V Hořovicích letos poprvé zvítězil tým MISHMASH
|Letošní Hořovice měly trochu uklidnit rozvířené vody po dvojzávodě Brno-Bratislava, kde došlo k několika incidentům ať už v závodě nebo v následných diskuzích. Letos poprvé závodíme ve 12ti týmech najednou a nová zkušenost si sebou nese to dobré i to nečekané :) Věříme že i rozprava objasnila většinu otázek a všichni si vezmeme z východních závodů poučení.
Kvalifikaci i závod jsme netradičně chtěli jet jen v jednom směru ze dvou důvodů:
1) Specificky zde v Hořovicích: motokára, která má určitou charakteristiku ( výhodu ) v jednom směru, jí obyčejně ve druhém směru ztrácí – a tudíž i díky kvalifikačnímu formátu by některé týmy mohly pak být v nevýhodě. No nicméně jsme se potýkali s tak velkými problémy s časomírou, která právě ve zvoleném směru ukazovala často špatně, že jsme formát upravili na klasiku střídání směrů . . . uffff.
2) Omezení incidentů při závodě. Uklidnění situace po dvojzávodě – navíc i zde je velmi těžké předjet, takže zejména nováčci měli snadněji dostat trať pod kůži v kvalifikaci a v závodě pak už na pohodu :)
Všechno tohle ale zhatila časomíra o jejíž fungování nemám chuť se vůbec rozepisovat, takže druhou kvalifikaci jsme museli otočit a následně se hlasováním rozhodlo o tom že i závod se pojede obousměrně.
Závody naštestí proběhly bez větších problémů, naopak přinesly několik hodně pěkných soubojů a komisaři museli zasahovat tuším pouze ve dvou případech. Spektakulární pak byla ( neúmyslná ) havárie tří motokár asi 15 metrů před cílem, takže aktéři k šachovnicové vlajce dojeli krokem. Smůlu si v závodě vybral tým TopGrip, kterému ve dvou závodech odešla motokára, včetně jednoho odlétnuvšího kola. Závod vyhrál s přehledem a letos poprvé tým MISHMASH. Na druhém místě i přes penalizace v závodech ( „týmová práce“ v jednom ze závodů proti Michalu Pavlátovi byla už za hranou ) skončil tým Rebels Racing a na třetím místě opět tým KORODI ( zejména Adriana jela ve druhém závodě famózně ) který dokázal porazit tým 3K Racing o jediný bod.
Závěrem díky Všem závodníkům a taky panu Koděrovi za přípravu motokár a prakticky neustálý přísun Pizzy :)
Takže v Rychnově ahoj :) Kefi a Miky.
Výsledky Týmy
Tým | Závod 1 | Závod 2 | Body celkem | |
1 | Mishmash Motosport | 93 | 91 | 184 |
2 | Rebels Racing | 78 | 91 | 169 |
3 | KORODI | 55 | 92 | 147 |
4 | 3K Racing | 81 | 65 | 146 |
5 | Top Grip Racing | 81 | 62 | 143 |
6 | No Rajdrs | 59 | 60 | 119 |
7 | RS Racing | 55 | 57 | 112 |
8 | Solid Curves Drive | 43 | 57 | 100 |
9 | Buřtojedi Racing | 56 | 19 | 75 |
10 | Fantastic 3 | 32 | 28 | 60 |
11 | Red Šneks | 19 | 24 | 43 |
12 | Auto-Kony Racing | 13 | 19 | 32 |
Výsledky jezdci
Jezdec | Tým | Závod 1 | Závod 2 | Body celkem | |
