Rozhovor s Michalem Prudilem
|Radim Hradecký: Jak hodnotíš upravenou trať a nové motokáry v plzeňské „Papírně“?
Michal Prudil: „No sice jsem neměl možnost jet všechny kvaldy, jelikož jsem tento závod předal zkušenějšímu a rychlejšímu jezdci Andrzejovi na této trati, ku prospěchu týmu a dle výsledků oprávněně :-) Ale káry jsem měl možnost zahřát a otestovat před Q1 a pak po závodě jsem si dal ostrou jízdu. Huf…tak tuhé řízení jsem ještě nezažil, kdo má pracky jak jehličky tuhle trať neuřídí, smekám před všemi jezdci. Díky tomu jsem nemohl na 100% využít cit a lehkost při ovládání, hůře se mi kontrolovala kára. Musel jsem to rvát o něco dřív, kvůli té tuhosti a následné pozdní reakční době. Jinak trať je technicky zajímavá, místy i velmi náročná. Škoda, že zde není delší rovinka.“
RH: Jak hodnotíš svůj výsledek a výsledek týmu v druhém závodě?
MP: „Já jsem na tým hrdý a spokojený s jejich výsledkem, přijel jsem je podpořit a fandit jim, kluci jsou šikovní a I přes Lubošovu nemocnou ruku (po implantaci bioimplantátu a posilovačů svalstva:-D ) zajel/i krásné časy. Věřím, že kdyby Luboš byl 100% fit, tak by všem ukázal za…k :-D :-D :-D“
RH: Lišil se nějak tvůj styl jízdy proti Olšanům?
MP: „Určitě… Chyběl mi ten cit a lehkost, kvůli tuhosti řízení. Vše jsem musel dělat dřív s předstihem a po polovině jízdy si trochu odpočinout…jet 15 minut v kuse se nedá…“
RH: Kdyby sis mohl vybrat, chtěl by jsi v Hořovicích jet i protisměr?
MP: „Jako proti ostatním kárám? :-D tohle se vidí jen ve zprávách na D1 ne? Jasně chápu :-D Myslím si osobně, že je to v celku jedno, všichni budou mít stejné podmínky. Jako zpestření pro dlouholeté jezdce na této trati – ano, ale pro mě, pro nováčky, to bude si myslím výzva.“
RH: Hořovice jsou pro týmy Kartrace už vcelku klasickým podnikem, co bude podle tebe tentokrát klíčem k úspěchu?
MP: „Stav tratě, motokár, fyzická kondice a jako obvykle zkušenosti a znalost tohoto okruhu, z čehož bude výplývat jezdecké složení.“