Benzínové opojení, ibalgin a spící fanouškové

Tým jel do Litomyšli s velmi ambiciózním cílem. Porazit svůj juniorský tým CRS.

V kuloárech se ještě před závodem šuškalo, že Curvy mají nasadit do závodu posilu ze svých závodnických rezerv, což tým nepatrně znervózňovalo.

Na tento stěžejní souboj dvou největších rivalů šampionátu a ostatně i na komisařování CRS v lize A se přijeli podívat i schizofreničtí fanouškové Lumír a Matěj, jindy jednoznačně fandící týmu DRT.

Když přijeli na závodní okruh i zbylí členové týmu, našli své soupeře mírně zfetované ze spalin speciálního vysokooktanového benzínu Želví Pauvr Plus Sprint Extra 101 (pozn. redakce: značka byla záměrně pozměněna vzhledem k nepovolené reklamě) se všemi možnými aditivami. Ani tyto okolnosti však nezkazili závodníkúm nesmírnou radost z pozdějšího vítězství, neboť štěstí přeje připraveným. Charakteristika trati byla velmi podobná jak povrchem tak dokonalostí povrchu domovskému okruhu týmu DRT, jen ty jachty, nikde ani vidu.

První kvalifikace rozhodovala. DRT se umístnili na prostředních místech druhé půlky startovního pole. Druhá kvalifikace dopadla podobně. Většímu úspěchu snad zabránila jen technická závada na Jindrově monopostu a možná až příliš bezpečná jízda Tomáše, který, ostatně jako vždy, nikam nespěchal a nenechal se vyprovokovat k žádným nebezpečným manévrům. Ivo nezklamal a opět dokázal, že je hoden závodění v prémiovém týmu jako je DRT.

Během první série závodů se již značně unavení fanouškové těšili zejména na 4. rozjížďku. Přemohla je však únava z úklidu podlahy restaurace a usnuli ve svých závodních trenažérech. Tomášovi se start povedl a během závodu dokonce předjel již zmíněné horké želízko CRS o celé jedno kolo (pozn. redakce: Přejeme hezké rodinné chvilky v tiché domácnosti). Ivo i Jindra jeli druhý závod bez chyby a pozvedli tak bodový průměr celého týmu.

V druhé sérii po restartu závodu si tým smlsnul na závodníkovi CRS Robertovi, který celý závod protrpěl v sevření jezdců DRT. Zřejmě nepovolený doping nepomohl ani Raňasovi k vyšším výkonům a skončil tak za našimi piloty.

Co říci na závěr? DRT je stále velmi silný tým, který je ještě schopen bez jakéhokoliv defectu své bývalé juniorce ukazovat záda. A co teprve až se vrátí Jirka ze soustředění v daléké Číně, kde každý trénink v ostrém Hong-Kongském provozu vydá za několik Monaco-like závodů.

@Jirko: zdravíme našeho remote-manažera a těšíme se, až si s námi zakličkuješ třeba jen v Jinonicích.

DRT Public Relations

Přidat komentář