2008: Defect Racing Team

Kdyz Defect Racing Team zacinal pred 2 lety s tehdy jeste nezkusenymi piloty, nikdo neveril, ze se muzeme vysplhat az na 7 misto v sezone
2008 a tim tak splnit ocekavani nasich sponzoru a fanousku, kteri nam fandi na kazdem kroku. Defect Racing Team se stal jakousi lihni budoucich spickovych jezdcu, kteri pozdeji tym neopousteji kvuli nemoznosti rustu, ale vetsinou se nechavaji zlakat fakesnou vidinou uspechu v nove zalozenych nebo i tradicnich teamech, ktere ovsem nemaji takove pevne zazemi jako DRT. Vysledky DRT v roce 2008 opet dokazuji, ze nas tym muze bojovat o pricky nejvyssi, pokud bude chtit.

Od roku 2008 uz nenajdete domovske misto DRT v malem Monacu, ale vzhledem k nezadrzitelne expanzi tymu jsme se museli porozhlednout po nejake perspektivnejsi svetove metropoli. Nas byvaly manazer vyjednal velmi vyhodny pronajem Shanghaiskeho mrakodrapu na Aurora Square (viz
foto) s velkymi podzemnimi garazemi a aerodynamickym tunelem.

Na zacatku roku 2008 utrpel tym ztratou sveho tiskoveho mluvciho, ktery byl jako nahradnik pretahnut tymem, ktery zalozil byvaly jezdec DRT. Tim jsme letos prisli o titul nijak vyznamny, nami vsak velmi cenena „Tiskovka roku“, kterou jsme vyhrali loni.
Vzhledem k neuplnemu vytizeni tohoto nahradnika v konkurecnim tymu CRS jsme koncem sezony dohodli alespon „zapujcky“ naseho byvaleho mluvciho pro psani tiskovych zprav, coz se pozitivne projevilo koncem sezony.

Na pristi rok take planujeme rozsireni skupiny nasich hostesek o aktraktivni blondynky, brunetky, zrzky, dlohonohe, kratkonohe, vyvinutejsi i mene vyvinute, aby tak zaplesalo srdce kazdeho z nasich fanousku nehlede na vek, pohlavi a vztah k motoristickym sportum.
Kazdy si najde neco. Momentalne uz jen cekame na potvrzeni od manazeru skupin Spice Boys a Beach Girls.

Ceka nas sezona 2008, jaka bude? DRT je modernim tymem a motivovan kralovnou motorsportu chysta rozsahly navrh zmen pravidel pro rok 2008. Podarilo se nam ziskat alespon par zasadnich navrhu, ktere DRT
prosazuje:

Absolutni zakas predjizdeni a to i v pripade technicke zavady ci havarie jezdce jedouciho vpredu Povoleni vsech druhu pneumatik dle vyberu tymu – letni, zimni, suche, polosuche, demi sec, mokre, s hreby i s vruty Povinnost jezdit v pravem pruhu co nejblize k pravemu okraji trati Povinnost davat znameni o zmene smeru jizdy vcas a v dostatecne mire pred kazdou nebezpecnou zatackou Narok na grog pro kazdeho jezdce, klesne-li okolni teplota o 300 stupnu oproti teplote motoru

Doufejme, ze DRT prosadi alespon jeden z techto revolucnich navrhu.

Přidat komentář