1 | Anton Cazanic | Mishmash Motosport | 35 | 34 | 69 |
2 | Martin Hála | Rebels Racing | 29 | 36 | 65 |
3 | Miroslav Šimek | Top Grip Racing | 33 | 31 | 64 |
4 | Ondřej Zaleš | 3K Racing | 36 | 22 | 58 |
5 | Stanislav Bartuška | Mishmash Motosport | 34 | 24 | 58 |
6 | František Urbánek | Mishmash Motosport | 24 | 33 | 57 |
7 | Tomáš Málek | Rebels Racing | 31 | 26 | 57 |
8 | Martin Vlček | No Rajdrs | 22 | 32 | 54 |
9 | Pavel Klouda | KORODI | 23 | 30 | 53 |
10 | Jan Vopátek | RS Racing | 32 | 17 | 49 |
11 | Mikuláš Dula | 3K Racing | 26 | 23 | 49 |
12 | Filip Winner | KORODI | 21 | 27 | 48 |
13 | Bedřich Málek | Rebels Racing | 18 | 29 | 47 |
14 | Adriana Šlapáková | KORODI | 11 | 35 | 46 |
15 | Marek Štrébl | No Rajdrs | 30 | 16 | 46 |
16 | Daniel Liščák | Top Grip Racing | 28 | 18 | 46 |
17 | Michal Pavlát | Solid Curves Drive | 16 | 28 | 44 |
18 | Oldřich Čulík | 3K Racing | 19 | 20 | 39 |
19 | Michal Prudil | RS Racing | 13 | 25 | 38 |
20 | Ladislav Hruška | Buřtojedi Racing | 27 | 9 | 36 |
21 | Jiří Vostoupal | Top Grip Racing | 20 | 13 | 33 |
22 | Jan Ranný | Solid Curves Drive | 12 | 21 | 33 |
23 | Petr Dočekal | Buřtojedi Racing | 25 | 6 | 31 |
24 | Filip Věchet | Fantastic 3 | 9 | 19 | 28 |
25 | Richard Kába | RS Racing | 10 | 15 | 25 |
26 | Pavel Levshin | Red Šneks | 14 | 10 | 24 |
27 | Filip Jelínek | Fantastic 3 | 17 | 7 | 24 |
28 | Marcel Rychlý | Solid Curves Drive | 15 | 8 | 23 |
29 | Roman Kratochvíl ml. | Auto-Kony Racing | 8 | 14 | 22 |
30 | Jaroslav Hrnčíř | No Rajdrs | 7 | 12 | 19 |
31 | Jiří Motl | Red Šneks | 3 | 11 | 14 |
32 | Roman Kratochvíl st. | Auto-Kony Racing | 5 | 5 | 10 |
33 | Ondřej Andras | Fantastic 3 | 6 | 2 | 8 |
34 | Tomáš Hruška | Buřtojedi Racing | 4 | 4 | 8 |
35 | Daniel Stanek | Red Šneks | 2 | 3 | 5 |
Kvalifikace 1
Jezdec | Tým | Kára | Čas | Ztráta | Body | |
1 | Tomáš Málek | Rebels Racing | 3 | 0:52.005 | 00.000 | 36 |
2 | Anton Cazanic | Mishmash Motosport | 8 | 0:52.120 | 00.115 | 35 |
3 | Ondřej Zaleš | 3K Racing | 3 | 0:52.289 | 00.284 | 34 |
4 | Miroslav Šimek | Top Grip Racing | 7 | 0:52.380 | 00.375 | 33 |
5 | Jan Vopátek | RS Racing | 6 | 0:52.536 | 00.531 | 32 |
6 | Stanislav Bartuška | Mishmash Motosport | 6 | 0:52.705 | 00.700 | 31 |
7 | Martin Hála | Rebels Racing | 10 | 0:52.714 | 00.709 | 30 |
8 | Marek Štrébl | No Rajdrs | 3 | 0:52.718 | 00.713 | 29 |
9 | Daniel Liščák | Top Grip Racing | 4 | 0:52.819 | 00.814 | 28 |
10 | Mikuláš Dula | 3K Racing | 6 | 0:52.871 | 00.866 | 27 |
11 | Petr Dočekal | Buřtojedi Racing | 3 | 0:52.901 | 00.896 | 26 |
12 | Ladislav Hruška | Buřtojedi Racing | 6 | 0:52.912 | 00.907 | 25 |
13 | František Urbánek | Mishmash Motosport | 7 | 0:53.000 | 00.995 | 24 |
