Rychnovskej „Sepang“
|Mišo Plandor: „Rychnov … to znie jak rýchlo. Strašne rýchlo. Ráno sa vykopať z postele, vystreliť pre Vítka a plný kalup na Hradec. Počasie ideálne akurát na spánok do obeda, zamračené, cestou semtam poriadny dážď. V Rychnove bolo naštastie sucho. Okamžite šprint na plac, pretože sme dorazili v poslednej chvíli, vlajku do ruky a už sa štartovalo. Robiť komisára A lige je radosť. Väčšina závodníkov jazdí rozumne a s prehľadom. Občasné výbojné pokusy boli hneď podchytené a potrestané, prospelo to plynulému chodu závodu. Trochu spŕchlo, ale pokračovalo sa na silných kárach. Aspoň sa závod trošku spestril. Závod ligy B bol plný emócií a zbytočných hádok. Agresívna jazda, neustále kolízie. Markantný rozdiel oproti vyrovnaným jazdcom z ligy A. Som z toho sklamaný a dúfam, že si inkriminovaní jazdci trochu vstúpia do svedomia a nebudú sa chovať jak decká predškolského veku. Nejde o výhru, ale o dobrý a čistý závod. Pri súčasnom trende to niekde obsluha nevydrží a vyrazí nás odtiaľ. To asi nikto nechce …
Náš bodový zisk bol prekvapivo slabý, Rychnov nám nevyšiel. Bola to však cenná skúsenosť, ktorú v ďalších závodoch zúročíme.“
Vítek Kouřil: „Závod v Rychnově byl parádní. Sice jsme tam museli jet už ráno, protože jsme dělali traťové komisaře, ale zase jsem mohl bejt celej den na sluníčku a ne zavřenej v kanceláři. Závody ligy A se mi moc libily. Spousta krásného závodění a předjíždění. Moji černí koně Mělníček to měli pěkně rozjeté, ale kluci to vždy na konci jízdy nějak po…, takže z toho bylo nakonec až šesté nebo sedmé místo. Krysa, který se po dlouhé době opět ukázal na trati, opět předváděl profesorskou jízdu, ale myslim, že i on cítil, jak je tento rok šampionát vyrovnaný a on by to neměl tak lehké jako minulé roky. Co se týče závodu ligy B, tak my jsme nezajeli tak, jak jsme zajet měli. To, že jsme se ze zadních pozic neprobojovali moc do předu, to se ještě dá pochopit, ale ty ztráty bodů z prvních startovních pozic, to by se nemělo stávat. Nicméně my zase tak neřešíme ten výsledek, ale děláme to především pro zábavu a té jsme si během soboty užili až až. Aspoň pokud mohu mluvit za sebe. Takže díky kluci za parádní sobotu. Na Žebráku to bude mnohem težší, protože tamní trať nedává skoro žádné možnosti předjíždění, takže to vidím na 3x 15 minut kroužení ve vláčku. Ale třeba bude pěkně, nebude pršet a bude to další pěkná sobota…“
Petr Volf: „Po 3 měsících jsem si zase sednul do motokáry a zjistil, že řídit káru je jako návštěva České pošty = na to se nezapomíná ! Po dohodě s Vítkem jsem vzal jen dvě jízdy a trojí start přenechal Vítkovi (říkám mu teď miniKrysa) a Mišovi (aby si zajezdil a otrkal se). Ještě že tak, protože jsem nic nepředvedl (a to mě překvapilo). V první jízdě jsem si z 6-ého místa krásně zazávodil a pěkně čistě se skrz vyjukané soupeře dostal až na druhé místo. Poté, co jsem zahlédnul v cílové
rovince Defekty ukazovat číslo 8 (doufám že to byla osmička a né kosočtverec), jsem ale zjistil zajímavou věc : když kara nadskočila na hrbolu, tak se nevrátil plyn zpět. Vcelku pohoda, ale mě to překvapilo hned ve dvou zatáčkách a bohužel jsem nestihl reagovat dostatečně bržděním a káru chvilku drhnul o pneumatiky na okraji dráhy. Tím jsem úplně ztratil svůj náskok a zbytek závodu jsem odkroužil s nohou na brzdě a celkově dovezl jen 5. místo. Po závodě jsem káru odstavil za depem, oba mechanici na závadu nereagovali, až pan majitel zaklekl a lanko uvolnil. Druhá jízda byla komedie od samého začátku. Na startu jsem se sháněl po své káře, ale to číslo tam prostě nebylo. Když to mechanik zjistil, dal mi tu co někomu vzal a chtěl jí původně odvézt na údržbu. Trochu s obavou jsem do ní zasedl a začal zjišťovat v čem to vlastně jedu. Brzdy kupodivu šly pěkně, ale kára prostě nejela. V cílové rovince mě tak docela sebevražedným manévrem předjeli 2 jezdci, zbytek jsem za sebou vláčel po dráze až do konce závodu a hlídal si svojí stopu. Celkové dojmy : můj výkon jedno velký peklo. Na můj vkus bylo příliš mnoho kolizí, jezdci předjížděli často formou plného plynu do zatáčky a pak bouračka protože to nedokázali ubrzdit (kupodivu). Nicméně doufám že všichni co bourali pochopili o čem rychlé káry jsou a nezapomenou na to až pojedou do Lipníku.“