2008: MishMash Team Motorsport

Tak máme za sebou první sezónu. Docela úspěšnou sezónu, někdy se nám vedlo hůře někdy lépe, párkrát jsme byli nejrychlejší na „své frontě“. Pár soubojů už máme taky za sebou, některé podle pravidel, jiné, jak by asi řekli naši soupeři, se odehrávali slušně řečeno na hranici pravidel. Každopádně tyto úspěšně vybojované boje byly pravděpodobně teprve takovým předkrmem před pořádnou bitevní vřavou, která nás v dalším roce čeká. Dalo by se říci, že jsme úspěšně dobojovali na západní frontě, teď nás čekají tvrdé boje na frontě východní. A nové bojiště k nám jistě nebude milosrdné, s časným vstáváním se jistě brzy vypořádáme, bohužel to samé se asi nebude dát říct o našich soupeřích. Dříve jsme věděli, že se patrně na dráze utkáme s námi dobře známými dvěma týmy, teď těch týmů, které jsou na stejné nebo lepší úrovni, je celá hromada. Dá se tedy předpokládat, že již naše bojovnost a odhodlání nebudou stačit a tak je čas i na trochu taktiky.

Prvním taktickým předpokladem k vítězství je obeznámení se s nepřítelem a s bojištěm. Pojďme si tedy rozebrat tu hromadu týmů, která se nám v následujících měsících postaví do cesty. Prvním a asi i nejstrašnějším soupeřem bude (jinak se našim zpravodajským službám jejich název rozluštit nepodařilo) KKKlan. Pochybujeme, že vítěz z loňské sezóny by ztratil motivaci, obzvláště když druhý tým v pořadí podle zákulisních kuloárů posílil (v tomto případě naše tajné služby patrně selhali, jelikož se k nám dostalo pouze pár útržkovitých informací, které se točí o jedné variantě Porsche 911). To nic nemění na tom, že by nám vůbec nevadilo, kdybychom u 2. týmu z loňska v tabulce oznamující příjezd týmů ještě pár minut před startem závodu vedle názvu týmu viděli nápis TBA ještě jednou. Další týmem je RS Solid Drive, od kterého očekáváme, že využije svých zkušeností a stálosti v šampionátu a předvede spolehlivé výkony po celou sezónu (tady člověk musí být opatrný, přece neztratím kauci ještě před začátkem, že?). Dalším v pořadí jsou piloti Wasabi, kteří mi jménem i jejich standartou připomínají piloty Zer. V minulém roce se jim docela dařilo a tak doufám, že se neuchýlí k praktikám japonských pilotů, kdyby se jim dařit přestalo.

V našem výčtu jsme se přehoupli přes polovinu a tam na nás čekal tým, který byl pro nás takovou malou záhadou a tak jsme rozhodili naše informační sítě. To, co jsem v nich pak našli, nás však nepřestává mást. Buď je jejich název převzat z některých jazyků příbuzných z hindštinou, kde dané slovo znamená lovec anebo jsou opravdoví fanoušci jedné dánské punkmetalové kapely. Podle vlastního vyjádření týmu jsou však pojmenováni po samotném zakladateli a vůdci týmu mistru Shikari, pro kterého se v našem týmu vžilo označení Jára. Následuje tým, od kterého očekáváme, že bude předvádět přibližně stejnou výkonnost jako my, a tak jsme je v posledních závodech minulé sezóny pečlivě pozorovali. Bohužel jsme neidentifikovali žádné vyloženě slabé místo, a tak jsme na konci našeho pozorování mohli tak maximálně prohodit trapný suchý vtípek ve stylu: Snad nás nesmetou silou našich dvou největších řek… (ano, to je tak hranice našich zeměpisných znalostí Čech). Poslední tým k prozkoumání byl RapidKart. Zde můžeme konstatovat, že pokud se rapidně nezlepší, tak bychom jim mohli stačit a pokud nad nimi nebude držet ochrannou ruku duch Senny, tak bychom je určitě mohli párkrát porazit. Posledním soupeřem jsou Káry.cz, které si však nemusíme představovat, jelikož je známe více než dobře z minulé sezóny z nesčetných soubojů na dráze i mimo ni. No a kdopak se nám to v té tabulce krčí na posledním místě?? Samozřejmě, ti kteří mají vždycky takhle blbý kecy…

PS: U nikoho jsme nezjistili žádné spojení s podsvětím, ale kdyby měl přesto někdo neodvratitelnou touhu po vendetě, tak preferuji spíše férové souboje na trati než férovku za tratí.

PSS: Ještě k té vendetě – chtěl bych připomenout, že za tiskovky by měl být určitě zodpovědný manažer týmu.

MISHMASH team motorsport management

Přidat komentář