Rozhovor s 3K Racing

3k

Miky:

1) Stihl sis zajezdit na trati s autem ? hodiny byly ? :)
Ano :) Super zábava. Okruh se najednou zdál nějak menší :) Nevím proč ale nějak se mi nedařilo blokovat zadní kola ručkou, asi je slabší nebo má mazda na zádi takovej grip, že ani zadní kola nejdou utrhnout :)

2) První část závodu byla mokrá, druhá téměř suchá, co ti sedlo lépe ?
Rozhodně mokro. Přestože sem v jednom ze závodů udělal naprosto stupidní hrubku a dost možná tím přišel o vítězství. Ale právě následné prodírání zpět bylo na mokru daleko zábavnější. Stejně tak hledání gripu a citovka. Škoda že to pak uschlo.

3) V jakém stavu skončila kombinéza ?
Čistá ! až se tomu divím. Jen už smrdí od šampusu :) Ale to mi nevadí :)

4) Tvůj nejzajímavější souboj na trati ?
Celkově soubory na mokru. Pecka.

 

Pavel:
Již páteční příjezd a louže vody na trati naznačovaly, že bude zábava
minimálně při tréninku.
Bohužel té vody bylo moc, tak jsme stěží všichni dokroužili do depa.
Ale místní kuchař-mechanik předvedl skvělou invenci a také díky tomu, že
p. Pokorný staví hotel, bylo i dost materiálu na úpravu sání pomocí
instalateské sady typ „Apollo 11″ :)
Záslužný čin, který nám možná zachránil závody. Takže díky ;) i za
maximální přípravu kár v rámci nulových možností.
K závodům: voda a slicky, co víc si přát ;) byla to zábava, nejvíc mě
pobavil asi Anton :)
Na druhou půlku dne už to začalo usychat a už to nebyla taková zábava,
ale taky se dalo.
Povedlo se nám zajet výborný výsledek, který už měl přijít ale dávno :)
Ba ne, jsme rádi, že se nám povedlo šampík zdramatizovat, takovým lehkým
obratem.
Tak v Plzni uvidíme jestli to nebyla pouze poslední kreč a jestli se
bude podávat Šnečí polévka ;) :)

1) Stihl sis zajezdit na trati s autem ? hodiny byly ? :)
Bohudík ne, když jsem slyšel jak to dopadlo :)
Raději jsem sháněl po Chebu ranní kávu.

2) První část závodu byla mokrá, druhá téměř suchá, co ti sedlo lépe ?
Myslel jsem, že něco vytěžím z pátečního hodně mokrého tréninku.
Ale evidentně měli kluci jinou strategii :) a nasadili mě až do nějaké
osmé rozjížďky, takže všichni soupeři už aspoň jednou jeli, spíš dvakrát.
Takže z výhody se stala spíš nevýhoda :) ale kluci vědí co dělají doufám
:):):)

3) V jakém stavu skončila kombinéza ?
Povedlo se mi udržet na trati, tím pádem jsem se vyhnul pověstnému
rybníku za T1 (kde Anton neměl tolik štěstí :)) i blátíčku jak z venku
tak uvnitř kombinézy :)

4) Tvůj nejzajímavější souboj na trati ?
Jasně, Anton takes shower forewer !!! :)

Ondra:
1) Stihl sis zajezdit na trati s autem ? hodiny byly ? :)
Ano, stihl. Jel jsem hned za Mikim a chvílemi to tam pěkně ,,honil“. S předokolkou se přetáčivost moc nedostavovala, tak jsem si chvílemi pomohl ručkou, ale i tak nebyly.:)

2) První část závodu byla mokrá, druhá téměř suchá, co ti sedlo lépe ?
Nejvíce mi asi sedly přechodné podmínky. Kde jsem nejvíc získával. Hlavně v T2.

3) V jakém stavu skončila kombinéza ?
Bohužel lehce od bláta, kdy jsem v zahřívacím kole díky zaseklému plynu nedobrzdil do T2. Blátivá sprška byla nevyhnutelná.

4) Tvůj nejzajímavější souboj na trati ?
Určitě souboje na mokru. Nejvíce se mi asi líbil souboj s Andym, kterého jsem v posledních dvou kolech stáhl, v posledním předjel a na cílové rovince jsem byl asi o 5cm před ním.

Bylo jasné, že v Chebu musíme skončit před Šnečkama, abychom si udrželi ještě dobrou výchozí pozici pro celkový boj o vítězství. Měli jsme i štěstí, že Mišáci nakonec udrželi pozici před Šnekama a díky tomu jsme se vyšoupli na první místo celkově. Asi nejlepší letošní závody dle mého názoru. Těšíme se na Plzeň a doufám, že bude mít pro nás sladkou tečku.

 

Tak Ahoj!!

 

 

 

Přidat komentář