Rozhovor s Redšneks
|Radim Hradecký: Jak se Vám líbil závod v Hořovicích? Jak hodnotíte svůj výsledek?
Petr Helcmanovský: „Závod se mi líbil a výsledek taky lepší než nula. Ale chce to zrychlit. :) I když pak závody budou větší nuda.“
Jan Tomšíček: „Závod byl povedený. Výsledek, dá se říci výborný. Samozřejmě to jde vždycky lépe. Sam se sebou moc spokojen nejsem. „
Radim: Tentokrát nás postihly technické potíže (problémy s časomírou), ovlivnilo to Váš výkon v závodě?
Petr Helcmanovský: „Ne, víc nas ovlivnil los do první skupiny a moje neznalost sytiče. Následně se nechal nachytat i Petr Dolejš, tak alespoň byla v posledním závodě zábava.“
Jan Tomšíček: „Závody se trochu protáhly, ale nebylo to nic, co by se nedalo přežít. Domů jsem dojel ve větší pohodě a dřív než z jiných závodu. „
Radim: Jsme v půlce sezóny, je na čase si trochu zabilancovat. Jak hodnotíte své dosavadní působení v letošní sezóně a jaký je Váš cíl do druhé poloviny?
Jan Tomšíček: „Srovnaly jsme skore s minulym rokem. Ted ho jeste zdvojnasobit.“
Petr Helcmanovský: „Vyrovnali jsme bodový zisk z předešlé sezony, to je pozitivní. Ale původní cíl byl jezdit stabilne na bodech, v tomhle směru mám příliš mnoho výpadků a cíl do druhé poloviny je zřejmý: zrychlit. :) A body alespoň zdvojnásobit.“
Radim: Po loňských problémech majitel dráhy v Lipníku vyměnil techniku (stále Honda 390, ale jiné káry). Jak se na ni těšíte?
Petr Helcmanovský: „Na silné káry se velmi teším, rozdíly ve váze nebudou tak velmi vidět, tak až budu v Lipníku pomalý, tak je jasný, čím to je ;). Trať je na můj vkus moc malá a krátká, ale jinak je výborně udělaná a má několik zajímavých míst. Taky počítám s tím, že naběhaných 1100km za poslední rok zanechalo stopy na mé kondici a tentokrát to půjde v Lipníku líp a neodpadnu již v první jízdě. :))) Největší otazník jsou nové káry, už se nemůžu dočkat první jízdy, doufám že budou podobně „ostré“ jako stará závodní technika. (ale spolehlivější :) ) A bylo by zajímavé jet závody, já bych do toho šel, totiž jel!“
Jan Tomšíček: „Bohužel jsem zde ještě nejel. Na 390 mohu zapomenout na výhodu svoji váhy a v kombinaci s neznalosti tratě to bude zajímavé. „