14 | Pavel Klouda | KORODI | 10 | 0:53.035 | 01.030 | 23 |
15 | Oldřich Čulík | 3K Racing | 4 | 0:53.227 | 01.222 | 22 |
16 | Filip Winner | KORODI | 8 | 0:53.237 | 01.232 | 21 |
17 | Martin Vlček | No Rajdrs | 10 | 0:53.330 | 01.325 | 20 |
18 | Jiří Vostoupal | Top Grip Racing | 6 | 0:53.371 | 01.366 | 19 |
19 | Filip Jelínek | Fantastic 3 | 3 | 0:53.461 | 01.456 | 18 |
20 | Bedřich Málek | Rebels Racing | 8 | 0:53.683 | 01.678 | 17 |
21 | Marcel Rychlý | Solid Curves Drive | 8 | 0:53.794 | 01.789 | 16 |
22 | Pavel Levshin | Red Šneks | 7 | 0:53.814 | 01.809 | 15 |
23 | Michal Pavlát | Solid Curves Drive | 7 | 0:53.855 | 01.850 | 14 |
24 | Michal Prudil | RS Racing | 7 | 0:53.918 | 01.913 | 13 |
25 | Jan Ranný | Solid Curves Drive | 10 | 0:54.055 | 02.050 | 12 |
26 | Roman Kratochvíl ml. | Auto-Kony Racing | 10 | 0:54.061 | 02.056 | 11 |
27 | Adriana Šlapáková | KORODI | 7 | 0:54.157 | 02.152 | 10 |
28 | Richard Kába | RS Racing | 4 | 0:54.174 | 02.169 | 9 |
29 | Jaroslav Hrnčíř | No Rajdrs | 4 | 0:54.353 | 02.348 | 8 |
30 | Filip Věchet | Fantastic 3 | 10 | 0:54.467 | 02.462 | 7 |
31 | Jiří Motl | Red Šneks | 6 | 0:54.716 | 02.711 | 6 |
32 | Roman Kratochvíl st. | Auto-Kony Racing | 3 | 0:54.720 | 02.715 | 5 |
33 | Tomáš Hruška | Buřtojedi Racing | 4 | 0:55.061 | 03.056 | 4 |
34 | Ondřej Andras | Fantastic 3 | 8 | 0:55.225 | 03.220 | 3 |
35 | Daniel Stanek | Red Šneks | 8 | 0:57.831 | 05.826 | 2 |
Kvalifikace 2
Jezdec | Tým | Kára | Čas | Ztráta | Body | |
1 | František Urbánek | Mishmash Motosport | 3 | 0:51.339 | 00.000 | 36 |
2 | Miroslav Šimek | Top Grip Racing | 3 | 0:51.650 | 00.311 | 35 |
3 | Martin Hála | Rebels Racing | 6 | 0:51.946 | 00.607 | 34 |
4 | Adriana Šlapáková | KORODI | 3 | 0:51.992 | 00.653 | 33 |
5 | Anton Cazanic | Mishmash Motosport | 4 | 0:52.103 | 00.764 | 32 |
6 | Martin Vlček | No Rajdrs | 6 | 0:52.331 | 00.992 | 31 |
7 | Filip Winner | KORODI | 4 | 0:52.342 | 01.003 | 30 |
8 | Pavel Klouda | KORODI | 6 | 0:52.349 | 01.010 | 29 |
9 | Michal Pavlát | Solid Curves Drive | 3 | 0:52.432 | 01.093 | 27 |
10 | Michal Prudil | RS Racing | 3 | 0:52.473 | 01.134 | 26 |
11 | Bedřich Málek | Rebels Racing | 4 | 0:52.538 | 01.199 | 25 |
12 | Tomáš Málek | Rebels Racing | 7 | 0:52.725 | 01.386 | 24 |
13 | Stanislav Bartuška | Mishmash Motosport | 10 | 0:52.757 | 01.418 | 23 |
14 | Ondřej Zaleš | 3K Racing | 10 | 0:52.851 | 01.512 | 22 |
15 | Jan Ranný | Solid Curves Drive | 6 | 0:52.963 | 01.624 | 21 |
16 | Mikuláš Dula | 3K Racing | 8 | 0:53.018 | 01.679 | 20 |
17 | Filip Věchet | Fantastic 3 | 6 | 0:53.177 | 01.838 | 19 |
18 | Oldřich Čulík | 3K Racing | 7 | 0:53.184 | 01.845 | 18 |
19 | Daniel Liščák | Top Grip Racing | 8 | 0:53.288 | 01.949 | 17 |
