Horké vítězství

Do Měcholup jsme se těšili, protože to byla pro Oldu a Pavla domácí trať a měli jsme tu mít své fanoušky.:) Tímto zdravím Petra Kabourka a přejeme mu opravdu brzské uzdravení!!!

Tým nastupoval v klasickém složení. Tedy Ondra, Oldřich a Pavel. Už před závodem se rozhodlo, že budeme jezdit ve čtvrté kvalifikační skupině. Což se dalo považovat za takovou malinkou výhodu.:o) Po všech odjetých závodech jsme zvítězili o 7 bodů před RS Racingem a v šampionátů se s nimi nedělíme o první příčku.:o)) Po závodě řekli jezdci toto:

Ondra: „Do obou kvalifikací jsem měl celkem slušné káry. V 1.kvalifikaci káru číslo jedna, s kterou jsem zajel čas 0:30:430. Bylo to pro mě malé zklamání, jelikož jsem z káry nedokázal vytěžit maximum. A jelikož to bylo velmi našlapané, tak mi první skupina utekla o pouhých 7 setin.:(„

„V druhé kvalifikaci jsem měl káru č.4, která byla velice dobrá a byl jsem s ní spokojen. Zajel jsem s ní 0:30:370 a kvalifikoval jsem se jako 4 do první skupiny. Se mnou se tam kvalifikoval ještě týmový kolega Olda.“

„Do prvního závodu mi byla losem přidělena kára č.5. Na top speed ztrácela, ale v technických pasáží byla suprová. Na to jsem doplatil, protože jsem nemohl vůbec předjet Jakuba z Mělníčků, který mi na rovince vždycky poodjel. Po startu mi jakub poodjel, ale zhruba po 5ti minutách jsem ho dotáhl a už mi nepoodjel. Trpělivě jsem za ním jezdil a čekal na jeho chybku. Ta přišla před koncem závodu. V nájezdu do poslední zatáčky mi tam otevřel vrata a já jsem to hned zkusil. Bohužel si mě nevšiml a zavřel mě. Kvůli tomu jsem ho otočil a vytvořili jsme tam špunta. Přede mě se dostal Dan Škorvaga a Miki z Rapiďáků. A já díky tomuto incidentu jsem se dostal před Jakuba.:o( Moc jsem z toho nadšený nebyl. Jsou to závody, tak jsem do toho šel hop nebo trop. Vyšla ta druhá varianta. Ve druhé skupině jsem tedy skončil třetí.“

„V druhém závodě mi byla přidělena motokára č. 3. Byla to herka a díky ní jsem nemohl pomýšlet na nejvyšší příčky. Po startu mě hned předjel Míra z Mělníčků díky lepší akceleraci. Takže můj další cíl byl nepustit před sebe Petra Ptáčka. Okamžitě jsem nasadil defenzivní stopu a cíl jsem splnil. V technických pasáží jsem mu na to prostor nedělal a na rovinkách na to jeho kára neměla. Skončil jsem tedy pátý.“

Olda: „Kvalifikace: V první kvaldě jsem dostal káru č. 3, která měla hnutý rám a do levých zatáček prostě nechtěla. Nejlepší čas 0:31.310 byl mým maximem a taky maximem káry v kvalifikaci č.1. Lepší čas zajel jen Miki z Rapidů a to 0:30.980 v druhé kvalifikaci. Bohužel mě výsledek odsunul až na poslední místo třetí skupiny prvního závodu.“

„Druhá kvalifikace se vydařila o poznání lépe. Kára č. 6 jela solidně a tak druhý nejrychlejší čas (0:30.310) za RIKem (0:30.040) na káře č. 4 byl výbornou startovní pozicí do druhého závodu. Na šestce se mi zároveň podařilo zajet nejlepší čas z obou kol kvalifikace.“

„Závod: Bylo pro mě velkou výhodou, vystartovat do závodu s károu číslo 6, kterou jsem sedlal v druhé části kvalifikace a proto se mi podařilo získat dvě pozice. Jen díky vlastní chybě jsem přišel o třetí pozici v závodě po předjetí Pavla Kutého, se kterým jsem až do konce závodu bojoval. Jeho defenzivní a precizní jízda mi na úzkém okruhu v Měcholupech bohužel neumožnila s přijatelnou porcí rizika pokus o předjetí.“

„V druhém závodě jsem vyrazil jako druhý těšně za RIKem. Už z počátku jsem cítil, že jsem celkově rychlejší, bohužel jen v technických pasážích, ve kterých motokára držela jako přibitá. Na rovince, kde bych se mohl pokusit o útok, RIK vždy poodjel natolik, že nebylo možné jej předjet. Proto jsem to zkoušel ve střední části tratě a v poslední zatáčce, kde jsem byl výrazně rychlejší. Leč vždy bez úspěchu. Nakonec ani lehké oťukávání RIKovo monomostu ;) nepomohlo (2RIK: sorry ale jinak to nešlo ;)) a RIK udržel koncentraci až do konce závodu.“

„Pavel i Kefi odjeli jako vždy výborně, takže konečné vítězství a lehké odskočení eReSům v šampionátu potěšilo ;).“

Pavel: „Kvalifikace mi vyšla celkem podle představ. S károu č.2 jsem se kvalifikoval do první skupiny jako 4 a ve druhé kvalifikaci s károu č.5 jako 7. Tedy poloposition ve druhé skupině. Byl jsem tedy nad míru spokojen;o)“

„V prvním závodě mi byla přidělena kára č.3. Takže jsem musel bránit a skončit nejhuř na takové pozici, ze které jsem startoval. To se mi povedlo a skončil jsem 4.“

„Do druhého závodu mi byla přidělena kára č.2 která patřila do průměru. Po startu se mi hned podařilo poodjet a já zvítězil v této rozjíždce stylem start-cíl.:o)“

Příští závod se jede v Rychnově na 340 pokud nebude vlhko. Naši jezdci si na vítězství věří a pokusí se vyhrát i na potřetí.:o))

A co říkají hvězdy pro další závod v Rychnově? „Pojedeme ve znamení Jupitera, náš grip bude nepřekonatelný!“ :o))

Přidat komentář