Vždyť vidim že dejchá…

<p>Budíček nastaven na 4.00, umýt se, obléknout, vzít věci a hurá na závody. Cesta vůbec neutíkala, tma byla až do půl osmé do rána. Po příjezdu na místo a obhlédnutí tratě jsme měli smíšené pocity. Zázemí bylo kvalitní, trať by na tom byla podobně, kdyby měla aspoň kousek rovného úseku. Byla namotána na malém prostoru a jezdilo se od zatáčky k zatáčce. Nejen že to je fyzicky náročné (ale to nám nevadí, protože v hospůdce U Hanze pravidelně zvedáme půlitry a máme obrovské svaly:) ), ale také to výrazně znevýhodňuje těžší jezdce. Ale konec výmluv… Hlavním úkolem bylo zajet co nejlépe kvalifikaci. To se nám povedlo tak napůl, Míra skončil šestý (+0.439sec), Libor patnáctý (+0.790sec) a Jakub po problémech s motokárou až dvacátý (+1.088sec). Ve druhé kvalifikaci se moc nezadařilo a Míra byl třináctý (+0.658sec), Jakub osmnáctý (+0.780sec) a Libor až třiadvacátý (+0.990sec). V následujících dvou desetiminutových závodech se nic výjimečného nestalo a Mělníček.cz Racing Team vybojoval páté místo v Lize A. Toto umístění držíme i v celkovém pořadí šampionátu, na konečné 4. místo ztrácíme už devět bodů, šestý SHIKARI Racing team ztrácí 3 body, rozhodne tedy poslední závod v Sosnové.</p>
<p><strong>da’Libor:</strong> <em>“V první kvalifikaci jsem měl ze svého výkonu dobrý pocit, zajel jsem patnáctý čas, což můžu označit jako „lepší“ výsledek. Škoda, že klukům se moc nezadařilo, ale bylo to opravdu hodně vyrovnané. Druhá kvalda už tak dobrá nebyla, kára podle mě o něco lépe seděla, ale jela hůře z nízkých otáček než ta předchozí a to se v kombinaci s mou hmotností muselo někde projevit. Jinak to byl celkem pohodový závod, škoda akorát toho hnusnýho vzduchu. Skončili jsme sice až pátí, ale nepustili jsme před sebe Rapiďáky, což může být rozhodující pro závod v Sosnové. Na ten se mimochodem moooc těším a doufám, že bude pořádně pršet! :) “ </em></p>
<p><strong>nadMíra:</strong> <em>cI“_“Ic</em></p>
<p><strong>JaKubica:</strong> <em>“Do první kvalifikace jsem nastoupil na káře č. 6, která jela opravdu bídně a k tomu se ještě přidalo to, že jsem měsíc neseděl za volantem motokáry. Trať jako taková nebyla špatná, ale dlouho mi trvalo, než jsem si zvykl. Proto jsem zajel nejlepší čas okolo 25.160. Ve druhé rozjížďce to už bylo lepší a tak jsem zajel čas blížící se k 24.500.“</em></p>
<p><em> „První závod jsem začal z druhého místa poslední skupiny, opět na oné 6ce. Dlouho jsem se bránil útokům Mikiho z Rapidu, ale poté co jsem udělal chybu v jedné zatáčce bylo hotovo a Miki se posunul nádherným předjetím přede mne. A tak i celý první závod skončil.“</em></p>
<p><em> „V druhém závodě jsem startoval z posledního místa třetí skupiny, takže nebylo co ztratit. Ihned po rozsvícení zelených světel jsem vyrazil co to šlo a snažil se předjet co nejvíce soupeřů hned na startu, jelikož později v závodě to bylo takřka nemožné. Můj plán se podařil a vnější stopou jsem se dostal až před Michaila z Wasabi. S ním jsme společně po několika minutách dojeli Rika z RS Solid, který jel na oné již zmiňované šestce a začal defenzivní závod… v tomto pořadí jsme po několika kolech projeli i cílem.“</em></p>
<p><em> „Celkově byly závody pěkné až na malé ranní zdržení a také to, že čím víc se káry zahřívaly, tak paradoxně zajížděly pomalejší časy, ale možná to byl jen dojem. Takže hurá do Sosnové ;).“</em> <br /> </p>
<p><em>Libor Horák</em><br /></p>

Přidat komentář