Rozhovor se Solid Curves
|
Za Solidy píše nezvykle Honza Ranný a Petr Kabourek :)
1) Se kterými jezdci jsi měl na trati největší souboje a jak se ti v nich dařilo ?
Raňas: V prvním závodě s nikým, protože 22ka nebyla zrovna v nejlepší kondici, což v kombinaci s mojí závodní formou znamenalo, že jsem skoro celý závod sledoval z poslední pozice a to ještě s uctivým odstupem. V druhém závodě v podstatě taky s nikým, protože 25ka byla naopak v tak vynikající kondici, že i v kombinaci s mojí závodní formou nebylo zas tak těžké dostat se poměrně brzy do vedení a pak si jen v klidu hlídat bezpečný odstup a v pohodě si dojet na prvním místě do cíle. Akorát mi pár kol trvalo, než jsem předjel Roberta Matušku, ale když jsem si konečně dobře najel to esíčko před cílovou sekcí, tak pak už jen stačilo zužitkovat „převahu výkonu“ a předjel jsem ho ještě před cílovou rovinkou a na rovince za ní díky velkému rozdílu v „top speed“ pak bez problémů hned dalšího jezdce.
Kaabo: Můj největší souboj byl přežít bloknutá záda. Nevím co se stalo, ale v první kvaldě v zádech něco povolilo :-( V prvním závodě jsem jen prihlížel, jak se všichni vzdalují, protože vylosovaná kára 23 nebyla příliš konkurenceschopná…obzvlášt v nejrychlejší skupině. To ve druhém závodě to byla výzva (opět s károu 23, která hodně ztrácelana rovinkách), udržet všechny divočáky za sebou. To jsem si opravdu zazávodil. Nějaké útoky tam byly…a musím zdůraznit, že pěkně čisté, ale nikdo mě „nedal“…kromě týmového kolegy Raňase, kterému jsem nekladl odpor :-) Ani nevím, kdo v té skupině byl, bo kára nemá zpětná zrcátka….
2) Zaskočily tě nízké teploty a přilnavost káry ?
Raňas: Nízká teplota mne docela zaskočila, přiznám se, že mi byla trochu zima i v neoprénu, asi to bude tím, že už je fakt dost „jetej“ a je v něm tudíž pár děr, kterejma to profukuje. :) Horší přilnavost mne překvapila, pamatoval jsem si z loňska, že zatáčka za cílovou rovinkou jde i na 390kách projet na plnej plyn, takže jsem to v kvaldě taky zkoušel, ale tentokrát mi to nešlo. :)
Kaabo: Dá se říct, že ani ne…většinou se bavím, když jsou zhoršené podmínky. Ale kdyby teplota lezla do mínusu, už by to nebylo ono. Ani výbava do mrazu nebyla nachystaná. S tím mi pomohl Jirka Vostoupal…diky! :-)
3) Jak se dařilo celému týmu ? dopadli jste podle očekávání ?
Raňas: Vzhledem k tomu, že jsme měli opět problém se sestavou, tak jsme využili nabídky Petra Kabourka, který projevil zájem svést se na 390kách v závodním režimu. Díky této velké posile jsem doufal, že budeme alespoň osmý, ale věřil jsem, že zvládneme být sedmý. V šesté místo, na kterém jsme nakonec skončili, jsem snad ani nedoufal, takže z výsledku mám moc velkou radost. Ještě jednou moc děkuji Petrovi za pomoc! :) Naštěstí se dařilo i mně ( celkově 17tý jsem nebyl už hodně dlouho :) ) a Majkl, který z nás měl nejhorší káry zajel taky moc pěkně, takže jsme Petrův výkon nezkazili. :)
Kaabo: Tak vzhledem k tomu, že se tým odrazil ode dna tabulky…byla určitě spokojenost :-)
4) Cokoli Vás napadne ( vysfaltovat zachytné zóny ano/ne třeba ? . . . :) )
Raňas: Já bych nic neasfaltoval, ale v tom novém vracáku vzadu u dálnice bych udělal jezírko s rákosím a kačenkama, přeci jen jako architekt během jízdy ocením i estetický požitek. :)
Jinak závody byly super, jezdilo se čistě a bezpečně, takže děkuju soupeřům, komisařům, organizátorům i mechanikům za skvělý zážitek!
Kaabo: Musím opravdu pochválit kluky organizační…všechno šlape jak digitálky :-)