Mládeži, mládeži, jen na Vás to záleží…
|…přistupujte blíže, prodloužené jízdy, budeme jezdit, budeme se točit…
Takhle nějak by mohl pan Michel hulákat do mikrofonu před startem našeho týmu do rozjížďky, protože jsme jezdili a hlavně se točili…
Rychnov je jednoduše super místo, takže se vždy na zdejší závody těšíme. Tým sice nesplnil to, co před startem očekával, ale to jsou prostě závody. Rozhodně jsme vyhráli soutěž o nejvíc zahřáté gumy… Ale hlavně že byla dobrá zábava, super závody, super masíčko…
Mistr Twistr Jakub Chlouba: „Mezi naše nejoblíbenější tratě patří právě ta v Rychnově, tudíž jsme doufali v nějaký dobrý výsledek. Začátek vycházel naprosto podle plánu.“
„Já sem nastoupil do třetího závodu z posledního místa a tak nebylo co ztratit. Start se mi moc nevyvedl, jelikož jsem zahříval gumy až moc akčním způsobem – udělal jsem hodiny a než sem stačil dojet jezdce, tak safety car zmizel v boxech. Začal jsem tedy stíhací jízdu, která se povedla naprosto perfektně a tak po několika předjetí jsem se dostal z osmé na třetí příčku. Nutno ještě podotknout, že se jednalo o „směr“, kára jela jak z praku a tak jsem zajel dokonce i čtvrtý nejrychlejší čas celkově.
Druhý závod byl ale malér. Těsně před startem začalo pršet, což mi vůbec nevyhovuje. Snažil jsem se udržet výchozí druhé místo co to šlo, až do okamžiku, kdy jsem dostal v jedné zatáčce „ránu“ od Pavla Kloudy z 3K Racing. To znamenalo ztrátu jedné příčky.
Traťový komisař tuto situaci posoudil a následně volal do prostoru boxu pomocí telefonu o trest pro Pavla ve smyslu „stop and go“, bohužel nikdo z přítomných nebyl zřejmě schopen tento trest signalizovat jezdci. Tato situace mě celkem vyhodila z rytmu a při snaze vybojovat místo zpět jsem udělal školáckou chybu – hodiny a tím propad až na 6. místo.
Třetí závod vypadal celkem podobně. V jedné ze zatáček chyboval přede mnou jedoucí jezdec – tuším, že šlo o jezdce z týmu SHIKARI, následně kolize, ztráta pozice a opět šesté místo.
Tohle moje twistrovnání na trati způsobilo ztrátu několika klíčových bodů pro celý náš tým a ztrátu šance na jakékoliv dobré umístění, za což se týmu omlouvám.
Nicméně bych chtěl apelovat na vedení našeho šampionátu, aby proběhla jakási porada týmů o tom, jak posuzovat přestupky na trati a jejich následné trestání a vůbec vše co se týče komisařů.
I přes to všechno byly závody v Rychnově jedny z těch nejlepších a jako každý rok zde nic nezklamalo – trať, technika, prostředí ani obsluha;)).“
Mirek Ullman: „Tak a už je to tu zase. Libor píše, Libor volá – „kde mám tiskovku?!“. Je skoro týden po závodu a já si mám pamatovat kdy a jak jsem jel? Takže, závod na 340kách patří k mým oblíbeným. Důvodem není jen výkon hondích motorů, ale i trať, která je výkonu přizpůsobena. Rychlé pasáže krásně navazují na technické. Závody nebudu komentovat, prostě jsem si skvěle zajezdil. Pátý nejlepší čas po směru (hned za Jakubem), sedmý nej v proti směru a posun v tabulce jezdců mě těší. Hrozně moc bych chtěl pochválit Jakuba – super jízda!! Na konci sice crash, ale to se prostě stane. Tak a mám to za sebou…“
Na závěr chci za Mělníček.cz Racing Team poděkovat Krysovi a spol. za dočasné nahrazení Rika, kamarádům Ivanovi a Lucii za podporu a za skvělý pozávodní mejdan také Tomášovi Hubrtovi a jeho ženě Renatě.
Libor Horák