Rozhovor s Janem Šulou, tentokrát z pohledu komisaře

RIK: Co je tvojí největší motivací, proč děláš komisaře KART RACE?

Jan Šula: „Když nejezdím, tak alespoň být součástí závodů a trochu pomoc s organizací, před kterou smekám.“

RIK: Jak probíhá celý závodní den, je to pohodový výdělek, nebo jak bys to popsal?

JŠ: „Je docela náročný celý den stát na jednom místě a pozorně sledovat průběh závodů. Odměna se určitě nedá považovat za výdělek.“

RIK: Myslíš, že ta práce je užitečná, cítíš se na trati potřebný, nebo máš pocit, že by se nic nestalo, kdybys tam nestál?

JŠ: „Určitě užitečná je. A myslím, že je dobře i nastaven systém, že maršálové hlásí prohřešky hlavnímu komisaři a nesnaží se trest udělovat sami.“

RIK: Kolikrát jsi letos mával během jízd nějakou vlajkou?

JŠ: „Mával jsem jedny závody, kde jsem prohřešky několikrát hlásil do vysílačky a trest uděloval až hlavní komisař. Takže během závodlů se dostalo pouze na žlutou vlajku.“

RIK: Kolik z těch mávání máš pocit, že nebylo potřeba?

JŠ: „Všechny byly potřeba.“

RIK: Co si myslíš, že je třeba na práci traťového komisaře zlepšit, nebo kde jsou nějaké nedostatky?

JŠ: „Z pohledu jezdce fungují komisaři velice dobře. Oceňuji každého z organizátorů, že si urve kus z volného času.“

RIK: Chtěl bys za podobných podmínek jako letos tu práci dělat i příští rok?

JŠ: „Když bude potřeba a zrovna nepojedu, určitě rád pomohu a vezmu do ruky vlajky.“

Přidat komentář