Rozhovor s RS Racing
|
Pocity a dojmy od jezdců z RS Racing.
RIKův úvodník
Tým RS Racing strávil zimní pauzu šampionátu KART RACE tradičním lenošením a čerpáním sil na další sezonu. Jak je naším dobrým zvykem, do tréninku jsme se zbytečně nepouštěli a tak není divu, že pro nás příjezd do plzeňské Papírny byl trochu šok. Kdysi krásný motoristický bar, kde se sedělo na barelech od oleje, dokola na instalovaných plazmách střídal jeden závodní shot druhý ve smrtelném tempu a člověk mohl cítit vůni benzínu, adrenalin a vzrušení i z modrého dýmu, který se vznášel nad stoly, to všechno bylo pryč.
Místo toho nás přivítala prázdná hala, se sterilně seřazenými stolky ze second handu, židličky ze školních škamen, v rohu prapodivná lesklá blikající plastika Terminátora T-1000 s odhaleným a příznačně impotentním přirozením, čekající na Arnoldovo Astala Vista Baby, kafe pajcované sójovým mlékem, a kromě sladkých koláčků k jídlu jen alternativní směs se zverimexovými přílohami. Jak mě správně poznamenal Majkl, vypadalo to tam jako buňka Automatu (nebo Al’Tomatu). V agorafobicky prázdné hale, připomínající zklidněné (rozuměj umrtvené) Smetanovo nábřeží, chyběla už jen dýňová polévka, dredy, špinavé bosé a chlupaté nohy aktivistek a pár cyklofrustrátů v buzi-oblečcích s klokaními stehny a pštrosími hrudníčky.
Vrcholem bylo, když jsem sebral veškerou odvahu a rozhodl se objednat si kávu, tedy variantu s mlékem, nikoli s luštěninovou náhrážkou, protože sója vemeno nemá. Slečna za barem mě i přes velmi intenzivní pokusy o hypnotizování dokázala 15 minut okázale ignorovat, během této doby točila jedno malé pivo, které pak došla do kuchyně vylít a poté začala mobilovat kamsi na ústředí a naštvaně se ptát druhé strany bezdrátového GSM sluchátka, jestli věděl, že jsou tam dneska nějaké ty závody.
Tu mi došla trpělivost a vyrazil jsem pro občerstvení do nedaleké prodejny jednoho z řetězců mezinárodní skupiny REWE, který dokázal na zbytek dne nasytit můj hlad i žízeň.
Všechno se samozřejmě v dobré obrátilo, když člověk prošel dveřmi z foyer duchů do haly s motokárami. Motokáry, dráha, sudy, řev motorů a vůně benzínu a oleje, šmír, bezchybný technik a domácí prostředí, tak nějak si představuji převibrování do vyšší dimenze, o kterém vypráví Vesmírní lidé psychopata Iva A. Bendy. Ovšem návrat po každé kvalifikační jízdě zpátky mezi ještírky, to bylo jako dostat ránu palicí.
Ale zpátky k závodění. Nejprve co si myslí moji druzi ve zbrani:
Luboš Kubka: „Papírna není můj šálek kávy. Přesto jsem se hodně těšil. Zejména proto, že se zase setkám po zimní přestávce s kamarády a taky, že závod znamená novou sezonu a novou výzvu. Nejvíce bodíků jsem čekal od RIKa. Ten nezklamal a zejména díky jemu jsme skončili na slušné sedmé pozici. Za sebe musím říct, že jsem víc nečekal. Jen vedení týmu mělo asi o jedno místečko větší ambice. Jinak musím poděkovat našemu manažerovi za vynikající kaučink. Bez něj by byl můj výsledek o něco horší. Michalovi za to, že bojoval jako lev, i když jel v límci se zraněným krkem. A samozřejmě děkuji soupeřům za to, že se k nám chovali na trati jako gentlemani.
