Pěkně horký vytrvalák

Štěpán:
„Do Chebu jsem se na závody těšil, neboť tamější trať se mi hned od prvního svezení velice líbila. Před startem jsem byl delegován Majklem, abych hlasoval na schůzce manažerů o způsobu losování do obou rozjížděk, což se nakonec ukázalo jako chyba, neboť jsem, já trubka, nakonec hlasoval pro způsob, který nebyl úplně spravedlivý. Do prvního závodu jsem navíc vylosoval poslední startovní pozici a ještě k tomu na káře, která byla hodně dlouhá.“

„První závod rozjížděl Krysa a jeho skvělý posun vpřed startovním polem překazila právě tato motokára, která vypověděla službu. V depu jsme usedli do náhradní, která, jak se záhy ukázalo, byla možná o 1 vteřinu rychlejší, než ostatní stroje. Krysovi se tak fantastickou stíhací jízdou podařilo předávat mi káru na druhé pozici. Při naší výměně v boxech jsme navíc byli nepochopitelně bržděni majitelem okruhu, který trval na tom, že musí vyndat čidlo, aby časy nebyly zdvojené. Naštěstí jsem druhou pozici i po výjezdu z depa udržel a jal se stíhat vedoucího Oldu Čulíka. Asi po 20 min se mi ho konečně podařilo dohnat a po několika málo kolech, výborném a čistém souboji i předjet. Stroj jsem tak předával Majklovi z prvního místa a i s dostatečným náskokem, který jsme na konci závodu přetavili ve vítězství.“

„Do druhého závodu nám byla přisouzena kára, která v minulém závodě dojela poslední. Krysovi se s ní dařilo jezdit velmi slušné časy a pohyboval se zhruba uprostřed pole, ale po naší výměně jsme hned po výjezdu z boxů byli poslední. Zdálo se mi, že čím déle jela, tím horší byly časy, a i když jsem se snažil na maximum, pole přede mnou jsem už nedohnal. Po vystřídání pak Majklovi několik kol před koncem definitivně zdechla.“

„Cheb byl dobrý a bronz taky.“

Michal:
„Chebský okruh je velmi pěkný, se stroji v dobrém stavu a příjemným personálem.“

„V prvním závodě jsme měli kliku, ze Krysovi kára selhala hned na začátku, protože byla hrozně dlouhá a my – ne zrovna dlouháni – bychom s ovládáním měli značné potíže. S napětím jsem sledoval špičkový Krysův i Štěpánův výkon. Obkroužit v čele pár koleček na konci závodu už byla hračka.“

„Ve druhém závodě jsme dostali nejslabší stroj a bylo to znát. Kluci z toho ždímali, co se dalo, ale nestačilo to. Ve svém stintu jsem nakonec musel stroj vyměnit. Sprint do depa okolo půlky okruhu byl skutečně pěkným zpestřením. Před koncem jsem si ještě na louži na cílové rovince vystřihl slušné hodiny. Že to bude klouzat, to jsem čekal. Nečekal jsem ale, že to bude takové peklo.“ :o))

„Celkové třetí místo je hezkým úspěchem. Kdyby se technika nepostavila tentokrát proti nám, určitě bysme vyhráli. O to větší bude motivace v příštích závodech, protože bodové rozdíly jsou minimální.“

„Komisařování v závodu Ligy B bylo v tom horku náročné, ale byli jsme opět odměněni napínavou podívanou. Hlavně musím vyzvednout luxusní stíhací jízdu Vítka Kouřila, který zaznamenal nejlepší kolo celého závodního dne.“

Krysa:
„V prvním závodu jsme se po startu z posledního místa pohodlně usadili v hlavní skupině za Wasabi a číhali na možnost k předjetí, když po několika kolech odešel motor. Jelikož téměř netrénujeme ani ježdění, natož výměnu měřící krabičky, tak mi při této operaci nejdřív vypadla z ruky, následně mi po nasednutí do náhradní káry vypadla sponka, pak opět krabička, kterou jsem lovil někde v plastu, načež se pak nade mnou slitoval mechanik, který operaci vyřešil… Důsledkem byla téměř jednokolová ztráta a následně spousta zábavy, kterou jsme si užili při prokousávání na první pozici. Jak Štěpán, tak Michal předvedli perfektní jízdu, takže jsme ještě nakonec s velkým náskokem mohli slavit vítězství.“

„Jak už to nejen v motorsportu bývá, úspěch se trestá, a tak nás na druhý závod čekal suverénně nejhorší stroj ve startovním poli. V prvním závodě, kdy byla trať místy mokrá, by se s tím dalo možná ještě něco dělat, ale na suché trati nebylo kde získat potřebný čas.“


Michal @ TBA Racing


Přidat komentář