Rozhovor s RS Racing

Jak se Ti libila upravená trať ? Je podle tebe lepší než původní ?

Luboš: „Určitě lepší.Vracák jsem občas jezdil lehounkým smykem,tak určitě zpestření.A esíčko jsem si vychutnával se snahou o co nejlepší rychlost ve výjezdu,což se často nedařilo:-)“

Michal: „Líbila a moc, to nové esíčko je perfektní na závodění – prodáš získáš, lepší než původní trať.“

RIK: „Mně se líbila moc. Pro nás tlusťochy to umožnilo trochu snížit ztrátu na trpaslíky. Bývalá zatáčka byla pomalejší a neumožňovala nám se rychle rozjet na cílovku, takže ztráta na nejrychlejší byla závislá na přitomnosti motoru v motokáře. Nová pasaž je rychlejší a navíc nadmíru zábavná, takže u mně jednoznačně obrovská spokojenost. Trať teď zůstala plynulejší a přitom ze závodního hlediska stále velmi přitažlivá. Trochu se z toho stává Wackersdorf, opravdu moc pěkné. U mně za jedna.“

Jak hodnotíte výsledek týmu a svůj vlastní výkon ?

Luboš: „Vzhledem k tomu,že jsem přišel o pochod Praha-Prčice,na který jsem se těšil a také proto,že jsem byl v den závodu zase o rok starší :-(,snil jsem o mimořádném závodu.Krásné a na rozdíl od let minulých, férové souboje i výsledek překonaly očekávání.“

Michal: “ Ouuu euforie a neskutečné nadšení. Obrovské díky Lubošovi, je to hlavně jeho zásluha. Z mého výkonu mám smíšené pocity – negativní za nesmyslné a nezodpovědné zmeškání startu sic jsem se nevzdal, zaťal zuby a aspoň tu jednu poruchovou káru předjel, ale tohle se prostě nesmí stát, takže jsem šťastný, že jsme skončili 4. A RIK mě nechal žít dál. Ale pozitivně, jsem rád, že jsem se trochu zlepšil a konečně si závodění užil a nejezdil furt jen vzadu, každopádně stále se mám co učit a sbírání zkušeností je pro mě velmi cenné.“

RIK: „Tak výkon týmu nelze hodnotit jinak, než v superlativech. Zajeli jsme jedno z nejlepších umístění za posledních pár let. Největší zásluhu měl samozřejmě Luboš, který téměř odmítal dojet jinak, než mezi prvními třemi. Michal se stále zlepšuje, už to není ten vynervovaný začátečník, naopak jezdil i v kritických situacích velmi klidně a bezchybně a kromě toho měl tolik dobré vůle, že dal Lubošovi Kovaříkovi z rudých šneků (kteří se tentokrát drželi svého jména) půl kola náskok, aby ho přesto v závěru závodu s přehledem předjel. Mám velkou radost, že jsme konečně postavili tým lidí, kteří si rozumí, neutratí půl výplaty za testování, nenechají se znervózňovat nějakými výkonovými očekáváními ostatních a přesto jsou schopní v tomto hobby módu takhle pěkně zajet. Co se týče mých výsledků, min. ve dvou závodech jsem měl na to zajet o 2 a 3 místa lépe, což se mi nepovedlo a to mě samozřejmě mrzí. I tak to nebyl špatný výsledek.“

Po čtyřech kvalifikačních závodech jsme jeli opět Sprinty, cítíš se silnější v kvalifikacích nebo v soubojích kolo na kolo ?

Luboš: „Určitě v soubojích kolo na kolo. Bylo to tak vždy a letošní výsledky to taky potvrzují.. A taky je to mnohem zábavnější. Kdybych byl organizátor(na to,ale nemám a proto si vážím práce, kterou pro nás organizátoři odvedou), úplně bych závody na jedno kolo zrušil.
Nahradil bych je systémem,který se jezdí v Táboře na nejužší trati na světě :-). A který je úžasně zábavný.“

Michal: „Těžko říct, myslím že v mém případě je to dle okruhu, některý mi sedne víc na závodní režim, některý zase na kvalifikaci. Každopádně v obou případech mám stále co dohánět.“

RIK: „Samozřejmě by měl člověk snahu říci, že pokaždé je lepší závodit. Nicméně si reálně uvědomuju, že takové podmínky, jaké nám dává okruh a motokáry v Chebu, není možné mít všude. Závodění je samozřejmě velmi zábavné tam, kde jsou k němu podmínky. Na menších a užších tratích je kvalifikační formát nutný, což neznamemá, že není zároveň i zábavný. V Chebu se závodilo krásně, děkuji všem jezdcům za příkladné fair play chování, myslím, že z tohoto pohledu jsme jako šampionát udělali velký pokrok a je to cestou vpřed jak si někdy v budoucnu zazávodit i na rychlejších kárách.“

Čeká nás závod v Písku.Loni jsme v měli trochu mokro a celkem legendární závod. Chtěl by sis to zopakovat ?

Luboš: „Loni jsem nejezdil a tak v Písku pojedu poprvé.Na 390 jsem jel v Lipníku,ale to už je několik let. Pozdější závody na 390 i 340,jsem pro velké Géčko raději přenechával jiným. Tak raději sucho a teploučko a přežít. A vůbec, vodu už nemusím, je mokrá a studená.“

Michal: „Jasně proč ne? Vážně: určitě ne, myslím si že na těch 390 (půjčené!!!) to za mokra bude fakt drahé, i za sucha je to náročné. Takže 100% sucho a těším se ;-)“

RIK: „Já loni v Písku nejel, protože byl závod přesunut na poslední chvíli a já už měl pozvané hosty na narozky. Takže o loňském potápění jsem jenom slyšel. Na Písek se určitě těším a v případě svezení na H390 je samozřejmě lepší za sucha, alespoň prozatím. Takže do Písku se těším … v den narozenin, závod v rodném městě … haleluja … bude to nářez.“

Přidat komentář