Velký dík patří dvěma dámám, které mne svým výkonem namotivovaly do dalších závodů. Jejich výkony na možná nejnáročnější trati na packy, jsou obdivuhodné. Organizatorům děkuji za bezproblémové závody a za vyjednání jizdy v obou směrech. Druhy směr byl zpestření a sáhl jsem si v něm na dno svých sil. V poslední jízdě jsem už do leva zatáčel spíš přenosem myšlenek, než rukama.“
„Na březnový dvojzávod se budu s realizačním týmem přítelkyně a kamarádů připravovat na lyžích v Alpách. Protože lyžovat budu po deseti letech, cílem bude přežít, nic si nezlomit a nedostat chřipku. K tomu pomůže večerní prohřívání těla různýmy lektvary. Na tratích závodů se připravovat nebudu, po vzoru hesla našeho týmu: Jsme amatéři a proto netrénujem. Mimochodem, kdyby měl někdo zájem sponzorovat, tak bych ty treninky možná i dal :-).“
RIK: „Luboš zajel v Plzni bez přípravy naprosto úžasně a to v podmínkách, které jeho stylu nevyhovují. Vzhledem ke kárám, které dostal a absenci jakéhokoli trénku, odjel perfektně, jak jsme od něj zvyklí.“
Michal Prudil se rozhodl vzít si za mustr do tiskovky otázky, které nastínil Miky, takže jdeme na to:
1) Klasika ale nesmí chybět – Jak hodnotíš svůj výsledek a výsledek týmu?
„Bohužel jsem nemohl trénovat, takže to mohlo být určitě lepší, jsem tedy vzhledem k situaci mírně spokojený, že jsem nakoukl do dvacítky. RIK jel z nás nejlíp a Luboš taky. S klukama budu vždy spokojený a stále se od nich učím a přijímám rady, opravdu to pomáhá. Díky ;-) Vyhráváme a prohráváme společně ;-)“
2) Co fyzické síly ? byl jich dostatek až do konce ?
„Nebyl jsem v 100% kondici. Nechci z toho odůvodňovat výsledek. Takže ani k tomu nemám co říct.“
3) Protisměr nebo Posměr, kde bylo víc adrenalinu ?
„Určitě protisměr – vletět do teho kamrliku na plný gule, je o prádlo :-p ale spíš bych poukázal na ten blonďatý adrenalin, ze kterého se stala letmá šmouha :-o obrovská gratulace Adrianě ;-)“
4) Udělal sis Selfie se stříbrnou sochou ?
„Ne… V myšlenk… NE!!! A… A… Určitě nikdo taky ne, že jo chlapi?!!!“
5) Pár slov o přípravě na Bratislavsko/Brněnský dvojzávod . . .
„Na Bratislavu a Brno budou probíhat přípravy :-D“
RIK: „Michal si nebyl jistý jestli bude vůbec moci nastoupit, kvůli zranění krku a nekonečné rehabilitaci. Nakonec se rozhodl startovat, jeho sebeobětování bylo nesmírné a díky obojku byl schopen kvalifikační jízdy na hranici možností dokončit. Za těchto okolností je jeho výsledek úžasný.“
RIKův doslov
No a nakonec bych měl asi napsat něco já. Do nové sezony se změnila soupiska některých týmů a tím i naše konkurence. Některé týmy a především konkrétní jezdci (a jezdkyně) velmi příjemně překvapily a tak se zdá, že to budeme mít letos těžší, než jsem mohl doufat. Přesto si myslím, že střed tabulky je velmi vyrovnaný a co se týče prvního závodu a výkonu RS Racing, bude to jenom lepší. Vždyť závod, ve kterém jsem já získal nejvíc bodů v týmu jasně dokladuje, že naše chvíle teprve přijdou.
Moc díky plzeňským mechanikům za perfektní práci na přípravě a provozu kár, díky orgům za krásný závod a teď užse těšíme na zahraniční a příhraniční dvojzávod na konci března. KARTRACE zdar a RS Racingu obzvlášť.
Přidat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Dobré, zábavné čtení. Tady je poznat, že v týmu vládne pohoda a harmonie
Nikdo ti nic nenutil :) mohl ses takhle rozepsat uplne po kazdem lonskem zavode :)
Ja vim, delam si srandu, ale znas to, kdyz se neco „musi“ tak Te to tolik nebavi :)
Hezká tiskovka;)
Dekujeme. Vidis, staci, ze nam nevnucujete prefabrikovane otazky ve vsech zavodech stejne a hned se da napsat neco rozumnejsiho :)