Rychnov nad Kněžnou: MishMash Team Motorsport
|Pavel Matějíček: „Tak pro tentokrát se naše tisková zpráva bude muset obejít bez oné společné části, kde zaujímáme jako tým společné stanovisko k právě proběhlému závodu, protože bychom se na hlavních faktorech, které ovlivnily vývoj závodu asi moc neshodli, anebo si je minimálně nepamatujeme všichni stejně ostře. Troufám si tvrdit, že bychom nedali dohromady ani její titulek, jelikož kluci by chtěli dát asi něco ve stylu „Stříbrná všechnopárty“, zato já bych spíše volil variantu „Čas na prohibici…“ A aby společná část prošla, tak bych ji beztak musel zabalit do PR balastu a na to nemám náladu a ani nejezdím za McLaren.;-)“
„Takže závodní víkend očima nejstřízlivějšího člena týmu: Na trať jsme přijeli nezvykle již v pátek a už skrze různé informační kanály nám bylo dopředu jasné, že na trati nebudeme sami. To se také potvrdilo a tak předzávodní příprava mohla začít. Ta se bohužel těžce vymkla kontrole, když přijel v pořadí již třetí vůz podporující MishMash Team a z něj vystoupil Míra, jeho kamarád Honza a za nimi doslova vypadl Junior s lahví nejmenované lihoviny. Nejmladší člen týmu, kterého snad od nás nikdo nikdy neviděl dát si jediné pivo, zkonzumoval po cestě blíže nespecifikovatelné množství alkoholu a rozhodně s další konzumací nehodlal otálet. Dále již snad nemá cenu inkriminovaný večer komentovat, pouze bych dodal, že s každou další hodinou bylo více jasné, že zapálení pro tým nás neopustilo, a že do závodu nebudeme schopni nastoupit ve 100% kondici. Snad jen to zapálení by se dalo demonstrovat na Juniorovi, který přibližně ve 3 hodiny ráno hledal nějaký předmět ve své tašce – na otázku co v tašce hledá se nám pouze dostalo vše říkající odpovědi – „MISHMAAASH!!!“, při opakovaném položení té samé otázky už to bylo jen MishMash ty vole…“
„Ráno tedy bylo pro kluky krušnější a poprvé jsem upřímně litoval, že nestartujeme v Béčku, které mělo na regeneraci trochu více času. Nicméně časový harmonogram byl neúprosný a tak se v 11 startovalo. V losu jsme si ne úplně šťastně vytáhli káru č. 22, která zároveň znamenala 5. pozici na startu. S taktikou – každá minuta znamená o trochu méně alkoholu v krvi – jsem se do káry posadil jako první. Po letmém startu bylo jasné, že následujících pár kol se výrazně podepíše na výsledku závodu a tak jsem tlačil káru na limit. Relativně brzo se mi v zatáčce po cílové rovince podařilo předjet na brzdy jezdce na 4. pozici a jen o pár kol udělal Targaman chybu v nájezdu do cílové rovinky a mě se ho též podařilo předjet v první zatáčce. V tuto chvíli jsem byl tedy na 3. pozici za Lukášem ze Shikari, na kterého se mi však nedařilo najít recept. Jediné místo, kde jsem měl relativně šanci, byla zatáčka po cílové rovince, jednou se mi podařilo dostat na vnitřek, ale bohužel jsem probrzdil a v příštích kolech si už Lukáš dával pozor a znovu mě na vnitřek nepustil. Po přibližně 20 minutách odjel do boxů a já se mohl pokusit o pár rychlých kol, než přijde moje střídání. Poprvé jsem měl volnou trať, ale brzy jsem zjistil, že pneumatiky jsou patrně už za svým zenitem a tak kára dost klouzala, přesto se nám i po 1. střídání, které proběhlo po více než půlhodině závodu, podařilo udržet 2. pozici. Od této chvíle však bohužel začaly jít věci od desíti k pěti, když se z tohoto závodu nakonec vyklubalo 7. místo.“
„Do 2. závodu jsme tedy nastoupili již trochu střízlivější a s odhodláním vylepšit své postavení. No a jelikož jsem se osvědčil, tak jsme se rozhodli můj stint ještě prodloužit. Do 2. závodu jsme vyráželi ze 3. pozice na relativně dobré káře, myslím č. 25. (tedy zrovna na začátku nevypadala v dobré kondici, když mi asi 3x chcípla a zatímco já jsem byl promotérem závodu otitulován jako „lama z autoškoly, co neudrží motor v chodu“, se mechanici snažili uvést káru do provozuschopného stavu) Hned po startu jsem byl schopen rychle předjet jezdce Shikari, ale na 1. místě vyrážel Miki a rapidním tempem začal zvyšovat svůj odstup od