20 | Jiří Vostoupal | Top Grip Racing | 10 | 0:53.307 | 01.968 | 16 |
21 | Marek Štrébl | No Rajdrs | 7 | 0:53.316 | 01.977 | 15 |
22 | Roman Kratochvíl ml. | Auto-Kony Racing | 6 | 0:53.384 | 02.045 | 14 |
23 | Jan Vopátek | RS Racing | 10 | 0:53.648 | 02.309 | 13 |
24 | Richard Kába | RS Racing | 8 | 0:53.684 | 02.345 | 12 |
25 | Jiří Motl | Red Šneks | 4 | 0:53.925 | 02.586 | 11 |
26 | Ladislav Hruška | Buřtojedi Racing | 10 | 0:53.986 | 02.647 | 10 |
27 | Filip Jelínek | Fantastic 3 | 7 | 0:54.053 | 02.714 | 9 |
28 | Pavel Levshin | Red Šneks | 10 | 0:54.085 | 02.746 | 8 |
29 | Jaroslav Hrnčíř | No Rajdrs | 8 | 0:54.111 | 02.772 | 7 |
30 | Marcel Rychlý | Solid Curves Drive | 4 | 0:54.135 | 02.796 | 6 |
31 | Petr Dočekal | Buřtojedi Racing | 7 | 0:54.266 | 02.927 | 5 |
32 | Ondřej Andras | Fantastic 3 | 4 | 0:54.407 | 03.068 | 4 |
33 | Roman Kratochvíl st. | Auto-Kony Racing | 7 | 0:54.927 | 03.588 | 3 |
34 | Tomáš Hruška | Buřtojedi Racing | 8 | 0:55.079 | 03.740 | 2 |
35 | Daniel Stanek | Red Šneks | 3 | 0:56.494 | 05.155 | 1 |
Závod 1
Jezdec | Tým | Kára | Nejlepší čas | Body | |
1 | Ondřej Zaleš | 3K Racing | 3 | 0:51.365 | 36 |
2 | Anton Cazanic | Mishmash Motosport | 8 | 0:53.357 | 35 |
3 | Stanislav Bartuška | Mishmash Motosport | 10 | 0:53.178 | 34 |
4 | Miroslav Šimek | Top Grip Racing | 4 | 0:53.173 | 33 |
5 | Jan Vopátek | RS Racing | 6 | 0:53.622 | 32 |
6 | Tomáš Málek | Rebels Racing | 7 | 0:53.484 | 31 |
7 | Marek Štrébl | No Rajdrs | 3 | 0:52.608 | 30 |
8 | Martin Hála | Rebels Racing | 7 | 0:52.908 | 29 |
9 | Daniel Liščák | Top Grip Racing | 6 | 0:52.380 | 28 |
10 | Ladislav Hruška | Buřtojedi Racing | 4 | 0:53.297 | 27 |
11 | Mikuláš Dula | 3K Racing | 10 | 0:53.247 | 26 |
12 | Petr Dočekal | Buřtojedi Racing | 8 | 0:53.967 | 25 |
13 | František Urbánek | Mishmash Motosport | 10 | 0:52.869 | 24 |
14 | Pavel Klouda | KORODI | 7 | 0:52.382 | 23 |
15 | Martin Vlček | No Rajdrs | 6 | 0:52.949 | 22 |
16 | Filip Winner | KORODI | 8 | 0:52.488 | 21 |
17 | Jiří Vostoupal | Top Grip Racing | 4 | 0:53.026 | 20 |
18 | Oldřich Čulík | 3K Racing | 3 | 0:52.591 | 19 |
19 | Bedřich Málek | Rebels Racing | 6 | 0:52.921 | 18 |
20 | Filip Jelínek | Fantastic 3 | 8 | 0:54.023 | 17 |
21 | Michal Pavlát | Solid Curves Drive | 10 | 0:54.028 | 16 |
22 | Marcel Rychlý | Solid Curves Drive | 4 | 0:54.147 | 15 |
23 | Pavel Levshin | Red Šneks | 3 | 0:52.352 | 14 |
24 | Michal Prudil | RS Racing | 7 | 0:53.176 | 13 |
25 | Jan Ranný | Solid Curves Drive | 6 | 0:53.211 | 12 |
26 | Adriana Šlapáková | KORODI | 10 | 0:53.404 | 11 |
27 | Richard Kába | RS Racing | 3 | 0:52.620 | 10 |
28 | Filip Věchet | Fantastic 3 | 4 | 0:53.136 | 9 |
29 | Roman Kratochvíl ml. | Auto-Kony Racing | 7 | 0:53.766 | 8 |
