Omezení pneumatikami které ohraničují životní prostor a myšlenky
|PED: „Zavodni den zacal pro nas hrozne, zjistil jsem od ligy A ze 2ka je nejhorsi, vylosoval jsem nejhorsi karu cislo 2 a pak 4 (o ktere jsem zadne informace nemel) a sel jsem si obhlednout bugyny a profil drahy.
Trat vypadala hodne rychle a pro nas omezence z verejnych pujcoven (omezeni pneumatikami ktere ohranicuji zivotni prostor a myslenky) velmi lakave s volnym prostorem temer u kazde zakruty ktery zval k poradnemu „rezani“ a skakani pres obrubniky, mimochodem velmi nizke a s vybornou adhezi.
Po drobnem zdrzeni a vyhlaseni vysledku Acka jsme konecne usedli do kar, zavod jsem rozjizdel ja diky mym ostrym loktum a spatnemu pudu sebezachovy (co na tom ze cast techto vlastnosti prameni z me kratkozrakosti a tudiz z toho ze casto nevidim co se deje vic nez 15m pred moji karou, jezdim v „tunelu“).“
„3 zahrivaci kola mi umoznili ziskat zakladni predstavu o povrchu trate, ktery byl velmi zaludny a vizualne podobne casti meli casto jinou prilnavost. Kupodivu se mi nepovedlo zahrat karu, byla fakt zima. Na starte jsem ztratil jednu pozici, ale mel jsem okamzite vyborny pocit z kary a nedelalo mi problem se drzet prvniho v bezpecne vzdalenosti, co se ukazalo jako dulezite po ukazkovych hodinach v nejkluzcim miste okruhu.“
„Pote jsem mel pred sebou volnou trat a okamzite jsem zacal s jemnym mapovanim kompletniho povrchu a hledanim idealni stopy. Zhruba po 10min jsem znal jiz temer kazdy kus drahy a fantasticky si uzival jizdu rizenym smykem (v te nejrychlejsi prave jsem se klouzal pres 8 metru jemne na plynu a bokem). Mezitim jsem se porad vic a vic vzdaloval celemu poli, az jsem zacal dojizdet jezdce o kolo.“
„Chtel bych podekovat vsem zavodnikum ze i kdyz jim komisari nestihli ukazat modrou vlajku bojovali o pozici velmi fer a az na jednu vyjimku jsme se vzdycky nejak vesli na trat i v mistech kde to bylo opravdu obtizne.“
„Provoz prede mnou mne znacne spomalil, samotne predjeti bylo trochu obtizne, ale jeste obtiznejsi bylo priblizit se. Nejenom ze bylo potreba volit pokud mozno jinou stopu aby byla sance na uhybny manever v pripade chyby (a nekolikrat se to opravdu hodilo), ale samotne kary trat nevysusovali, naopak jako by kondenzovali vodu primo do stopy, proto zhruba 10m za jinou karou jsem ztracel prilnavost a musel trochu spomalit.“
„Presto jsem do vystridani nadelil vsem alespon jedno kolo a opravdu jsem si jizdu uzil, a to vse diky famozni kare cislo 2, ktera se chovala tak predvidatelne a presne jako nejaka autickova arkada na pocitaci se „slabou“ fyzikou. Dalo se s ni vytecne pracovat a planovat pohyb kary a vahy i nekolik metru predem.
Prostredni usek zajel ciste a bez chyb Miso, aby pak Vitek projel cilem na prvnim miste s velkym naskokem a potvrdil tak nasi jasnou dominanci v prvnim zavode.“
„V zahrivacim kole do druheho zavodu jsem pochopil ze 4ka je naprosto jiny typ bestie, nervozni, asi krivy ram, gumy klouzali a na jedne strane byla asi jedna podhustena. (konecne „poradna“ fyzika).“
„Po startu jsem se propad na ctvrte misto, pak prislo extempore s prestavenou sikanou. Byla tak oskliva ze jsem to vzal radeji pravou stranu pres travu kolem posledniho bloku pneumatik, bylo to o dost rychlejsi a bezpecnejsi (a zabavnejsi!). Na rovince jsem pak pribrzdil a pustil druheho a tretiho zpatky pred sebe. Netrvalo dlouho a propadal jsem se dal do hloube pole a mezitim bojoval s karou. Nastesti brzo zapadlo slunce a trat zacala rychle chladnout, vetsina pilotu vepredu to neodhadla, udelala hodiny nebo jezdila alespon moc siroko a pomalu, co mi umoznilo vratit se na treti pozici. V poslednim kole pred stridanim jsem si udelal jedny hodiny i ja, asi aby mi nebylo lito.“
„Nakonec Vitkovi asi odislo plynove lanko a 4ka definitivne pohrbila nadeje na celkove vitezstvi.“
„Celkove druhe misto bylo velmi prijemne prekvapeni, takova povestna tresinka na dortu po uzasnem zazitku z prvniho zavodu.“
„Chtel bych podekovat Vitkovi, Misovi, Ferimu a Volfinovi za vyborne zazitky ze sezony a skvelou teamovou praci. Uz ted je mi za ligou smutno.“
„Preji vsem teamum a zavodnikum hodne stesti do nove sezony, at se taky bavi jezdenim na rychlych karach a tratich, alespon tak jako jsem se bavil ja.“
„Snad se jeste par krat na draze setkame, snad i v pristi sezone. :)“
„Jeste jednou bych chtel podekovat RIKovi za skvely sampionat a vsem souperum za neustalou motivaci k lepsim vykonum.“
Mišo: „Preflaknuty motorkarsky usek Libechov – Duba cestou do Sosnovej nas prijemne naladil na posledny zavod sezony. Zablateni zavodnici z ligy A nas vzapati trochu schladili, ale vydedukovali sme, ze bolo asi rusne rano a trat uz bude pre nas cista a v pohode. Slicky na mokrom a studenom asfalte asi neni to prave orechove, ale o to zabavnejsim sa zavod stal. Kara c.2 jazdila fakt vyborne, uplne nam sadla. S prehladom sme udrziavali Pedov ohromny naskok a v klude si uzivali dlhe drifty. Maly zmatok pri striedani Vitka absolutne nerozhodil, suverenne sadol do kary, cestou z depa nasadil helmu a rukavice, pridal plyn a frcal dalej, je to skratka profik. ;) Druhy zavod nam uz tak dobre nevysiel, ale ostatni mali tiez plne ruky prace, takze to vo vysledku dopadlo dobre a so striebrom na krku sme sa rozlucili so sezonou.
Cau buduci rok. ;)“
v-tec: „Celej závod v Sosnové nám vlastně „vyhrál“ Ped svojí první jízdou. Idkyž jsme se ten zbytek snažili po. jak to šlo, tak už se nám to nepodařilo a byla z toho stříbrná placka.“
„Velice mně pobavil Mišo, který na obě střídání do boxů zajel zcela neohlášen, nezván a o nejmíň 10 minut dříve než bylo plánováno. Abychom podobným extravagancím pro přístě předešli, tak jsme pro Miša objednali dioptické plexi na přilbu. Výmluvy typu „já si myslel, že na mně mává Ped “ už příště nebudou akceptovatelné.“