Rozhovor s RS Racing

Radim Hradecký: Jak se Vám líbil závod v Hořovicích? Jak hodnotíte svůj výsledek?

Petr Hanták: „Bylo to fajn, ale výsledek katastrofa. Skončil jsem úplně poslední :(

Zbyněk Vyškovský: „Špatně, prohráli jsme.“

Richard Kába: „Za náš výsledek, který patří k těm lepším, které jsme letos dosáhli vděčíme Krysovi, který předvedl svůj standard a zajistili skoro všechny body pro náš tým. Já a Slepejš stále ještě nepodáváme výkony, které bychom sami rádi a sami marně pátráme, jak se zlepšit. Z pohledu našich letošních výkonů a výsledků jsou v každém případě body úspěch a jsme za ně rádi. Na druhou stranu bychom mnohem raději chtěli bojovat na o něco přednějších pozicích.“

Radim: Tentokrát nás postihly technické potíže (problémy s časomírou), ovlivnilo to Váš výkon v závodě?

Petr Hanták: „Nijak nás to neovlivnilo, avšak posunutí v harmonogramu je naprd, neboť každý to máme kus domů. Zbytečně se to natahovalo. Udělal bych kompromis, třeba delší závod a ne dvě kvalifikace.“

Zbyněk Vyškovský: „Problémy s časomírou asi na náš výsledek neměly vliv, ale aspoň jsme měli čas na další párečky.“

Richard Kába: „Na náš výkon to nemělo vliv. Stala se nešťastná událost, se kterou majitelé okruhu neměli zkušenost, ale bylo mi přislíbeno, že do druhého závodu problém se „světlem“ vyřeší. Já osobně jsem trošku nespokojený s tím, že někteří závodníci chtějí za každou cenu skončit dle harmonogramu. Já si myslím, že v den závodu je třeba počítat s tím, že se program může natáhnout a že prostě není prostor na další program.“

Radim: Jsme v půlce sezóny, je na čase si trochu zabilancovat. Jak hodnotíte své dosavadní působení v letošní sezóně a jaký je Váš cíl do druhé poloviny?

Petr Hanták: „Je to čím dál tím horší. Nelíbí se trend najímání dětí na závody co váží 52kg. Proti nim prostě jet nemůžu, neboť rozdíl 40 kg je nedostižný. Jasný = Zhubni vole, se dá říct, ale i tak šampionát spěje k váhovym bojům, a to není cesta pro mě do budoucna. Fakt nechci být 60kg vychcíplo, kterého sfoukne vítr. Rozdíl 42% ve váze, avšak pouze 2.9% v čase, je nepoměr. Jeden kůň motokárový tahá u něj 5.5kg a můj taha 9.5kg (chudák, kůň). Při dovážení by se z toho půlka hubenejch nejspíše …. divila, jaký časy by zajížděla. Doufám že letos bude opravdový závod, kde se pojede normálně dováženě :). S pár lidma jsem o tom již hovořil a trend vezmem lehčího, ať uděláme výsledek, se množí jak houby po dešti.

„Celkově musím říct, že Fanda a jeho banda :) to dělají nad očekávání dobře. Drží to na super úrovni, kdy se dá dobře bojovat a nemávají všechno a nechají závodníky si to užít a hlavně problémy řeší s klidnou hlavou (loni mu to moc nešlo :) ). No a naši kňouralové, ty jsou tady furt :) Ač jezdím převážně v poslední skupině, tak na souboje si nemůžu stěžovat, jsou parádní a účastníkům (nebudu je jmenovat, ale potkávám tam stejné ksichty) díky za fajn souboje. My jedeme tak nějak pospolu a je na co se koukat.

Takže do druhé části sezóny, je cíl, ještě aspoň 2 placky na krk a na barvě nezáleží.“

Zbyněk Vyškovský: „Letos jsem v motokáře seděl poprvé, takže mi to skoro ani nepřijde jako půlka sezóny. Vytyčování cílů tak raději nechám na na zbytek týmu.“

Richard Kába: „My jsme dlouho nezávodili a před sezónou se nedalo čekat, že budeme ihned zářit. První závod v Plzni nastartoval falešné naděje a bylo třeba se probrat do reality. Navzdory tomu si myslím, že v Lipníku na 390 bychom mohli být schopni o něco lepší výsledek.“

Radim: Po loňských problémech majitel dráhy v Lipníku vyměnil techniku (stále Honda 390, ale jiné káry). Jak se na ni těšíte?

Petr Hanták: „Vlk taky sliboval …“

Zbyněk Vyškovský: „Detaily neznám, ale v každém případě doufám, že stále půjde o závodní podvozky. Jsou možná křehčí, ale jízdní vlastnosti jsou o mnoho zábavnější.“

Richard Kába: „Tohle je těžko soudit. Samozřejmě bych si přál v Lipníku bezproblémový závod – kvalifikaci, ale po zkušenostech z minulých let bych se nerad radoval dopředu.“

Přidat komentář