Rozhovor s 3K Racing
|
1) Letošní první sprinty, šel si do soubojů od začátku naplno ?
Miky: Ono to tady ani jinak nejde, ale po tom co sem do prvních jízd „vyfasoval“ rovnou 13ku a pak 14ku to byla trochu studená sprcha. Pak sem pochopil, že ten závod celkově bude slušná míchanice :)
Ondra: Snažil jsem se, ale jediný pořádný souboj byl s Petrem Zoubkem. S kárama moc dělat nešlo. :)
2) Jak si zvládal hodně odlišné chování motokár, dokázal si s horší kotvit ostatní ?
Miky: Jak s kterou :) v prvních jízdách to šlo, ale s 21kou kde sem udělal chybu a zkontroloval jen přední pneu nešlo dělat lautr nic.
Ondra: Také jak s kterou. Ale s 11 jsem to úplně nevychytal a skončil beznadějně poslední.:(
3) Upravoval si na základě poznatků z prvního závodu strategii do druhých závodů ?
Miky: Na to nějak nebyl čas, prostě sme to zrcadlově proházeli, ať si prostřídáme co nejvíc motokár :)
Ondra: Jak píše Miki.
4) Pojedeš i druhé sprinty v Chebu ?
Miky: Tak určitě :) Ale teda moc se na to netěším, snad ty motokáry dokážeme „dostat“ do trochu lepšího stavu.
Ondra: Tak určitě! Bohužel káry z pochopitelných důvodů povadly, ale snad z nich to nejlepší ještě dostaneme! :)
Pavel:
Naprosté zklamání a frustrace ze zničených kár bez náznaku základní údržby.
O nějakém závodění, či užívání si zábavy nemohla být řeč.
Příště se do Chebu opravdu netěším… není na co, to co tam byla
základní deviza, už není a nebude :(
takový je holt motorsport … :)
Přidat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak to tak čtu tak to vypadá, že špatný stav motokár pomalu zabíjí dobré závodění v Chebu :-(
Pájo…Ty jsi přeci notorický posílač ostatních jezdců do gum, jen se Ti na to přišlo až teď :-) :-p
Káry budou prodávat, tak už nechtějí investovat do dílů a lepí to ze zbytků… Celkem pochopitelné, ale na úkor kvality. Já osobně jim to za zlé za ty roky nemám.:)
to je celkem podstatná informace Kefi, pokud by jsem tohle věděl dřív, jsem také schopen „přihmouřit“ oko ;)
Já myslel, že to všichni víte? Vždyť se v zákulisí o tom dost debatovalo. :))
no já nejsem zákulisni drbna, tak se to ke mě nedostalo :)
Jojo, slyšel jsem to tam i od mechanika týden před závodem, jak to tam dávaj dohromady z rozpadlých dílů a že ani nový gumy nebudou, opravdu škoda. Nejhorší je, že nové káry prý budou asi ty oplastované Sodi (myslím že RT-8) :(
smutnou tečkou na konci bylo, že jsem se dozvěděl, že na mě podával Luboš Kovařík protest za to, že se úplně v zadu v tý rychlý zatáččce nevešel na dráhu a vyjel 4 m ven :), nebo za to, že jsem mu poté, co se vracel po vlastním výletu na trať neuvolnil stopu a nepustil ho pred sebe? :) to snad ne :) můžu přísahat, že na vjezdu do té zatáčky jsem byl 4m za Lubošem, díky jeho výletu jsme jeli vedle sebe a opravdu jsem nikde neviděl pravidlo, že musíš před sebe pustit jezdce, který se po výletu vrací zpět na dráhu, ono je to naopak!!! věřím, že se mu to už rozleželo v hlavě, nemohl jsem se zúčastnit jistě zajímavé diskuze o tomto po závodě, jelikož jsem se musel rychle převléknout a frčet do Vídně. Na druhou stranu se stavem kár v jakém byly, se tomu výletu vůbec nedivím, také jsem se často objevil tam kde jsem ale vůbec neplánoval :( ale nemůžu to svádět na soupeře,ikdyž by se to hodilo :) pic v Chebu ;)
vlastně možná škoda, mohl jsem mít po deseti letech první penalizaci. Já jsem REBEL!!! :)
Pájo, poslední závod jsem si také zrovna neužil.
Ano, s Petrem a tebou jsem to chtěl probrat, nejednalo se ale o zadní část trati (ani o vracení se na trať, nevím jak ti tohle někdo přeinterpretoval), ale o zatáčky 2 a 6, kdy jsem se několikrát držel před tebou po vnější části, nechal ti na vnitřku dost prostoru a přesto jsi mě vyšťouchl. A ikdyž jsem se v posledním kole po výjezdu z 2. zatáčky udržel vedle tebe a jeli jsme do esíčka bok po boku, ještě před esíčkem jsi do mě začal narážet a v esíčku jsi mě úplně vyboxoval ven.
Ten můj výlet v zadní části trati, co jsi popisoval, byla samozřejmě moje chyba, to na nikoho neházím.
O tom vyšťouchávání se rád pobavím před dalším závodem na rozpravě, ať je tedy všem jasné, co se smí a co ne. Možná jsem jen měkej a takhle se jezdí správně beztrestně :) Měj se.
OK chápu.
Ale na to budou vždycky dva pohledy.
Já jsem byl právě po závodě hodně překvapený, co jsi tam na mě začal gestikulovat, jelikož jsem tam žádný úmysl neviděl a neměl v plánu. Na druhou stranu ti můžu říct, to byla jedna z nejhladších jízd dne, na to jsem za ten den zažil. Tohle musí mít samozřejmě pod palcem komisaři. Asi jsem neměl štěstí na gentlemany, ale tenhle Cheb se v rukavičkách nejel, jako se v rukavičkách nejel žádný před tím.
Správně Luboši, jsi měkej. :D A vždycky se smějeme, jak tam ,,honíš“ mouchy. :D :) Ne, teď Vážně. Ten tvůj souboj s Pavlem jsme sledovali z tribuny 4 a nikdo si nemyslel, že to byl úmysl na penalizaci. Pavel se ti snažil nechat místo, ale vyšlo to tak, jak to vyšlo. A takových těsných soubojů a strkanců tam bylo několik. Samozřejmě záleží, jak to vidí komisaři.
Jo, much jsem tam teď měl na rozháníní dost :D Já měl s gentlemany tedy opačnou zkušenost než Pavel, pro mě naopak ten poslední závod byl nejvíce kontaktní :) Ano, souhlasím že rozhodovat mají komisaři v závodech. Trochu mě zaráží, že v závodě nepadla jediná penalizace (i Petr se divil, že mu klucu vůbec nic nehlásili). Tedy kromě těch ulitých startů :)