zbytku pole.. Po chvíli na mě začal dorážet Oleg z Kár.cz, který byl v techničtějších pasážích vždy rychlejší, ale co moje kára ztrácela v nízkých a středních otáčkách doháněla na top speed a tak jsem věděl, že pokud neudělám zásadní chybu, tak mě Oleg nepředjede. Po nějaké chvíli Oleg najednou zpomalil pro defekt a já se tak konečně mohl soustředit na svou jízdu. Mezitím jsem předjel 2. jezdce Rapidkartu, který dostal smyk na čerstvé louži a mohl jsem nám tedy z 1. místa začít budovat náskok. Ke konci svého stintu jsem předjel o kolo 3Káčka (nutno dodat, že je potkala nepříjemná kolize), Wasabáky i RS Soliďáky (patrně hořký moment pro RIKa, když mu ta lama z autoškoly dala kolo;-)). Po více než 40 minutách jsem tedy předával káru na 1. místě s výrazným náskokem, kde jsme naštěstí zůstali až do cíle a i díky nevyrovnanosti výsledků dalších top týmů to nakonec znamenalo celkové 2. místo.“
„No a aby tedy nevypadalo, že si na kluky jenom stěžuju, tak bych asi měl dodat, že jsem si opravdu nemyslel, že za jedno startovné můžu být v káře hodinu a čtvrt, což jsem si náramně užíval a jako bonus si teď budu moct Lukáše 2 měsíce dobírat, že na silné káře jezdí jak Häkkinen za deště. Zároveň ale doufám, že mi v Lipníku ukáže, že tomu tak není a společně se střízlivým Juniorem (to už je naposled, co si ho dobírám) budeme schopni snížit náskok na prozatím vedoucí 3 Káčka.“
Jakub“kořala Junior“ Zbořil: „Tak k tomu co předcházelo sobotní VC Rychnova, se moc vyjadřovat nebudu.všichni kromě mě, asi ví co se dělo. Co se týče závodů, tak ten první nedopadl dobře, a ten druhý nám pomohl ve velké míře vyhrát Pavel,který vyjel výborným prvním stintem slušný náskok, víc k tomu nemám co dodat. jen že se těším na další akci.“
Lukáš „Fox“ Liška: „Rychnovský závod je vždy specifický, zvláště kvůli svému krásnému prostředí kolem trati, pohodové atmosféry a prvního okusení silnějších strojů, což jsme se rozhodli využít ve velkém stylu spolu s našimi přáteli a fanoušky, které jsme do Rychnova pozvali aby nás přijeli podpořit. A už od pátečního příjezdu to bylo znát, kdy se odehrála párty na kterou svou hlučností Rychnov asi dlouho nezapomene, zvlášte po již zminovaném Juniorově přijezdu ve značně podroušeném stavu….:) Druhý den bylo vstávání na závod trošku obtížnejší než obvykle, ale šlo to ustát. V prvním závodě jsme dlouho díky Pavlovi drželi druhé místo, které se po vystřídání Juniora přeměnilo ve třetí a následně během jeho stintu na páté, díky malinkým chybám. Těm jsem se bohužel nevyhnul ani já, když jsem na vlhké trati byl přiliš optimistický v jedné ze zatáček a dostal se do hodin které mě stály dvě pozice. Sice jsem se snažil dojet ještě soupeře a vybojovat pozici ale bylo už příliš málo času ,tak to na lepší než 7. místo nestačilo.“
„Do druhého závodu už jsme si věřili více z důvodu pro nás vyhovujícího protisměru, který i mě velice sedí. Ale i tak jsme raději Pavla nechali déle na trati, z důvodu, že se osvědčil v prvním závodě. A my ješte stále nebyli 100 % fit. Pavel mi předal stroj na prvním místě na kterém jsem ho do posledních kol udržel a ješte trochu upevnil náš náskok, musím uznat, že tento druhý závod jsem si užival. Junior už jen v posledních pár kolech jel na jistotu a první místo bylo naše. Ovšem po zkaženém prvním závodě by nás ani nenapadlo že se postavíme tak vysoko. Druhé místo bylo pro nás fantastické a znovu jsme ukázali, že jsme se dostali mezi špičku serie A, na které je ovšem velice težké se v naší lize udržet, tudíž neusínáme na vavřínech a musíme se začít připravovat na vrchol sezony do Lipníku a Frenštátu, kam nás přijede podpořit zase náš zástup fanoušků, kteří nám u trati velmi pomáhají, takže ješte jednou jmenovitě Míro, Honzo, Kristý, Faxxiku, Borisi, Donno za MishMash jezdce díky…!
Dále gratuluji klukům z 3K, a zvlášte mělníčkům ,kteří nás jako jediní z ligy A nezklamali a propařili snámi celý víkend.“
„Těšíme se tedy již na velkou show do Lipíku, kde budeme doufejme opět velmi silní.“