Rozhovor s Janem Šulou, tentokrát z pohledu komisaře
|RIK: Co je tvojí největší motivací, proč děláš komisaře KART RACE?
Jan Šula: „Když nejezdím, tak alespoň být součástí závodů a trochu pomoc s organizací, před kterou smekám.“
RIK: Jak probíhá celý závodní den, je to pohodový výdělek, nebo jak bys to popsal?
JŠ: „Je docela náročný celý den stát na jednom místě a pozorně sledovat průběh závodů. Odměna se určitě nedá považovat za výdělek.“
RIK: Myslíš, že ta práce je užitečná, cítíš se na trati potřebný, nebo máš pocit, že by se nic nestalo, kdybys tam nestál?
JŠ: „Určitě užitečná je. A myslím, že je dobře i nastaven systém, že maršálové hlásí prohřešky hlavnímu komisaři a nesnaží se trest udělovat sami.“
RIK: Kolikrát jsi letos mával během jízd nějakou vlajkou?
JŠ: „Mával jsem jedny závody, kde jsem prohřešky několikrát hlásil do vysílačky a trest uděloval až hlavní komisař. Takže během závodlů se dostalo pouze na žlutou vlajku.“
RIK: Kolik z těch mávání máš pocit, že nebylo potřeba?
JŠ: „Všechny byly potřeba.“
RIK: Co si myslíš, že je třeba na práci traťového komisaře zlepšit, nebo kde jsou nějaké nedostatky?
JŠ: „Z pohledu jezdce fungují komisaři velice dobře. Oceňuji každého z organizátorů, že si urve kus z volného času.“
RIK: Chtěl bys za podobných podmínek jako letos tu práci dělat i příští rok?
JŠ: „Když bude potřeba a zrovna nepojedu, určitě rád pomohu a vezmu do ruky vlajky.“