Rozhovor s 3K Racing

3k

 

1) Spokojen s výsledkem ? :) co fyzička a záda ?
Miki: Výsledek super, nikdo z nás nezaváhal v žádné rozjížďce, s každou károu jsme dokázali zajet :) Rychnov je ras na celé tělo, takže ruce to trochu odnesly, ale když si nevezmete rukavice . . . dobře mi tak :)

Patrik: S výsledkem být spokojenější ani nejde. Skvělý výkon od všech členů týmu a 4 bodový náskok na Mišáky. Osobně sem dostal trochu strach v 1.kvaldě, co sem byl s károu už v úhlu 45° a kdybych nepřestal zatáčet asi bych se převrhl. Mrzí mě 2.kvalda, tam se dalo zajet určitě ještě o trochu lépe a celý náš tým mohl jet 1 rozjížďku. Fyzicky to šlo, poslední kvalifikační kola už ale byly hodně náročné. Po směru to byla pohoda. Záda v pohodě, ale zadek trpěl, místní sedačky pro mě nebyly moc pohodlné.

Kefi: S výsledkem spokojenost, ruce trochu boleli v protisměru, ale pak už ok.:) Jako rybička. :)

 

 

2) Kterou sekci z Rychnovského okruhu máš nejradši ?
Miki: Skoro bych řekl, že bude jednodušší říct která sekce mě až tak nebere, já ten okruh mám rád celý, hlavně protisměr. Ale vážně mám rád tu „pila“ sekci nahoře, kde se jede rychle  pravá levá pravá levá a vracák doprava :)

Patrik: Velmi rád mám kvalifikační směr, hlavně sekce esíček a následný levý vracák na předposlední rovinku. Závodní směr sem jel prvně a nepřišel sem mu na chuť asi kvůli káře 23, která byla trochu za trest a měl sem ji v obou závodech, takže sem převážně musel jen bránit.

Kefi: Shoduji se s klukama. Krásně postavená trať.

 

3) Letos se nám výkonnost 340tek vyrovnala, jaký je tvůj názor jet zde vytrvalák ?
Miki: Kdysi jsme tady vytrvaláky jezdili a šlo to . . . Uvidíme v jakém stavu budou káry příští rok, ale jsem klidně pro. Letošní challenge ale fungovala taky dobře.

Patrik: Osobně sem zde spíše pro kvaldy, nevěřím, že by místní káry vytrvalák vydrželi bez technických problémů. Až do závodů byly káry ale obdivuhodně vyrovnané.

Kefi: Obě kvaldy káry vydržely v pohodě. V závodě se na nich bohužel projevuje větší dravost od jezdců jezdit stále na limitu, někdy až za hranou a tím vznikají technické problémy. Možná, kdyby ta kára musela týmu vydržet 2x jednu hodinu, chovalo by se k té káře jinak a technické problémy by nebyly. Možná bych to zkusil. Nebo jen kvaldy, které byly v loňském druhém závodě a odjely se bez technických problémů.

 

 

 

Přidat komentář