Rozhovor se Solid Curves
|
1) Letošní první sprinty, šel si do soubojů od začátku naplno ?
Majkl: No jistě!
Honza: Zjistil jsem, že jsem po jarním chebském závodě na 390kách ztratil v Chebu z 270tek respekt, takže ano. Jednou to bylo až moc a nevyplatilo se, ale jinak jsem tím spíš získával. Ono vzhledem k tomu, že do toho šli naplno snad všichni (alespoň tak mi to přišlo), tak to asi ani jinak nešlo, pokud člověk chtěl získat nebo alesoň uhájit pozici. Nejtvrdší sem musel být na Michala Prudila, protože ten byl nejtvrdší na mne. Spolu jsme velkou část závodu strávili vedle sebe, rám na rám, až jsem si chvílemi říkal, že jsme mohli jet rovnou v káře pro 2. :) Nikdo nás ze zadu neohrožoval, byli jsem poslední, takže na souboj byl klid ( dalo by se říci něco jako hezká romantická chvilka ve dvou :) ) Důležité je, že jsem se nakonec v posledním kole dostal před něj, jinak bych si to asi tak neužil … :) PS. Teď si to po sobě čtu a uvědomuju si, že to moje vyjádření spolu s výrazy jako „nejtvrdší“ a „ze zadu“ atd … může někomu evokovat něco úplně jiného, než co souvisí s motokárovým sportem, ale to je jeho problém, mně už se to přepisovat nechce a hlavně že my s Michalem víme, jak to bylo, viď Míšo? :)
Marcel: měli zarážku plynu moc brzo…. nebo mi někdo přidal kotvu … :-)
2) Jak si zvládal hodně odlišné chování motokár, dokázal si s horší kotvit ostatní ?
Majkl: Defenzivu jsem nehrotil Ono třeba na takové káře č. 14 to ani nemělo smysl..
Honza: No zvládal jsem to celkem úspěšně, ale bohužel málokdy až do konce. Hned v 1. jízdě jsem s 11kou za sebou držel docela dlouho pěkný chumel, ale cca po 5ti minutách se přede mne konečně dostal Mikki a tím se to „odšpuntovalo“ a pak mne předjížděla jedna kára za druhou.
Marcel: Kotvit třeba Fandu skončilo tím, že jsme se honili cca 2 metry od dráhy a pak „už jsem vyměkl“. Dobrá zábavy je taky se honit s Lubošem, protože posun káry o půlku do strany bere jako přímou jízdu :-)
3) Upravoval si na základě poznatků z prvního závodu strategii do druhých závodů ?
Majkl: To v podstatě nešlo, protože co kára, to originál. Jen bylo třeba včas odhalit silné a slabé stránky stroje a přizpůsobit se.
Honza: Tady mám naprosto stejný názor jako Majkl, akorát to nedokážu tak dobře formulovat, tak si přečtěte ten jeho … :) Jo a Marcelovi slibuju, že jestli pojedeme spolu příště, tam mu 10ku přenechám … :)
Marcel: vzhledem k tomu, že jsme nejel káru 10, která si jezdila své vlastní závody, káry v prostřed pole byly dobré pokud se člověk udržel v závěsu, jinak měl smolíka. To že jsem nedojel ani jednou poslední BYLA fuška ….
4) Pojedeš i druhé sprinty v Chebu ?
Majkl: No snad jo. Rád bych.
Honza: Vzhledem k tomu, že jsem v káře od jara neseděl a během závodu jsem se do toho snad zase trochu vpravil, tak by byla asi škoda toho příští závod nevyužít. Doufám, že to za měsíc zase nezapomenu a že zajedu příště trochu lépe. Tímto se chci Majklovi a Marcelovi omluvit, že se mi nedařilo zajet úplně podle představ a poděkovat jim, že tentokrát oni zajeli skvělě. Doufal jsem, že budu mít o pár bodů víc a to by pak stačilo možná i na osmé místo, ale pro nás je i 9. úspěch. :)