Cheb II 2021 – Výsledky

1637872282289

Druhý závod v Chebu znovu umožnil jezdit se 16 kárami v jízdě, což slibovalo více závodění a soubojů.
Jak vysvětlíme níže trochu problémy s technikou byly :) podzimní únava se projevila.

Co se projevilo na trati jako důležitý faktor v prvních jíždách, byla trocha ranní rosy, která „s mírnou dopomocí“ dělala s kárama divy. Vytlačení do trávy znamenalo hodiny a konec šancí. Jinak měl závod průběh možná ještě bojovnější než první v červnu.

Co se ukázalo jako chybějící článek, byli bohužel komisaři. Vzhledem k tomu, že se jezdí opravdu na hraně možností kár, je „jakoliv malá drba“ v některých místech na trati hodně znát. Což se projevilo také v Třinci.

Sláva vítězům a poraženým lepší káry příště :) výsledky jsou dole v tabulkách.

Technické okénko – motokáry v Chebu jsou po sezoně v půjčovně již trochu zviklané k zimnímu spánku a tak třeba kára 69 jezdila velmi rozvážně a aby to nebylo vidět na časech, tak měla vypnutý lokátor prvních pět závodů. Ani po zapnutí měření zázračně nezrychlila a tak jsem ji (Peter) z výsledků úplně smazal.

Druhá kára která pravidelně končila poslední byla kára 62 startující z prvního místa pod pseudonymem „0“, kterou si užili EMES, Loser a Top Grip před tím, než jsem ji dostal já a zajel po startu rovnou do depa. Sbíhavost předních kol byla tou dobou již asi tak +20 stupňů a uvolněná spojovačka řízení potřebovala ještě asi tak 3x pootočit aby se odpojila úplně (tzv. zakázané uvolnění). Po srovnání a dotažení pak kára 62 už jezdila běžný průměr, ale výše zmíněné týmy skoro určitě přišly o pár bodů.

Pro nepořádek, úplný startovní rošt byl tentokrát utříděný až od druhého místa: 62, 56, 57, 58, 61, 65, 66, 67, 69, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77

Poslední technikálie souvisí s výstupem časomíry v pátém závodě, kde se mávalo šachovnicí po deseti kolech jako ve všech ostatních jízdách, ale výsledky jsem dostal z kola devátého. Nevím jestli šlo o zásah obsluhy nebo vyšší moci, ale zároveň to šalamounsky vyřešilo spornou situaci po střetu Roberta a Honzy v posledním kole, a oficiální výsledky jízdy jsou z průjezdu cílem v předposledním kole.

A to je motorsport, ne vždy férový, ale aspoň pokaždé drahý a nebezpečný.

Mimo tratě (asi tak dva metry od ní) jsme si vyzkoušeli i inovaci ve formě natáčení průjezdu cílem na kameru. Po patřičném podmáznutí činovníka tudíž můžete obdržet vytištěnou a zarámovanou cílovou fotografii, ale vzhledem k tomu že všichni jezdíte s přilbou a koukáte spíš před sebe nebo na soupeře, tak není o co stát. Přesto nějaký užitek by tato technologie v budoucnosti mohla mít, protože je většinou možné dohledat pořadí v jakém káry projely cílem – pro případ výpadku časomíry. Možná se tedy s kamerou potkáte i v příští sezoně. Myslím obrazně, jestli se s ní potkáte doslovně, tak to nebude dobrý. (ale upozorňuji předem že dohledávaní a luštění čísel je velmi zdlouhavé a tato technika bude použita jen v krajní nouzi, kdy neexistuje jiné aspoň trochu spravedlivé řešení – proto nebyla použita ani pro rekonstrukci desátého kola jízdy č. 5)

 

Výsledky týmy

Poř. Tým Body Kartrace.cz
1 EMES Racing 169 10
2 RWD Power 167 8
3 MISHMASH 156 6
4 Top Grip Racing 135 5
5 First Gear 132 4
6 TGV Racing 125 3
7 Loser Racing 108 2
8 Red Šneks 72 1

Výsledky Jezdci

Závod 1

Poř. Jezdec Tým Kára Body Nej. čas
1 Jan Vejbora RWD Power 73 21 01:13.632
2 Pavel Matějíček MISHMASH 56 18 01:14.092
3 Bedřich Málek First Gear 57 15 01:13.446
4 Jiří Vostoupal MISHMASH 71 13 01:13.959
5 Jan Vopátek RWD Power 58 11 01:13.949
6 Jan Peterka Loser Racing 77 10 01:14.555
7 Matěj Matuška Top Grip Racing 66 9 01:14.863
8 Petr Kabourek TGV Racing 74 8 01:14.668
9 Petr Dolejš Top Grip Racing 76 7 01:15.045
10 Miroslav Šimek First Gear 72 6 01:15.241
11 Peter Helcmanovský Red Šneks 65 5 01:15.451
12 Marcel Rychlý Red Šneks 75 4 01:15.623
13 Jan Ranný TGV Racing 61 3 01:15.968
14 Jan Chrobok Loser Racing 67 2 01:15.101
15 Jan Šrámek EMES Racing 62 1 01:17.053

2

3

4

5

6

7

8

Přidat komentář