30 | Jaroslav Hrnčíř | No Rajdrs | 8 | 0:54.465 | 7 |
31 | Ondřej Andras | Fantastic 3 | 6 | 0:54.414 | 6 |
32 | Roman Kratochvíl st. | Auto-Kony Racing | 3 | 0:53.563 | 5 |
33 | Tomáš Hruška | Buřtojedi Racing | 10 | 0:55.073 | 4 |
34 | Jiří Motl | Red Šneks | 7 | 0:55.134 | 3 |
35 | Daniel Stanek | Red Šneks | 8 | 0:56.127 | 2 |
Závod 2
Jezdec | Tým | Kára | Nejlepší čas | Body | |
1 | Martin Hála | Rebels Racing | 6 | 0:52.130 | 36 |
2 | Adriana Šlapáková | KORODI | 4 | 0:52.066 | 35 |
3 | Anton Cazanic | Mishmash Motosport | 3 | 0:52.268 | 34 |
4 | František Urbánek | Mishmash Motosport | 7 | 0:52.304 | 33 |
5 | Martin Vlček | No Rajdrs | 8 | 0:52.599 | 32 |
6 | Miroslav Šimek | Top Grip Racing | 10 | 0:53.161 | 31 |
7 | Pavel Klouda | KORODI | 8 | 0:52.910 | 30 |
8 | Bedřich Málek | Rebels Racing | 6 | 0:52.682 | 29 |
9 | Michal Pavlát | Solid Curves Drive | 3 | 0:52.204 | 28 |
10 | Filip Winner | KORODI | 10 | 0:52.951 | 27 |
11 | Tomáš Málek | Rebels Racing | 4 | 0:51.900 | 26 |
12 | Michal Prudil | RS Racing | 7 | 0:53.354 | 25 |
13 | Stanislav Bartuška | Mishmash Motosport | 3 | 0:52.012 | 24 |
14 | Mikuláš Dula | 3K Racing | 8 | 0:52.337 | 23 |
15 | Ondřej Zaleš | 3K Racing | 7 | 0:52.652 | 22 |
16 | Jan Ranný | Solid Curves Drive | 4 | 0:52.794 | 21 |
17 | Oldřich Čulík | 3K Racing | 10 | 0:53.638 | 20 |
18 | Filip Věchet | Fantastic 3 | 6 | 0:53.383 | 19 |
19 | Daniel Liščák | Top Grip Racing | 4 | 0:52.160 | 18 |
20 | Jan Vopátek | RS Racing | 3 | 0:51.933 | 17 |
21 | Marek Štrébl | No Rajdrs | 7 | 0:53.129 | 16 |
22 | Richard Kába | RS Racing | 6 | 0:53.244 | 15 |
23 | Roman Kratochvíl ml. | Auto-Kony Racing | 10 | 0:53.933 | 14 |
24 | Jiří Vostoupal | Top Grip Racing | 8 | 0:53.961 | 13 |
25 | Jaroslav Hrnčíř | No Rajdrs | 3 | 0:52.780 | 12 |
26 | Jiří Motl | Red Šneks | 8 | 0:54.325 | 11 |
27 | Pavel Levshin | Red Šneks | 6 | 0:53.457 | 10 |
28 | Ladislav Hruška | Buřtojedi Racing | 10 | 0:54.429 | 9 |
29 | Marcel Rychlý | Solid Curves Drive | 7 | 0:53.945 | 8 |
30 | Filip Jelínek | Fantastic 3 | 4 | 0:52.914 | 7 |
31 | Petr Dočekal | Buřtojedi Racing | 4 | 0:52.639 | 6 |
32 | Roman Kratochvíl st. | Auto-Kony Racing | 8 | 0:54.725 | 5 |
33 | Tomáš Hruška | Buřtojedi Racing | 10 | 0:54.868 | 4 |
34 | Daniel Stanek | Red Šneks | 3 | 0:54.958 | 3 |
35 | Ondřej Andras | Fantastic 3 | 6 | 0:54.342 | 2 |
Přidat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Přidám jeden incident http://youtu.be/B-D3lHfw32I
Nechci měnit výsledky, ale předjíždět stylem, „naperu to do tebe ze zadu, vyhodím tě ze stopy a jsem vpředu“ je nešťastný a komisaři by to měli trestat. Na videu je jasně vidět místo, kdy jsem dostal ránu, poskočí hlava a v tu chvíli jdu ze stopy.
