Rozhovor s 3K Racing
|F1 Racing: Jak hodnotíte oba okruhy a celkovou úroveň půjčoven ?
Pavel: „Mohu jenom chválit. Co se týče přístupu a ochoty zaměstnanců obou okruhů, tech. stavu kár i okruhů, možností časomír atd. – je vidět, že se tomu věnují permanentně, tak by to mělo vypadat. Třešničkou na dortu je i na naše poměry skvělý přístup obou majitelů k našemu šampionátu, na naše poměry nevídaný. Za takový servis se ty peníze prostě dávají líp :)“
Miky: „Obě půjčovny mě velmi mile překvapily svou vysokou úrovní a to po všech stránkách. Zázemí super, časomíra v MAXu a vůbec systém naprosto špičkový.Dráha v KART ONE byla absolutní bomba kde nechybělo opravdu nic. Obsahovala všechno co si závodní srdíčko může přát :) v MAXu ta dráha byla jednodušší a ne tak pestrá.“
Ondra: „Oba okruhy jasně ukázaly, jak má vypadat halová půjčovna motokár ve 21století. Skvělé zázemí, skvelé časomíry, příjemná a vstřícná obsluha – co víc si přát. V MAX60 inteligentní registrační systém – kdyby si to každý zařídil, organizátoři by na místě téměr seděli a bylo by to méně stresující, ale co se dalo dělat. Dráha byla sice trochu jednotvárná v kvalifikaci, ale v závodech, kdy jsme použivali KERS(DRS) jsem si závody celkem užil. Káry byly jakž takž vyrovnané.:) V KartOne asi nejlépe postavená dráha, kterou jsem kdy jel. Adrenalinové pasáže, technické a s dobře fungujícími GX270 jsem měl hezky v žilách rozpumpovaný adrenalin. A opačný směr… to byla potom taková ta třešnička na dortu.:) Škoda, že se někteří báli jet závod, hlavně kvůli dvěma jezdcům – mohla být při závodech sranda. Ale tak třeba příští rok. :)“
F1 Racing: Jak hodnotíte výsledek týmu a svůj vlastní výkon ?
Pavel: „Elektrokáry mi více sedly až v závodech. Tam sem klukům s výsledkem moc nepomohl. Ale úplně za to taky nemůžu :) Celkově z MAX60 zklamání. Vítězství z KartOne je velkým úspěch, přinejměnším na to jak měli Šneci našlápnuto to tak ani moc nevypadalo. Díky kluci, boj až do poslední jízdy. A tak to má být ;)“
Míky: „No den před závodem jsme se byli na obou dráhách podívat a obě mi sedly. Nicméně ty elektriky nám nevyšly a díky tomu že na MAX bylo potřeba dost improvizovat v oblasti organizace sem si to zas tak moc neužil . . . Ani los do kvaldy sem neměl zrovna dobrý a páté místo nás zklamalo. Zato v KART ONE tam sem byl ve svém živlu nejen já ale i oba mí týmoví kolegové a v poslední části sme Red Šnekům zarazili Bratislavský double. Byl sem sice pro to jet závod ale protisměr i tak dost potěšil, na konci sem byl na vrcholu výsledkové listiny i já v jezdcích. . . co víc si přát :)“
Ondra: „Z výsledků je vidět, že nám prostě nejdou první kvalifikace a pak vše doháníme v poslední části. Sobota nám nevyšla úplně podle představ. Do jaké míry za to mohly motokáry, můžeme se jen dohadovat. Neděle už byla lepší a alespoň jedno zlato jsme odvezli. Se svým výkonem jsem jakž takž spokojen. „
F1 Racing: Jak se ti líbila jízda na elektrokárách ? musel si upravit jízdní styl ?
Pavel: „Upřímně mi nejlepší zábavu přinesly až závody s možností použití modrého tlačítka. To trochu šťávu mělo, ale ty kvaldy mi přišli až příliš konzervativní. Ale taky to mělo něco do sebe.“
Miky: „Bylo jasné že tyhle motokáry vyžadují velmi velmi jemný styl, nic agresivního . . . Takže změna řízení oproti 270kám v KART ONE opravdu velká a myslím že mi to pak i sedlo, i když ve výsledcích to zrovna nebylo vidět.“
Ondra: „Já z ní byl nadšen. Líbila se mi přesnost, kterou motokáry vyžadují. Žádný zbytečný pohyb volantem, jemně zacházet s plynem, kroutící moment od spoda byl famozní. Jen ta maximální rychlost jim scházela. Příští rok mají být o 40kg lehčí díky novým bateriím a mají mít už všechny řemenový převod, který byl letos pouze u jedné. Takže by s tím mohl být ještě lepší zážitek. :)“
F1 Racing: Jsi pro to, příští sezonu opět uspořádat tento dvojzávod ?
Pavel: „Jasně“
Miky: „Jednoznačně :)“
Ondra: „Má to něco do sebe. Sice to bylo daleko, ale když se vše vzalo při jedné cestě, nebyly náklady o mnoho vyšší, než kdyby byly závody rozdělené do dvou víkendů. Takže za mě ano.“
F1 Racing: V květnu nás čeká prodloužená verze dráhy v Chebu, pojede Váš tým vyzkoušet dráhu před závodem ?
Pavel: „Na prodlouženou verzi se těším. Pokud vyjde čas, tak v předzávodní pátek bych kolečko, či dvě, dal.“
Miky: „Jednou se tam určitě zajedem podívat – seznámit se s tratí :)“
Ondra: „Očekávám jednu, nebo dvě jízdy v pátek před závodem – tedy jako obvykle.:) Žádné hrocení. :)“