Upevňovat a upevňovat a hezky si zazávodit :)
|PED:
„V prvnim zavode nam vymenili karu 12 za 13 kvuli vzdalenosti pedalu. Obvykle se cisla 13 nebojim, ale tentokrat mela trinactka moc mekke brzdy a na kazde rovince jsem ztracel 4-10m na ostatni (2 kola po vystridani motor vypovedel sluzbu uplne), celkove to bylo tak 2.5s na kolo a s tim se zavodit proste neda. Po patricne zurive gestikulaci do boxu jsme upravili strategii tak abysme s Vitkem usetrili nejake sily na druhy zavod a nechali naseho noveho nahradnika jezdit co nejdele.
Do druheho zavodu jsme startovali z posledniho mista, ale kara 19 byla vyborna. Hned na startu jsem ztratil na zbytek pole jen par centimetru, ktere jsem byl odhodlan svym citem pro studene pneumatiky rychle umazat a soustredil jsem se na ciste rychle prujezdy prvnimi zakrutami. Naprosto zbytecne, protoze nekde uprostred pole byla kara 16 ktera jednak moc nejela, a jednak ji ridila nejaka nerizena strela typu „spunt“, takze jsem konec pole dohnal velmi necekane jiz na vyjezdu z prvni zakruty. A protoze muj mozek odmital akceptovat tak pomale tempo, tak jsem rozdal nekolik velmi osklivych ran (specialne se omlouvam Jongensum, jestli mysleli tyhle rany v prvnich kolech, tak chapu jejich rozhorceni. Jestli mysleli ty pozdejsi, tak ty mi prisly jiz dost jemne ;) ). Kdyz se mi povedlo konecne na druhy pokus dostat pred karu 16 dle pravidel, zbytek kar byl jiz v nedohlednu. Nastesti se ukazalo, ze jsem nejrychlejsi jezdec na trati, naskok behem nekolika minut stahl a dostal se opet za Jongense, ktere brzdil bud nekdo z Defektu nebo Mishmashu. Tenhle spunt se alespon nechoval naprosto eraticky, ale jezdil slusne defenzivni stopu a dalo se predpokladat, co udela.
Nekolik moc hezkych vymen pozic s karou 15 mi udelalo opravdu radost, ale prakticky efekt zustal nulovy a protoze mne brzdili o cca. 2 vteriny, tak jsem z boxu dostaval durazne doporuceni vystridat. Jeste jsem chvilku cekal, jestli radeji nevystridaji tymy prede mnou a zkusil par dalsich vymen pozic, nez jsem konecne akceptoval neresitelnost situace a pustil do kary Vitka.
Vitek okamzite nasadil vrazedne tempo a ukazal plny potencial kary casy kolem 53.33 az 53.39s. Skrz boxy diky strategii prvniho stridani jsme se dostali z 5. na 3. misto a pak nasledovala vyborna stihaci jizda az na prvni misto a nejrychlejsi kolo zavodu. Ke konci jsme meli trochu obavy, jestli se Feri jiz dostatecne aklimatizoval a udrzi vyjety naskok, ale jezdil okamzite velmi rychle casy (lepsi nez nekteri stali zavodnici z ligy B) a uspesne dovezl karu 19 do cile na prvnim miste.
Do dalsich zavodu bych si pral vzdy aspon jednu dobrou karu, at muzeme nadale svoji ctvrtou pozici v hodnoceni tymu upevnovat a upevnovat a hezky si zazavodit. :)“
V-tec:
„Stejně jako minulý rok jsem si v Chebu parádně zazávodil. Z mého pohledu je to výborná trať se spoustou míst k předjíždění, takže člověk nemusí frustovaně kroužit za pomalejším jezdcem. Navíc je celá velice plynulá a kromě poslední zatáčky před cílem tam není zádná vyloženě pomalá zatáčka, ze které by se muselo rozjíždět z malé rychlosti. To, myslím, výraznou měrou smazává rozdíl mezi námi normálními 80 a více kilovými a těmi 60 kilovými klony z některých ostatních týmů :) Parádní byl průjezd cílovou rovinkou ve druhém závodu, kdy jsem viděl ze zábralí fandit celý tým Mělníček, oba dva kolegy z našeho týmu a Majkla z TBA (díky kluci)… psali na tabulky nějaké časy a já si říkal, že asi jezdím rychle, či co… Ale netušil jsem, že jsme na 1. místě, tak jsem se dál snažil jezdit rychle. Pobavilo mě dojetí kluků z Mishmash a Jongers, kteří spolu bojovali o pozici a nějak nemohli pochopit, že je někdo předjíždí o kolo. No, nedivím se jim. Taky jsem byl překvapen.
Kluci z našeho týmu odjeli přesně to, na čem jsme se domluvili. Navíc Fero jel na kárách před tím jen parkrát a i tak odjel oba závody bez chyby. Prostě super.“
Tiskovka od Fera nedošla. Ale on je z hodně, ale opravdu hodně východního Slovenska, takže byste mu asi stejně nerozuměli :)
V-tec