2. a 3. Závod KartOne Bratislava – Modřice Brno

Panorama variant B 16_10_2015

Víkendový dvojzávod odstartujeme na adrenalinové trati v KartOne Areně.

 

Základní informace:

BRATISLAVA

Datum: sobota  15.4.2017
Čas: 10:00 – 15:00 hod.
Okruh: Kart arena One Bratislava
Motokáry: Sodi RT 270
Formát: 2x 90min. vytrvalostí závod + kvalifikace o pořadí do startu prvního závodu

 

Časový harmonogram závodu:

10:00 – 10:10 Příjezd všech týmů
10:10– 10:15 Prezence
10:20 – DEADLINE – kdo není prezentován, nezávodí.
10:20 – 10:30 Rozprava
10:30 – 10:50 Nominace jezdců do kvalifikací + los motokár do kvalifikace a prvního závodu
10:55 – 11:25 Jednokolová kvalifikace pro každého jezdce z týmu
11:30 – 13:00 1. Závod 90min v jednom směru
13:20 – 14:50 2. Závod 90min v druhém směru
15:00 – Vyhlášení výsledků

BRNO

Datum: neděle 16.4.2017
Čas: 10:00 – 15:00 hod.
Okruh: Modřice
Motokáry: Sodi RT8 270
Formát: 2x 90min. vytrvalostí závod + kvalifikace o pořadí do startu prvního závodu

 

Časový harmonogram závodu:

10:00 – 10:10 Příjezd všech týmů
10:10– 10:15 Prezence
10:20 – DEADLINE – kdo není prezentován, nezávodí.
10:20 – 10:30 Rozprava
10:30 – 10:50 Nominace jezdců do kvalifikací + los motokár do kvalifikace a prvního závodu
10:55 – 11:25 Jednokolová kvalifikace pro každého jezdce z týmu
11:30 – 13:00 1. Závod 90min v jednom směru
13:20 – 14:50 2. Závod 90min v druhém směru
15:00 – Vyhlášení výsledků

A jak to tedy bude probíhat? 

 

Bratislava i Brno

Kvalifikace:

Jednokolová kvalifikace, podle které se určí pořadí na startovním roštu do prvního závodu, jsme měli již loni. Aby to rychleji utíkalo, pojedeme ji ve 12ti motokárách.

Tým si vylosuje motokáru do kvalifikace třeba č. 12, s tou pojede 1.jezdec z týmu a odjede s ní jedno měřené kolo. Jezdec č. 2 pak pojede s motokárou č. 1 a jezdec. č. 3 pak odjede svoje jedno měřené kolo s motokárou č. 2.  Takže chápete správně, káry se budou střídat chronologicky.  Kde se budeme střídat mezi rozjížďkama v kvalifikaci a jestli pojede najednou hned 12motokár nebo budou 2 skupiny po 6ti motokárách si řekneme na rozpravě.

Časy jezdců z daného týmů se sečtou a nejnižší dosažený čas vyhrává. Týmy se pak do závodu seřadí dle nejrychlejšího času po nejpomalejší.

 

Závod:

Do prvního závodu si týmy svoji motokáru se kterou budou startovat vylosují. Nesmí se však shodovat s tou motokárou, kterou si tým vylosuje do první rozjížďky v kvalifikaci.

A teď k samotnému závodu. Bude se skládat ze dvou částí, jak je tedy zvykem a oba dva závody budou trvat 90min. Obou závodů se musí zúčastnit všichni jezdci týmu a každý člen týmu musí do závodu nastoupit. Každý tým tedy musí minimálně 2x vystřídat, ale délku stintu daného jezdce si tým určuje sám.

Body týmů z jednotlivých závodů se přidělují systémem: 1 bod poslední, 2 body předposlední, atd. postupně po jednom bodu navíc až po prvního. Po konci poslední rozjížďky se týmy seřadí podle součtu bodů získaných v rozjížďkách a obodují se podle tabulky uvedené v kapitole Závod.

Do druhého závodu si tým, který dojel v prvním závodě poslední, vymění motokáru s týmem, který dojel v prvním závodě první, předposlední si vymění motokáru s druhým, atd. až vznikne startovní rošt v obráceném pořadí, než skončil první závod. Tým, který dojel v prvním závodě na prvním místě, bude ve druhém závodě startovat z posledního místa, druhý tým v cíli prvního závodu bude startovat z předposledního místa, atd.

Tento formát neumožňuje počítat body do šampionátu jezdců.

Snad to je tedy všem jasné! :)

!!! Prosíme všechny jezdce a komisaře, aby přijeli s maximální disciplínou na časový harmonogram a připravili se na časovou tíseň !!!

Nominace pro závod zasílejte na adresu „org@kartrace.cz“

 

Děkujeme Kefi a Miki

Přidat komentář

Komentáře: 1