RS Solid Drive i po obrovském úsilí bez placek
|RIK: „Závodu v Rychnově jsem se bohužel nemohl zúčastnit a místo toho jsem si celou sobotu okusoval nehty a netrpělivě čekal, jak kluci dopadli. Díky náhradníkovi Danovi za bojovný výkon, díky Slepejšovi i Radimovi, ale s tím vítězstvím, jste na mě nemuseli čekat :o))“
„Ne, podle všech s kým jsem mluvil kluci nechali na trati duši a díky jim za to. Také díky Krysovi, Majklovi, Radimovi a Yardovi, že zaskočili v roli ředitelů závodu. Snad to bylo naposled, protože já se už teď nemůžu dočkat Žebráku.“
Radim: „Do Rychnova jsme přijeli bez RIKa – našeho „motokárového táty“, „šéfa týmu“ a superrychlého pilota v jedné osobě. Přestože RIK za sebe sehnal velmi rychlý a spolehlivý zástup (Dana Bártu), byla jeho nepřítomnost patrná na týmovém duchu i integritě.“
„RIK nepověřil za sebe pouze zástupce pro kokpit, ale i několik zástupců „organizačních ředitelů“. Dva z nich byli z našeho týmu a Slepejš díky své autoritě skvěle zorganizoval jezdeckou rozpravu.“
„Rozprava se neminula cílem a tak ihned po startu 1. závodu, byla patrná značná opatrnost a rozvážnost celého startovního pole. Startoval jsem s 18-kou ze 2.místa a pověsil se za Pavla Kloudu. Po několika kolech jsem začal za ním pozvolna ztrácet „závěs“ a nevšiml si jezdecké dvojice blížící se zezadu. Toho využili Miki Dula a Aleš Burger k překvapivému útoku v nájezdu do zatáčky, kde se bohužel předjíždět dá. pravidla jsou pravidla, nechal jsem na vnitřku místo a sledoval ten dvouvláčkový rychlík. Blížící se konec závodu mi dal ještě jednu šanci. Aleš chyboval, nechal málo místa před sebou a dostatek za sebou. Zvolil jsem jej objet, Míra Ullmann podjet. Jak se tam Míra vešel nevím, ale pro tři tam místo nebylo :-). Černý Petr zbyl na mě a ten další Petr (Ptáček) na mě zaútočil v posledním kole závodu. Trošku se do mě přitom opřel, což zřejmě vedlo pořadatele k zanechání pořadí z předchozího kola i v cíli závodu. Se svým vystoupením jsem rozhodně nebyl spokojen.“
„V depu jsem rychle vyměnil káru za č.20 a postavil na 3.startovní pozici s cílem odčinit neúspěch z 1. jízdy. Krátce po startu se mi podařilo „pravidlově“ zaútočit na 2. pozici Ondry Zaleše, v době, kdy jej z druhé strany ohrožoval Sváťa. Ondra mě zřejmě neviděl a zavřel mi prostor k jinak prakticky jistému předjetí zleva. Musel jsem z plynu a tím přepustit svou pozici Sváťovi. V dalším kole jsem již byl předními koly před jeho zadními. Risknul jsem to v nejširší zatáčce na trati. Podjetí mělo vyjít, jenže … Sváťa mě asi neviděl a zavřel zatáčku. Pro mě to znamenalo nástup na brzdy, přetočení, tlačení a návrat na trať se ztrátou, na poslední pozici. Jen slabou útěchou bylo dotažení a předjetí Libora Horáka.“
„Nezajel jsem svou jízdu, nechal se unést, zariskoval. Po závodě mě to velmi mrzelo. Zvláště když vím, že to náš tým stálo 2. místo v Rychnově a udržení bodové rovnováhy s 3K Racingem.“
„Do posledního závodu ligy A i mého jsem nastoupil na 1. startovní pozici s károu č.9. Vědomí zodpovědnosti za tým mi pomáhalo odrážet útoky Ondry Zaleše poté, co se propracoval z posledního místa na startu až za můj zadní nárazník. Jelo se mi dobře, v pohodě a vítězství start-cíl bylo vlastně mou povinností.“
„Klukům z týmu se omlouvám a vyzdvihuji výkony bojovníků Slepejše a Dana Bárty, kteří zachránili, co se dalo. Těším se na Žebrák, na RIKa, tým a celou tu atmosféru, kterou náš šámpionát vytváří.“
Dan: Mlčí, takže souhlasí …
Slepejš: Mlčí, takže souhlasí …