Megarozhovor: Dozvuky z Olšan
|Protože ne všechny rozhovory k Olšanům byly před závodem v Plzni zveřejněny, přinášíme Vám pondělní megačtení.
Radim Hradecký: Jak se Ti líbila nová trať na Olšanech?
Bronislav Růžička (Rebels): „Po pravdě řečeno, Olšany mně nijak nenadchly ale zároveň nezklamaly. Něco jako standard, který do seriálu KartRace patří. Být rychlý tady představuje znát pár vychytávek ve volbě stopy, žádné chybky a dostat se do správného rytmu (nebo spíš tranzu :D). Jinak docela zajímavé bylo sledovat, jak zdejší trať „žere“ gumy, což mělo na časy na kolo taky celkem nezanedbatelný vliv.“
Pavel Batík (K.R.T.): „Olšany patří k těm technicky náročnějším tratím. Já osobně mám radši méně technické tratě, ale v Olšanech jsem si už zvykl, jen bych upřednostnil asfaltový povrch :-). Určitě výrazné plus je bar a celkové zázemí.“
František Urbánek (KORODI): „Pro mě byl okruh nový, seznámil jsem se s ním den před závody jednou jízdou. První pohled napovídal, že to bude bolet, druhý to potvrdil. Pro mě technická a rychlá trať zároveň, moc toho neodpustí pokud se jede na hraně, líbí se mi.“
Honza Šula (Redšneks): „Je to trať plná adrenalínu – líbila“
Peter Helcmanovský (Redšneks): „já haly moc nemusím a přijde mi i docela nebezpečná, ale jezdí se mi tam dobře.“
RH: Jak hodnotíš svůj výsledek a výsledek týmu v prvním závodě?
BR: „Do závodu jsme šli s tím, že ho odjedeme a uvidíme. Do poslední chvíle jsme řešily náhradníka, já jsem byl trochu porouchaný po hokejovém mači :), takže vlastně jediný Kuba měl ambice pořádně si zazávodit. Nakonec výsledek byl o něco lepší než jsme čekali, protože zejména Honza, který toho v kárách před tím moc nenajel se hodně zlepšoval. V tomto kontextu je pak možná škoda pár chybějících bodíků, ztracených hlavně v první jízdě, které by pomohly k o stupínek lepšímu výsledku. Ale jak jsem řekl bylo to ve finále víc než s čím jsme do Olšan jeli.“
PB: „Původně jsem myslel, že závod pojede někdo jiný z týmu, ale nakonec jsem to nezajel nejhúř. A tým?? Výborná práce celého týmu. Radim standardně předvádí výborné výsledky a Richard i se zraněním dokázal zaject úžasně. Hodnocení týmu: 1 :-)“
FU: „Tak vzhledem k tomu, že tuto trať jsem měl minimálně najetou, v motokáře jsem neseděl pěkně dlouho, k tomu zatraceně bolavý palec, tak to mohlo být i horší. Nicméně co do teď nechápu, je výkon kolegy Davida, kde vzal takovou rychlost, fakt Davide, čumím. Jako tým jsme podali slušný výkon, doufám však, že máme ještě nějaké rezervy a brzo bude bedna.“
HŠ: „Můj výsledek byl podprůměrný, ale povedlo se nám urvat 6. místo, což je po loňských neúspěších příjemný start do sezóny. Za to ještě jednou díky, kluci :)“
PH: „Zase jsme nevyhráli, tak já nevím, něco asi dělám špatně. ;) Budu na tom tvrdě pracovat.“
RH: Jaké jsou Tvé cíle pro letošní sezónu?
BR: „Cíle se odvíjí od situace, kterou nyní řešíme. Plán byl, že se Rebels se po poklesu v loňské sezoně kdy dostal prioritu spíše projekt Formule Student budou v roce 2013 opět snažit bojovat o přednější příčky. Nicméně momentálně je situace taková, že základní sestava není pořád jasná, takže těžko odhadovat jaké cíle by vlastně měly být. Bude se to zřejmě odvíjet závod o závodu.“
PB: „V letošní sezoně už by to konečně chtělo tu bednu. „
FU: „Jako náhradní pilot týmu Korodi mám letos v plánu pěkně si s Vámi klucí zazávodit a nějaké to pole position si vyjet, ale to má v plánu co já vím třeba takový Pájá z Mishmašáků, to samé Pavlík Klouda s 3K, Miki klasika že jo, pak jsou tu další Anton a jemu podobní že. Tak uvidíme. Každopádně se na sezonu těším.“
HŠ: „Překvapit ;)“
PH: „Nenechat se překvapit ;)“
RH: Jak probíhala zimní příprava na sezónu 2013 (pokud byla)?
BR: „Původní plán byl přiměřeně potrénovat a připravovat se, nicméně s ohledem na čas i další okolnosti z toho nakonec sešlo. Byly jsme si ale týden před závodem aspoň symbolicky projet trať v Olšanech ať víme o co vlastně jde, čímž zkrácená zimní příprava začala a současně i vyvrcholila :)“
PB: „Nenechali jsme nic náhodě a během zimní pauzy jsme chodili trénovat. Ale na posilovnu opravdu nemam náladu, ani čas :-D.“
FU: „No tak na to jsem tedy odpověděl na začátku, v reálu žádná, na simulátoru F1 jsem odjezdil cca 15.000 km.“
HŠ: „Mezi posledním a prvním závodem bylo tak málo času, že téměř žádná.“
PH: „Kondici nabírám běháním (za leden 252km), na ježdění je času míň, ale v průměru jsem každý měsíc byl aspoň jednou jezdit, abych to nezapomněl.“
RH: Jak se těšíš do plzeňské papírny?
BR: „Papírna je jedna z tratí , která byla vždycky trochu víc náročnější na ruce, takže do něj těším asi tak jako když si člověk hodlá zajít do posilovny :) . Nicméně je to závod, takže budeme závodit, což znamená bojovat o co nejlepší finální výsledek. Uvidíme jak na tom tentokrát budeme.“
PB: „Plzeňská papírna nepatří mezi mé oblíbené dráhy, takže ještě není uplně jasné, jestli se postavím na start. Uvidím po tréninku.“
FU: „Ani nevím jestli se těším do papíren, bolavá trať. Zeptej se mě příště, to jsou Hořovice.“
HŠ: „Tam to musí kluci zvládnout sami, držím palce!“
PH: „Těšil jsem se na skvělé 390ky, ty nebudou, tak jsem zvědav jaké to bude na slabších kárách a jak moc je trať jiná. Ale trať by nám i mohla vyhovovat, po delší pauze se vrací za volant i Marcel, tak se máte na co těšit! A Red Šneks se těší na každý závod.“