Rozhovor s Buřtojedi Racing

Buřtojedi
Skvělými výsledky pokračoval nováček i v dvouzávodním víkendu!

 

1) Bratislava i Brno měly velmi odlišné dráhy a podmínky. Který závod Ti víc sednul?
PD: Jednoznačně Brno bylo zajímavější. Ze všech stran jsem slyšel, jak je to závod o ničem a zatím tedy nejlepší zážitek. Poprvé outdoor závod a hned na vodě. Mokrá trať je zábavnější, dá se jet několik stop, takže předjíždění je zajímavější není to „teď dvacet minut budu kroužit za pomalejším jezdcem, protože prostě není místo na předjetí“. Tím jak dráha postupně usychala se zrychlovalo a chytalo to ještě větší grády. Bratislava takový standard, kdy mě fakt nebavila ta dlouhá zatáčka a rovinka v plné rychlost, to bylo o ničem, nikdo tam nezískal ani neztratil.
Tomáš Komorous: Obě dráhy měly něco do sebe, ale nakonec jsem si užil více brněnský závod, možná i kvůli počasí, které nakonec nebylo tak špatné a které právě dělalo závod zábavnější.
Tomáš Kábrt: Bratislava a Brno lze těžko srovnávat – profi vnitřní dráha vs. punková venkovní dráha. Předem jsem se těšil na Bratislavu a naopak do Brna se mi moc nechtělo (hlavně po přečtění předpovědi počasí). Nakonec Bratislava nezklamala a Brno silně předčilo očekávání. Jízda na vodě byla opravdu sranda a Modřická trať má pár krásných rychlých míst, kde jsem si to opravdu užíval. Jinak bych oponoval PDýmu, protože mě se zdálo, že na ty rovince v Bratislavě ztrácím (asi neumím zmáčknout plyn až na podlahu nebo co :) ).
2) Tvůj názor na předkvalifikace ? Ano/Ne, preferuješ krátkou nebo delší verzi?
PD: Ano, určitě delší verze, aby se svezli všichni jezdci. Podělat se to dá u obou variant velmi jednoduše :-).
Tomáš Komorous: Předkvalifikace rozhodně ano, spíše delší verzi se zapojením všech jezdců v týmu.
Tomáš Kábrt: Jedno kolo je zabijácký v případě nenatrénování traťě předem, ale o to víc je to napínavý. Jsem určitě pro a radši delší verzi. Ať každej z týmu přidá ruku k dílu :)
3) Vytrvalák je čistě týmová záležitost, jak jsi spokojen s výsledky za tým?
PD: Velmi spokojen, na individuální výsledky si nehrajeme. Znovu budu opakovat, že naším cílem v úvodní sezoně je nebýt poslední, což se nám zatím daří.
Tomáš Komorous: Za tým veliká spokojenost – každý z nás sice udělal nějakou tu chybku, ale ty časem vychytáme a věřím, že budeme ještě silnější. Ačkoliv už teď jsme snad ukázali, že nejsme do počtu a že se s námi musí počítat.
Tomáš Kábrt: Poslední jsme nebyli, takže určitě spokojenost. Týmový cíl zatím plníme úspěšně. Je vidět, že když je prostor, tak je i rychlost. Horší je to s jízdou ve skupině, tam máme ještě velký rezervy a u mě je kapitola sama pro sebe předjíždění.
4) Nějaký specialní moment ze závodů, o který se chceš podělit?
PD: Hezkým taktickým krokem výměny jezdce chvíli po startu u posledního závodu v Brně jsme se ještě v půlce závodu drželi na 5-6 místě a bojovali o pozici s MishMashem nebo Red Šnekama. Škoda, že ještě nemáme dostatek zkušeností bojovat v těch vypjatých situacích a uděláme tam vždycky nějakou chybu, ale učíme se rychle a za pár závodu doufám už nebudeme jenom do počtu :-). No a samozřejmě gratulace 3K Racing, zatím to vypadá, že budou dominovat.
Tomáš Komorous: Mám dva, pro mě speciální, momenty – jednak čtvrté místo Buřtojedů v bratislavský kvaldě (super úspěch) a druhak, po zkušenosti z Bratislavy, sdělení jezdcům z ostatních týmů, aby si od mého kolegy Petra nenechali zavírat kufr od svého auta – mohlo by se taky stát, že už ho nikdy neotevřou :) :)
Tomáš Kábrt: Kluci už tak nějak všechno důležitý víkendový momenty zmínili :)

 

 

Přidat komentář

Komentáře: 1