Rozhovor s RS Racing

rs

Michal:

„Cheb je Mekkou Kartrace a tak jsem se „těšil“ v rámci možností. V neděli jsme potrénovali jen zlehka, ale už trénink a přítomnost „mechanika“ naznačovala, že zítřek bude opravdu o štěstí na káry. To se také potvrdilo a na lepší káře, jsem předjížděl jezdce z horní části tabulky, bohužel obráceně to bylo frustrující. Nejhorší byla vždy kára, která nebyla schopna zatáčet a to se projevovalo nejvíce v esíčkách a v dlouhé táhlé zatáčce, prostě zatočíte a místo toho jedete rovně. To by se nemělo stávat. O výsledku má rozhodovat um jezdce a né kondice motokáry. Každopádně některé souboje byli moc fajn a skvěle jsem si zazávodil. Vzhledem k povaze kár a okruhu, jsou strkance v pořádku a nebylo to tak hrozné a i tak jsem se omluvil za nějaký ten strkanec, jsme přeci slušní lidé ne? Proto mě občas pobavili hubující závodníci, kteří sami udělají pak větší prasárnu a tvrdí vám, že jeli rovně. Na druhou stranu je mi líto, že Michalovi z KRT se pokazil jeden závod po naší vzájemné kolizi, kdy jsem byl na vnitřku zatáčky, zdrcli jsme se a jeho kára ztratila (evidentně ta co nezatáčela) ztratila grip a vyjel do gum. Zatáčel jsem na doraz a grip měl, místo taky nechal a rozhodně jsem nešel do souboje s úmyslem sestřelit. Prostě když je jedna kára ok a druhá ne, tak jak to asi může dopadnout? Kdyby byli obě káry ok, vyjeli bychom bok po boku bez problémů. Krásné souboje jsem si užil i s ostatníma a i když byli drsné, tak byli fér. Celkové 15. místo je fajn pocit, ale to bylo hlavně díky lepším kárám. Olda s Lubošem jeli hezky a díky za jim za to že dokázali zajet lépe i s těma tragikárama. Doufám, že v příštím Chebu budou káry v daleko lepším stavu a jezdci nebudou trpět. A doufám, že si to užiji lépe a nebude mě nic trápit a blokovat.

Motokára je jako žena. Sedneš do jedné, zvykneš si na její nedostatky, naučíš se jí naslouchat, miluješ její přednosti… a pak tě z ničehož nic zklame v momentě, kdy jí potřebuješ nejvíce. Sedneš do jiné a ta má zase jiné nedostatky a přednosti, ale k té první se vždy budeš chtít vrátit. To ona tě nutila se nevzdát a vybičovala tě k lepším a lepším výkonům. Můžete vyzkoušet x motokár, ale paradoxně ta se kterou to bylo nejtěžší, vám zůstane v hlavě, v srdci a v rukách navždy. PS: gumy se ale dají vyměnit

1) Letošní první sprinty, šel si do soubojů od začátku naplno ?
na 90% – protože 100% znamená odstoupení, chybu nebo penalizaci
Ale to je věc názoru a pohledu každého z nás…
2) Jak si zvládal hodně odlišné chování motokár, dokázal si s horší kotvit ostatní ?
Chvílema ano, chvílema ne, myslím, že to bylo frustrující asi pro každého
3) Upravoval si na základě poznatků z prvního závodu strategii do druhých závodů ?
Ne, upravovali jsme ji na základě toho, že jsem pospíchal do Prahy, ale snažili jsme se tak nějak to udělat aby se nejelo na těch samých kárách, což se stejně stalo, protože došlo k několika výměnám, poškozených kár.
4) Pojedeš i druhé sprinty v Chebu ?
Ano… klidně i 3. sprinty bude-li třeba

Přidat komentář

Komentáře: 1