Poslední na závěr
|Radim: „Sosnová byl pro mě vždy pojem jako trať opravdových motokárových závodníků. Představoval jsem si pěkný sportovní areál se vším všudy a těšil se na seznámení s ním.“
„Realita zamlženého nevlídného rána a v něm umístěné skutečné Sosnové značně poupravily obraz mého očekávání. Již prohlídka tratě dávala tušit, že o technice jízdy nadcházející závod moc nebude. Snad jen mokrá trať dávala naději na jistou zkoušku vyzrálosti týmů v držení balancu na kluzké dráze.“
„Z losu jsme se radovali. V prvním závodě kára č.2 zajišťovala pole position. Navíc na první pohled vypadala dobře. Že jen vypadala jsme s RIKem poznali již zakrátko po Slepejšově startu. Viděli jsme, jak se Petr trápí a jak přes své kvality ztrácí kontakt s děním na čele závodu. Na trati s pouze 5 zatáčkami byla jen jedna skutečně technická. Ta doleva, v šikaně u startu. A právě do ní naše technika odmítala zatočit. Další část umělé trati se jela na plný, či téměř plný plyn, a ten u naší káry nešel dát (špatné seřízení lanka). Podtrženo a sečteno: bojovali jsme odhodlaně, ale marně. I tak jsem si hezky zazávodil s Oldou (3K) na počátku našeho střídání a pak i při držení kroku se Sváťou (Shikari). Positivně hodnotím možnost jízdy s 270-kou na mokru, s pneumatikami do mokra. Byla to zábava.“
„Do druhého závodu jsme nastoupili s károu č.9. Jak se ukázalo, oproti 2-ce mírné zlepšení, avšak nekonkurenceschopné. Stejně jako kluci, dal jsem do jízdy vše. Dařilo se mi jet vyrovnaně s Viktorem (Shikari), Alešem (Wasabi), Štěpánem (TBA)… Miky (Rapid) se mi staral o možnost průjezdu gejzírem kalužové vody. S absencí stěračů jsem tím viděl stále méně :-). Prima jízda, poslední v bohaté sezóně.“
„Poblahopřát za Sosnovou chci hlavně klukům ze Shikari. I Infinity prokázali, že jim voda a ztížené podmínky sedí nejen v Č.Budějovicích. TBA zajelo výborně druhou jízdu s „poladěnou“ dvojkou. A vlastně všichni účastníci v Sosnové (vč. ligy B) prokázali, že to s kárami umí.“
„S RIKem a Slepejšem jsme utvořili dobrý tým. Smůla, že se nám nepodařilo udržet celkové stříbro. Štěstí se však k nám neotočilo zády zcela. Snad proto, abychom měli motivaci se dále zlepšovat, nám jako výsledek sezóny svěřilo do rukou bronz. S vědomím, v jaké konkurenci jsme jej získali, si celkového třetího místa ceníme a vážíme. RIKu, Petře, Adame, Dane, Jířo – díky!“
RIK: „Do Sosnové se mi vůbec nechtělo. Hlasování týmů nicméně nedalo jinou možnost. Když jsem viděl okruh, říkal jsem si, tahle trať má parametry, na kterých by se nám mělo dařit. Jak se ukázalo, nebylo tomu tak. Hned po startu bylo jasné, že nás čeká těžký závod, Slepejš naše týmová jednička se propadala polem, což nevěstilo nic dobrého. Sednul jsem do káry a trvalo mi asi 10 dlouhých a pomalých kol, než jsem se s ní naučil jet, tak, aby to bylo aspoň k něčemu. Asi v polovině stintu jsem dokonce dojel Štěpána, se kterým jsem svedl poměrně hezký a rozhodně férový souboj, posléze však odbočil do depa.“
„Při druhé jízdě jsem byl rychlý hned od začátku, dorážel na Wasabáka a snažil se za sebou udržet Mělníček. Výsledek byl ale jen nepatrně lepší než v první jízdě. Nevím co bylo špatně, ale nemyslím, že bych dělal významnější chyby, nebo jel vysloveně blbě, totéž mí týmové kolegové. Prostě se nám v Sosnové nedařilo a zaslouženě jsme dojeli v závěrečném závodě poslední.“
„Do příští sezóny se bude třeba zlepšit a to my umíme. Konkurence je veliká a bude ještě větší, ale my budeme zpět v plné síle a nenecháme ostatním nic zadarmo!“
„Díky všem za pěknou sezónu!“