Rozhovor s RS Racing
|Radim: Jak se Ti líbil závod v Hořovicích?
Oldřich Čulík: „Perfektní dráha, perfektní zázemí, skvělé závody. Pomyslnou třešničkou na dortu byl dětský koutek, který moji „mladí talenti“ vzali ihned útokem. :)“
Richard Kába: „Závod se mi líbil, ostatně mně se líbí všechny závody. A něco mi říká, že divákům se líbil ještě mnohem více než mně.“
Radim: Jsi spokojen se svým výkonem a výsledkem týmu v Hořovicích?
OČ: „Po dlouhé době jsem si užil krásné závody, ale když je stále někdo přede mnou, spokojený určitě nejsem :). Užil jsem si krásné souboje s Pavlem Matějíčkem, bylo to kolo na kolo, prostě parádní den v Hořovicích. Slepejš a RIK jeli perfektně, bojovali do posledních kol, navíc RIK panu Koderovi posekal i trávu kolem trati.“
RIK: „S výkonem v kvalifikaci moc spokojený být nemůžu, nebýt dvou týmů, které nedali jinak, než že budou konečně jezdit za mokra, tak jsem skončil hodně vzadu. Naproti tomu v závodě to stálo také za prd, ale alespoň jsem pobavil diváky.“
„Co se týče výkonu týmu, díky Oldovi, Slepejšovi a počasí jsme získali hezké body, takže spokojenost.“
Radim: Letos jsme Hořovice jeli podruhé, stále se ti to „neojezdilo“?
OČ: „Jel jsem v Hořovicích prvně a klidně bych se tam vracel. Dráha i motokáry nemají chybu. Fakt mě to tam bavilo.“
RIK: „Jdu na sever …. a už jdu na jih … Hele, to se nevochodí. :)“
Radim: Jak se Ti líbil závod ve Wackerdorfu?
Mirek Němec: „Závod byl velice povedený a je vidět, že se v Německu už skoro dotáhli na úroveň našich půjčoven.“
Štěpán Král: „Závody pěkné, organizačně dobře zvládnuté. Káry mohly být o něco ostřejší, ale jinak jsem si užil pěkné souboje.“
Richard Kába: „Pravda je, že okruh v Říši je opravdu hezký, škoda jen, že nemají na půjčení o něco motorově důstojnější káry.“
Radim: Jaké jsi měl pocity ze závodu na mezinárodní půdě?
MN: „Ganz gut und mit Schnitzel noch besser!“
ŠK: „Veskrze pozitivní.“
RIK: „Narozdíl od Hořovic jsem půdu zas až tolik nezkoumal, ale vlaječka EU na střeše areálu mi žádné pozitivní pocity neevokovala.“
Radim: Jsi spokojen se svým výkonem a výsledkem týmu v Wackerdorfu? Stály tamní Hondy 390 za ranní vstávání?
MN: „Tak určitě, vstávání bylo v pohodě, jen ten výsledek za to nestál.“
ŠK: „Trochu mě mrzí, že jsem v posledním kole neudržel první místo, neboť to mohlo týmu přinést cenné body. Namísto toho jsme skončili bez bodu na předposledním místě.“
RIK: „Tak kvalifikace proběhla moc pěkně díky dobré káře. Na startu závodu se mi kára vůbec nechtěla rozjet, takže jsem spadl do zadu. Po většinu závodu jsem si užíval krásné souboje s Tomášem Málkem a na začátku i Jirkou Snopkem. Na konci jsem projížděl cílem až za Tomášem, ale i tak to bylo moc pěkné jezdění. Možná budu trochu kacíř, ale ten okruh je na závodění vymyšlený mnohem lépe než Cheb.“
Radim: Ve Wackerdorfu cesta k úspěchu vedla vzhledem k losování kár i přes trochu štěstí. Stálo k tvému týmu čelem, či zády?
MN: „To já nevím, otázkou je jestli jsem stál čelem já nebo štěstí. Nebo jsme stáli oba zády, což spíš podle výsledku vypadá.“
ŠK: „Na káru jsme měli štěstí v kvalifikaci a v závodě jsme také žádný propadák nevyfasovali.“
RIK: „Štěstí – neštěstí, pokud ve dvou závodech nepřivezeme ani bod, tak nemůžeme chtít vyhrát, to dá rozum.“
Radim: Jak se těšíš do Chebu?
MN: „No už nemůžu dospat, takže budu v Chebu asi značně nevyspalý.“
ŠK: „Cheb se mě netýká, těším se na poslední závod do Plzně.“
RIK: „Náš první letošní závod v Chebu byl takový trénink, kdy nám zpočátku všichni ujížděli, tak doufám, že napodruhé už tolik zametat nebudeme.“