na jakém okruhu se jede, jak píše Majkl. Osobně si myslím, že většinou hraje v našich podmínkách mnohem významnější roli nevyváženost jednotlivých kár, ale docela se těším, co z té analýzy Andymu na konci sezóny vyjde J, pak uvidíme.“
MP: “ Jak kde. v Chebu to trošku znát je. Ale jsou okruhy, kde je to mnohem významnější prvek. Zase naopak v kluzkých halách to nepředstavuje problem. Ostatně soudím, že dovažování je v našich podmínkách slusně řečeno naprostý nesmysl.“
KZ: „Nižší váha dost pomůže na startu, ale závody se jely na min. 12 kol a to už záleží hlavně na káře a na jezdci.“
RH: Připomínek k práci komisařů bývá v Chebu hodně, tento závod nebyl vyjímkou. Jak jsi byl spokojen s jejich prací?
JR: „Jak píše majl i Karel, kdyby tam komisaři nebyli, tak to asi vyšlo na stejno. Nemávání žlutou při té velké bouračce za cílovou rovinkou jsem fakt nepochopil. Ke konci se trochu zlepšili a ta černá v posledním závodě Majklovi bodově dost pomohla. Takže za to palec nahoru. J Na druhou stranu mi nemuseli mávat tou modrou po sporném předjíždění Pavla Matějíčka. Sice jsem si jí možná i zasloužil, ale když už to mávání pojali tak rekreačně, tak si mohli i tuhle modrou vlajku odpustit … J“
MP: „První polovinu závodu nedělali vůbec(!) nic. Pravidla neřešili, bezpečnost moc taky ne. Pak se to naštěstí zlepšilo a začali konat. Byť se při tom dopustili několika chybiček, bylo to mnohem lepší než kdyby dál nekonali. Tudíž za první půli 0 bodů z 10, za druhou třeba 7. To máme 7 z 20. Tedy nic moc.. (Kdyby cca v polovině nezačali konat, byl jsem připraven konat v rámci možností člena rady sám. Jsem moc rád, že to nebylo nutné.)“
KZ: “ Trochu mě zatrnulo, když na výtku, že Hlavní nemává žlutou vlajkou, řekl Hlavní, že zamává, až pojede nějaká kára. A taky mobilní technik na kole v protisměru, kde kára jede 70km/h, bez zájmu vlajkoplašů. To pak chápu, že nemá cenu s Hlavním cokoli řešit.“
RH: Na který ze zbývajících závodů se těšíš nejvíce?
JR: „Samozřejmě na Písek (zejmena pokud se podaří GX390), pak na Wackersdorf.“
MP: „Písek bych si rád zkusil, ale bude asi dost nával.“
KZ: „Písek by mne taky zajímal, ale tam to asi přenechám klukům, kteří tam za nás jeli (nebo spíš podle videí a vyprávění plavali) posledně a to moc úspěšně, tak doufám, že se jim podaří výsledek zopakovat a možná ještě trochu vylepšit. J Já si asi nenechám ujít závod v Německu, tam bylo loni zábavné, i když tam musíme mít štěstí na počasí, hala by tam byla nuda. No a pak možná v listopadu Cheb, když mi to tam posledně tak šlo.“