Mě to díky jízdě ve vláčku stálo 3 pozice.
Pokud komisaři řeknou, že je to ok, budu to dělat taky, ale nemyslím si že je to správné.
Tohle a útok na Míru Šimka na pentli určitě bylo. U Miry vím, ze nikdo neviděl, ale u tebe Oldo nevím, proč nebylo. Přítom toto se trestat má.
tam komisař byl, ale co jsem tak koukal tak občas nesledoval závod……
Ahoj, toto povoleno neni. Komisar na tomto miste o incidentu informoval, ale ja v tu chvili resil asi neco jineho. Bohuzel tento incident me utekl. Urcite by se s tim dalo neco udelat po zavode. Omlouvam se
Trošku nespravedlivý ta druhá penalizace pro Tomáše……
Když se jelo cca 2 nebo 3 roky zpátky v Chebu na 390 tak jsme úplně to samé dělali s Lubošem proti Kefimu a žádná penalizace nebyla a to si myslím že komisař byl přísnější.
Tak někam dejte co se smí a nesmí a nebo kolik lidí se musí ozvat, aby se udělila černá……
Matně si vybavuji, ze něco takového bylo. Ale nedostali jste mě, ne? Ja ten incident nevidel, takže těžko mužů říct svůj pohled k této situaci. Prý jel ale už tak pomalu, ze i snek by byl rychlejší. :) Asi to nebylo děláno chytře, když to viděli téměř všichni kdo stali kolem. Taktizovat je povoleno, ale vše má své meze. Asi tak. :)
jj nedostali ale taky to bylo něco podobnýho akorát proč to tady lidi viděli tak si myslim že Hořovice jsou malý a je dobře vidět od startu což o proti Chebu je naopak v Chebu je víc lidí v hospodě než aby sledovali co se děje…
Ale chtělo by teda pro příště to jasně stanovit co se může a co ne….a hlavně aby se komisař nenechal ovlivnit davem lidí který řvou, protože nejdřív jen kejval hlavou (když tam řikali dva lidi dej mu černou) a pak jak to řeklo vic lidí tak šel a hned ji dal…takže to je taky trochu sporný….
A když teda jel Tomáš tak pomalu tak toho mohl ten jezdec za ním využít a předjet ho…
Je to přece týmovej závod
Na závodech jsem nebyl, ale z diskuze tady chápu, že očividně budeme muset v pravidlech upravit, zdali je týmová strategie povolená či nikoliv ;-)
Ahoj, penalizace za tento incident byla dle meho nazoru opravena. Hlavou jsem opravdu kroutil, ale dle meho nazoru tam T.Malek nedelal nic proti pravidlum. Problem nastal, kdyz jeho nepredvidatelnou jizdou do sebe zacali jezdci za nim narazet. To uz tolerovat neslo.
A jak se to bude řešit, až na příštích závodech pojede jeden z týmu první a jeho kolega bude o pár míst za ním a ten první pojede pomalu tak aby se ten ze zadu dostal do předu?